Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Gisteren was dat namelijk ook zo en die aflevering had ik al 2 keer gezien.. ![]() |
![]() |
|
Dacht dat de nieuwe afleveringen van The Trip altijd vrijdag avond om 21:00 kwamen (en dan de rest van de week de herhaling) zet ik net de tv aan is het al bezig (een nieuwe dan) was dit altijd al zo?? Om 10 voor half 6 wat is dat voor tijd
![]()
|
Heb het vandaag nog geziejn, ben helemaal verslaafd eik
![]() Eg, die mensen Flip en Steffen tikken ook niet richtig: Gaan ze van da geld wiet kopen ![]() ![]()
||
Citaat:
Owjah en Co is inderdaad heel erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik vind het vaak echt heel grappig. alleen die kaledonkere jongen vind ik echt ontzettend vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
Mocht dat wel het geval zijn dan geef ik je een ![]() weer ontopic: een paar jaar geleden was er op TMF ook zo'n programma. Het ging daar alleen om 2 mensen, namelijk een Vlaamse TMF presentator en zijn neef. Het doel was ook hetzelfde, van heel erg noord naar heel erg zuid in een korte tijd zonder geld. Ik vond die versie echt zo veel grappiger. Die belgen hadden echt humor. Jammer dat ze dat nooit hebben herhaald ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Dat team moet echt winnen! Die anderen zijn echt kneuzen: "Weet je nog dat ik zei vanochtend: hè lekker, slippers" ![]()
||
Citaat:
Het laatste stuk was echt heel klote want daar moesten ze iemand overhalen om hun met een sneeuwscooter naar het uiterste puntje van noorwegen te brengen. Ik weet niet cker of we het over dezelfde hebben maar die 2 mensen waren idd ook wel heel erg cool ![]()
||
Citaat:
(vond ik ook niet leuk trouwens, gebeurt er niet veel) Ik ben voor Co en Rogier!!!!!!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Heel leuk programma
![]() ![]() En die 4 jongens... yammie!!! ![]() ![]() urgh.. volgensmij val ik op verkeerde types ![]() ![]() ![]() ik ken de namen niet echt, maar 3 van de 4 zijn écht lekker ![]() http://www.showupdate.nl/inhoud/foto...mages/002a.jpg alleen de linker niet zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() We moeten maar is een mailtje sturen naar MTV om te vragen hoe dat zit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zou jij mee doen aan The Trip? Stefanie | 176 | 23-05-2004 16:01 | |
De Kantine |
The Trip Tha Jodo | 20 | 06-05-2004 21:41 | |