Advertentie | |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() komop zeg, dr zijn zoveel verschillende mensen op deze aardkloot.. dat jij alleen maar sexueel gefrustreerde jongens tegen het lijf loopt is niet leuk, maar kijk eens verder dan waar je uitgaat.. kijk es wat vaker om je heen..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt wel gelijk, inderdaad, ik heb gewoon niet veel geluk om steeds op frustro's te vallen. In het uitgaansleven is het nu eenmaal zo. En ik ben dan ook van mening dat ik tijdens het uitgaan nooit de ware zal tegen komen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sex is IMHO ook 'belangrijker' voor de mensen onder ons die het nooit gehad hebben, dan voor mensen die het al regelmatig gehad hebben. (Kortom hoe meer ze aandringen, hoe slechter in bed ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verliefdheid wordt op een gegeven moment houden van. Dan kijk je naar de toekomst. Het gaat er om dat je het leuk hebt samen. Als je alleen lol in bed hebt samen, tja ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik geobsedeerd? WhatsHisFace | 2 | 04-07-2016 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Geobsedeerd of verliefd? Lovedrunk | 19 | 18-04-2012 22:34 | |
Psychologie |
geobsedeerd met de dood? LEUGEN | 14 | 06-06-2008 08:14 | |
Psychologie |
Wanneer ben je ergens door geobsedeerd. qwerty_gaap | 10 | 05-06-2005 00:18 | |
Lifestyle |
Obsessieve lifestyle Verwijderd | 96 | 17-04-2005 13:39 | |
Liefde & Relatie |
ik besef ineens weer dat ik hem al jaren mis...hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik h Lilything | 7 | 07-07-2003 22:20 |