![]() |
Zou jij mee doen aan The Trip?
Het lijkt mij wel heel stoer, maar ben bang dat ik zelf niet zo stoer ben :o
The Trip nieuwe serie Iedere maandag tussen 21.00 en 21.30 uur zie je een nieuwe aflevering van de tweede serie van The Trip. Bleven de deelnemers in de eerste serie nog in het relatief veilige Europa, dit keer zoeken twee duo’s van twee vrienden het avontuur verder van huis, en wel in donker en droog Afrika. De route is geïnspireerd op de eerste ontdekkingsreis van David Livingstone. Halverwege de 19de eeuw trok hij vanaf de Kaap als eerste Europeaan door de Kalahari-woestijn naar de Victoria-watervallen; een natuurgeweld dat zo'n indruk op hem maakte dat hij deze meteen naar de Britse koningin vernoemde. De teams Jaap & Gijs reizen van Kaapstad via de Kalahari woestijn naar de Victoria Waterfalls, terwijl Tomas & Aren het omgekeerde parcours afleggen. In totaal een tocht van zo’n 3000 kilometer in 21 dagen door Zimbabwe, Zambia, Zuid-Afrika, Namibië en Botswana. De reis Evenals in de eerste serie zullen de heren het van hun charme en vindingrijkheid moeten hebben, want ze reizen zonder geld of vaste slaapplaats. Slechts bepakt met twee mini-dv’s, een tent, wat kleren en een noodbudget van 250 euro moeten de vrienden elke dag opnieuw vervoer, hotel, eten en drinken weten te regelen. Bron: www.mtv.nl |
Nou nee.
|
ja :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jazeker.
|
Ja, daar zou ik een echte kerel van worden. (y)
|
hell yeah :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk, negers pesten in Afrika. (y) :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK zou er zeker weten aan meedoen! Maar dan wel zoals deel 1 door Europa en niet door Afrika!
Lijk me echt zo relaxed :) |
Jawel, lijkt me iets wat je mee moeten maken.
|
Denk het wel
|
ja.
|
ik heb geen mtv, maar wel 80 buitenlandse muziekzenders :) *joepie*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jazeker :cool:
|
meteen
|
Ja, dat lijkt me wel :cool:
|
jazeker,het lijkt mij een hele gave ervaring om aan iets dergelijks mee te doen
|
Na lang nadenken en twijfelen toch wel, denk ik.
|
Nee, lijkt me niks
|
Ik zou wel zo'n reis willen maken, maar niet in zo'n programma.
|
Pinoow en ik hebben besloten dat we ons opgeven.
|
Liever niet. I'd rather not disgrace myself in public.
|
Nee
|
Ghe, ik heb ongeveer dezelfde reis afgelegd, van Kaapstad naar de Victoria watervallen :cool:
Ik weet het niet, ik ken alleen de naam van het programma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja! Aan zoiets zou ik echt meteen me doen, net als bijvoorbeeld aan programma's als peking express en dergelijke. :D
|
als ik een jongen was had het me zeker wel leuk geleken...maar ik geloof dat meisjes niet mee (mogen) doen want het zijn altijd nog jongens geweest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben benieuwd waar de volgende trip zal plaats vinden. Van oost naar west Amerika zou wel leuk zijn of in Australie. Ik denk trouwens niet dat er veel andere mogelijkheden zijn.
Maar ik zou het ge-wel-dig vinden om mee te doen. :) |
in afrika denk ik niet, in Europa wel
|
Ik heb vorig jaar met mijn broertje zitten denken of we mee zouden doen, het leek ons wel heel gaaf maar waarschijnlijk zijn we niet zo geschikt ervoor, niet brutaal genoeg enzo.
|
Ja, maar niet met zo'n stomme camera.
|
alleen samen met een jongen.. met twee meisjes zou ik me niet zo veilig voelen in the middle of nowheren
maar dan zou ik wel mee willendoen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja vet !! :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |