Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 10:25
lady_x
lady_x is offline
Ik ben de laatste weken nogal vaak uitgeweest en vaak kom ik jongens tegen die me mee vragen met slechts 1 gedachte; in bed kruipen en s*x hebben.

Mijn conclusie is: alles, ons hele leven draait om sex. Liefde en verliefdheid zijn slechts een verzinsel om de voortplanting in stand te houden. Een relatie kan geen stand houden als er geen (goeie) sex is.
Volgens mij is ieder mens een 'maniak' en 'geobsedeerd', alleen zijn er die het verbergen en zijn er die het onmiddellijk laten blijken.
Met sommige jongens kan ik trouwens geen gesprek aangaan omdat ze alles dubbelzinnig opvatten, en maniakaal gedrag tonen. Ik word daar soms zo 'ziek' van!

...Heb ik gelijk of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2002, 10:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ik ben de laatste weken nogal vaak uitgeweest en vaak kom ik jongens tegen die me mee vragen met slechts 1 gedachte; in bed kruipen en s*x hebben.

Mijn conclusie is: alles, ons hele leven draait om sex. Liefde en verliefdheid zijn slechts een verzinsel om de voortplanting in stand te houden. Een relatie kan geen stand houden als er geen (goeie) sex is.
Volgens mij is ieder mens een 'maniak' en 'geobsedeerd', alleen zijn er die het verbergen en zijn er die het onmiddellijk laten blijken.
Met sommige jongens kan ik trouwens geen gesprek aangaan omdat ze alles dubbelzinnig opvatten, en maniakaal gedrag tonen. Ik word daar soms zo 'ziek' van!

Gedeeltelijk. Ben het eens met je dat sex een belangrijke factor is in een relatie. Maar ik ben het oneens dat 'een heel leven' draait om sex. Sex is niet het belangrijkste wat er is.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 10:40
@pie
@pie is offline
Citaat:
lady_x schreef:
tja.. die mensen heb je.. ik vraag me toch af waar je dan gaat stappen..

Citaat:
lady_x schreef:
zou zeker wel kunnen, maar het is gewoon een belangrijk onderdeel van een relatie, sommige mensen kijken daar meer naar dan naar andere dingen

Citaat:
lady_x schreef:
iedereen heeft z'n instincten, zn natuurlijke reacties.. daar kom je niet aan onderuit..

Citaat:
lady_x schreef:
zoek eens andere jongens op?

Citaat:
lady_x schreef:
nee, maar voor de zekerheid zou ik toch maar lesbisch worden als ik jou was!

komop zeg, dr zijn zoveel verschillende mensen op deze aardkloot.. dat jij alleen maar sexueel gefrustreerde jongens tegen het lijf loopt is niet leuk, maar kijk eens verder dan waar je uitgaat.. kijk es wat vaker om je heen..
Oud 18-04-2002, 10:46
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Sex is niet het belangrijkste wat er is.
Neen dat is waar maar het zit gewoon in ons, die sexuele driften, onze fantasiën en onze instincten, onbewust en misschien ongewild zit het in ons en beheerst het ons hele leven... Als je een mooie vrouw ziet voorbijpasseren, aan wat denk je dan? Onbewust of bewust heb je sexuele aantrekking tot een persoon en in zekere zin is sex dan wel het belangrijkste, ookal besef je dat soms niet...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:11
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
@pie schreef:

nee, maar voor de zekerheid zou ik toch maar lesbisch worden als ik jou was!

komop zeg, dr zijn zoveel verschillende mensen op deze aardkloot.. dat jij alleen maar sexueel gefrustreerde jongens tegen het lijf loopt is niet leuk, maar kijk eens verder dan waar je uitgaat.. kijk es wat vaker om je heen..
Héé ja lesbisch worden, daar had ik nog niet aan gedacht!!!
Je hebt wel gelijk, inderdaad, ik heb gewoon niet veel geluk om steeds op frustro's te vallen. In het uitgaansleven is het nu eenmaal zo. En ik ben dan ook van mening dat ik tijdens het uitgaan nooit de ware zal tegen komen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Neen dat is waar maar het zit gewoon in ons, die sexuele driften, onze fantasiën en onze instincten, onbewust en misschien ongewild zit het in ons en beheerst het ons hele leven... Als je een mooie vrouw ziet voorbijpasseren, aan wat denk je dan? Onbewust of bewust heb je sexuele aantrekking tot een persoon en in zekere zin is sex dan wel het belangrijkste, ookal besef je dat soms niet...
En andersom niet dan, als jij een mooie man voorbij ziet lopen, waar denk jij dan aan?

Sex is IMHO ook 'belangrijker' voor de mensen onder ons die het nooit gehad hebben, dan voor mensen die het al regelmatig gehad hebben. (Kortom hoe meer ze aandringen, hoe slechter in bed )
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:26
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Mijn conclusie is: alles, ons hele leven draait om sex.
Dan ga je misschien op de verkeerde plaatsen uit want dat is lang niet overal zo. Betekend ook heus niet dat alle jongens zo zijn.

Verliefdheid wordt op een gegeven moment houden van. Dan kijk je naar de toekomst. Het gaat er om dat je het leuk hebt samen. Als je alleen lol in bed hebt samen, tja triest met je gesteld dan.
Reageren

Regels voor berichten