![]() |
|
Het lijkt mij wel heel stoer, maar ben bang dat ik zelf niet zo stoer ben
![]() The Trip nieuwe serie Iedere maandag tussen 21.00 en 21.30 uur zie je een nieuwe aflevering van de tweede serie van The Trip. Bleven de deelnemers in de eerste serie nog in het relatief veilige Europa, dit keer zoeken twee duo’s van twee vrienden het avontuur verder van huis, en wel in donker en droog Afrika. De route is geïnspireerd op de eerste ontdekkingsreis van David Livingstone. Halverwege de 19de eeuw trok hij vanaf de Kaap als eerste Europeaan door de Kalahari-woestijn naar de Victoria-watervallen; een natuurgeweld dat zo'n indruk op hem maakte dat hij deze meteen naar de Britse koningin vernoemde. De teams Jaap & Gijs reizen van Kaapstad via de Kalahari woestijn naar de Victoria Waterfalls, terwijl Tomas & Aren het omgekeerde parcours afleggen. In totaal een tocht van zo’n 3000 kilometer in 21 dagen door Zimbabwe, Zambia, Zuid-Afrika, Namibië en Botswana. De reis Evenals in de eerste serie zullen de heren het van hun charme en vindingrijkheid moeten hebben, want ze reizen zonder geld of vaste slaapplaats. Slechts bepakt met twee mini-dv’s, een tent, wat kleren en een noodbudget van 250 euro moeten de vrienden elke dag opnieuw vervoer, hotel, eten en drinken weten te regelen. Bron: www.mtv.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn zusje Nadia. Jolt_temp | 4 | 11-01-2004 11:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p Verwijderd | 0 | 30-11-2002 18:38 |