Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ook niet... maar goed, er zijn op zich hele originele te bedenken...
Bijvoorbeeld: *pakt hand ijsblokjes, smijt ze op grond, trapt ze kapot* "Zo, nu het ijs gebroken is..." of "zie je hem daar? Hij wil weten of jij mij leuk vindt" of (eigenlijk best heel fout, maar ook best nog effectief) "je stinkt! Zullen we douchen? of "he! Ken ik jou niet van de soapserie 'onderweg naar mijn slaapkamer'?" of "ik ben misschien niet de knapste hier, maar wel de enige die met je komt praten" of "mag ik je pasfoto? Dan weet ik wat ik moet vragen voor mijn verjaardag" Ken er wel meer, maar die zijn gruwelijk oud (paar van dezen ook) en niet leuk meer.
|
![]() |
OO die zijn erg, AngelLena!!!
![]() Eigenlijk gebruik ik nooit zinnen, of ik zeg niks of het eerste wat in mij opkomt. Oja :$ 1 keereen hele erge gedaan, ik had een suede achtige broek aan en toen ging ik naar verschillenden toe met de intelligente woorden: "Ik heb leren pijpen." Ik was niet geheel nuchter en heb het niet bij jongens gedaan die ik leuk vond haha misschien is dat een excuus.... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat bij mij ook vaak lukt als je op weg bent naar het Leidseplein en je staat er zowat om de hoek en dan vragen: 'Hallo, weet jij misschien de snelste weg naar het Leidseplein'. Maja, wel goedkoop, maar wat maakt dat uit als ze de dag daarna bij je thuis is? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nadat ik de volgende openingszin gebruikte werd ik een half jaar door de hele meisjesclan van het schoolgenootje waarop ik het gebruikte nageroepen met kreten als 'ooooow, lekker Portugees' en dan op een kreunende manier e.d. N.B. Als mensen nu opeens een idee hebben wie ik ben, laat me dat dan even weten. Belangrijk om te weten is dat ik nogal Portugees ben; 'Hallo, heb jij iets Portugees' in je?' 'nee, (hoezo)?' 'Wil je dan iets Portugees in je?' |
![]() |
|
![]() |
Je vraagt aan iemand: "Weet je misschien waar het Sterrenplantsoensteegje (of wat dan ook
![]() "Nee, dat weet ik niet, sorry." "Nou dan ga je hier linksaf, steek je over, 2e rechts...enz." Dan word je echt raar aangekeken... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
GEEN versiertruc? Laat me niet lachen.. ik zag je wel kijken naar mn zusje ![]() ![]() |
![]() |
|
Geen openingszin, maar na een tijdje gepraat te hebben gezegd: "misschien een beetje een rare vraag, maar mag ik je zoenen?"
Toen mocht het, een andere keer bij iemand anders niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk geen trucs... ik begin hoogstens zomaar tegen mensen aan te praten, of beter gezegd ik praat in de lucht en dan denken mensen dat ik het tegen hen heb.
Bij jongens die ik al ken en waarvan ik weet dat ze wel een avondje met me willen, is het meer *grijns* *duikt bovenop jongen*. Ook heel effectief... *Morgan is een vrouw van daden ipv van woorden* |
|
|