Citaat:
lady_x schreef:
Ik ben de laatste weken nogal vaak uitgeweest en vaak kom ik jongens tegen die me mee vragen met slechts 1 gedachte; in bed kruipen en s*x hebben.
|
tja.. die mensen heb je.. ik vraag me toch af waar je dan gaat stappen..
Citaat:
lady_x schreef:
Mijn conclusie is: alles, ons hele leven draait om sex. Liefde en verliefdheid zijn slechts een verzinsel om de voortplanting in stand te houden. Een relatie kan geen stand houden als er geen (goeie) sex is.
|
zou zeker wel kunnen, maar het is gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie, sommige mensen kijken daar meer naar dan naar andere dingen
Citaat:
lady_x schreef:
Volgens mij is ieder mens een 'maniak' en 'geobsedeerd', alleen zijn er die het verbergen en zijn er die het onmiddellijk laten blijken.
|
iedereen heeft z'n instincten, zn natuurlijke reacties.. daar kom je niet aan onderuit..
Citaat:
lady_x schreef:
Met sommige jongens kan ik trouwens geen gesprek aangaan omdat ze alles dubbelzinnig opvatten, en maniakaal gedrag tonen. Ik word daar soms zo 'ziek' van!
|
zoek eens andere jongens op?
Citaat:
lady_x schreef:
...Heb ik gelijk of niet?
|
nee, maar voor de zekerheid zou ik toch maar lesbisch worden als ik jou was! :rolleyes:
komop zeg, dr zijn zoveel verschillende mensen op deze aardkloot.. dat jij alleen maar sexueel gefrustreerde jongens tegen het lijf loopt is niet leuk, maar kijk eens verder dan waar je uitgaat.. kijk es wat vaker om je heen..
|