![]() |
Wat is het ERGSTE dat... (The other way around version)
Jongens en meisjes,
Het is tijd voor de omgekeerde versie van onze voorloper. De vraag: Wat is het ergste dat je ooit zelf als versiertruc hebt gebruikt? Ik zal wel beginnen met een iets onschuldigere. 'Hey, ik verveel me te pletter, zullen we even lekker gaan praten'? Die werkt wel altijd, maar ik moet zeggen dat het eigenlijk niet echt als versiertruc is bedoeld, maar dan is het gewoon echt. Maar het is wel zo dat ik dit niet tegen onaantrekkelijke mensen zeg. Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat mijn 'Hallo, Mentos? GEEN versiertruc is, ondanks dat ik daar al een aantal malen van beschuldigd ben. |
mijn versiertruc: hoi hee, ik heb een lul van 25 cm:)
|
"M'n horloge zegt dat je geen slipje aanhebt..."
"Huh? Jawel hoor!" "Ow dan loopt'ie nog steeds een uur voor..." :D |
Geen.
Ik durf nooi :( :o Schijterd dat ik ben :rolleyes: |
Keihard op iemands tenen gaan staan en dan na 5 minuten terugkomen om je excuses aan te bieden... :o
Aan de bar gaan klagen tegen iemand die er stond dat ik nou al een uur moest wachten op een drankje, niet doorhebbend dat die bar al een uur dicht was :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
"wist je dat m'n ma een heerlijk ontbijt op bed kan verzorgen"
edit: nee, nooit gebruikt eigenlijk. ter plekke verzonnen |
Ik versier niet, want daar ben ik ontzettend slecht in.
|
ik ook niet... maar goed, er zijn op zich hele originele te bedenken...
Bijvoorbeeld: *pakt hand ijsblokjes, smijt ze op grond, trapt ze kapot* "Zo, nu het ijs gebroken is..." of "zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt" of (eigenlijk best heel fout, maar ook best nog effectief) "je stinkt! Zullen we douchen? of "he! Ken ik jou niet van de soapserie 'onderweg naar mijn slaapkamer'?" of "ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige die met je komt praten" of "mag ik je pasfoto? Dan weet ik wat ik moet vragen voor mijn verjaardag" Ken er wel meer, maar die zijn gruwelijk oud (paar van dezen ook) en niet leuk meer. |
OO die zijn erg, AngelLena!!! :D Maar even ontopic:
Eigenlijk gebruik ik nooit zinnen, of ik zeg niks of het eerste wat in mij opkomt. Oja :$ 1 keereen hele erge gedaan, ik had een suede achtige broek aan en toen ging ik naar verschillenden toe met de intelligente woorden: "Ik heb leren pijpen." Ik was niet geheel nuchter en heb het niet bij jongens gedaan die ik leuk vond haha misschien is dat een excuus.... |
Citaat:
|
'Heb je het gehoord? Pim Fortuin is dood!'
:D |
Citaat:
Wat bij mij ook vaak lukt als je op weg bent naar het Leidseplein en je staat er zowat om de hoek en dan vragen: 'Hallo, weet jij misschien de snelste weg naar het Leidseplein'. Maja, wel goedkoop, maar wat maakt dat uit als ze de dag daarna bij je thuis is?:P |
''Ik wil je''
werkt meestal. (y) :cool: |
Citaat:
Nadat ik de volgende openingszin gebruikte werd ik een half jaar door de hele meisjesclan van het schoolgenootje waarop ik het gebruikte nageroepen met kreten als 'ooooow, lekker Portugees' en dan op een kreunende manier e.d. N.B. Als mensen nu opeens een idee hebben wie ik ben, laat me dat dan even weten. Belangrijk om te weten is dat ik nogal Portugees ben; 'Hallo, heb jij iets Portugees' in je?' 'nee, (hoezo)?' 'Wil je dan iets Portugees in je?' |
ik versier nooit. ik word versierd :)
|
Kom op! Er zijn vast nog meer mensen die iets kwijt kunnen hier?
|
Je vraagt aan iemand: "Weet je misschien waar het Sterrenplantsoensteegje (of wat dan ook :p ) is?"
"Nee, dat weet ik niet, sorry." "Nou dan ga je hier linksaf, steek je over, 2e rechts...enz." Dan word je echt raar aangekeken... :D |
wat een kanker topic
|
Citaat:
|
Citaat:
GEEN versiertruc? Laat me niet lachen.. ik zag je wel kijken naar mn zusje :o :p |
Geen openingszin, maar na een tijdje gepraat te hebben gezegd: "misschien een beetje een rare vraag, maar mag ik je zoenen?"
Toen mocht het, een andere keer bij iemand anders niet. :D |
-kom je hier wel vaker?
+ja, jij? -ja +ohja, ik heb je ook weleens zien rondlopen -ik jou niet, maarja, liefde maakt blind he... |
Ik LAAT me altijd versieren.....ik heb wel wat beters te doen tijdens uitgaan...al die moeite... (n)
|
tja, maar als iedereen zich alleen maar zou laten versieren schiet het natuurlijk ook niet op he ;)
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk geen trucs... ik begin hoogstens zomaar tegen mensen aan te praten, of beter gezegd ik praat in de lucht en dan denken mensen dat ik het tegen hen heb.
Bij jongens die ik al ken en waarvan ik weet dat ze wel een avondje met me willen, is het meer *grijns* *duikt bovenop jongen*. Ook heel effectief... *Morgan is een vrouw van daden ipv van woorden* |
nee ik heb ook niet echt versierzinnen ofzo...
meestal als ik aan het dansen ben komt er vanzelf wel een jongen met me praten, en dan begint het ook meestal van "hee alles goed?" dussssss zo kan het ook gewoon :) |
whaha kwam laatst een gozer naar me toe, vroeg wat ik gedronken had. Ik: fiero....hij: ow ff proeven?
ghehe vond um wel lollig :D |
Wat een cliché's zeg geweldig :D
|
een gat in het midden van een bierviltje maken en hem op je neus leggen loop naar je meisje en zeg...
gooide jj dees :eek: |
dies leuk :D
|
welke heel fout is 'geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keertje langslopen' ach jah, ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |