Advertentie | |
|
![]() |
|
Man. Ik was echt eens geobsedeerd op een klasgenoot van me. Ik vond hem mooi en zo, en kon echt mijn ogen niet van hem afhouden. Ik stalkte hem als het ware, maar ik was helemaal niet verliefd op hem! Ik wou echt geen relatie met hem. Ik vond zijn aandacht gewoon leuk, ik weet niet waarom.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aandacht hebben wil bijna iedereen, altijd, maar vooral van de mensen waar je op dat moment veel mee bezig bent( in je hoofd of waar dan ook)
|
Ik heb zelf eigenlijk altijd als ik verliefd ben, dat ik niet seksueel aan die persoon kan denken.
![]()
|
Verwijderd
|
Er kwam vorig schooljaar een nieuw meisje bij in de klas. Het was echt liefde op het eerste gezicht, we zaten naast elkaar lachten veel enzo. We liepen vaak hand in hand en ze was altijd heel lief enzo. en het was idd een obsessie zo verliefd was ik op haar (slapen loze nachten). Maar toen ik het haar vroeg was ze niet verliefd op mij, maar zo doet ze altijd wel en dat is heel verwarrend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik geobsedeerd? WhatsHisFace | 2 | 04-07-2016 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje over verliefd zijn. Verwijderd | 2 | 17-09-2011 07:05 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap. Hoe zou jij vriendschap zo kort en bondig mogelijk beschrijven? trophus | 32 | 01-12-2007 09:20 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
geobsedeerd??? lady_x | 6 | 18-04-2002 12:26 |