Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 21:41
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
hey allemaal!
mensen die dit lezen en weleens berichtjes van mij lezen op andere fora weten onderhand wel iets ervan denk ik
dit gaat n btje lang worden dus voor diegenen die daar een hekel aan hebben, you are warned

Een 4-5 jaar geleden werd ik voor het eerst verliefd
een hele leuke jongen, echt heeeel leuk...
qua looks iig...
maar hij was ook geen player...

hij heeft mij zelfs heel leuk gevonden!
alleen kwam ik daar te laat achter
helaas....

alleen, hij woont 7 minuten bij me weg op de fiets..
niks dus....
maar kheb m nu al 2 jaar niet meer gezien....

ok mijn probleem:

ik ben blijven hangen...
ik kan het niet anders uitleggen...
ik ben blijven in die tijd...

ik kan erover praten als de dag van gisteren en soms voelt het als de dag van gisteren. Ondertussen heb ik wel verder geleefd....paar vriendjes gehad, maar nix bijzonders..ik blijf hem missen. Ik weet niet waarom.... Misschien omdat ik hem nooit bijzonder goed gekend heb. Af en toe een babbeltje. Ja ik kende hem al van vroeger, daarom weet ik dat hij qua karakter ok is....Misschien heb ik wel een verkeerd fantasiebeeld van hem....

Soms dan is hij maanden uit mijn gedachten en dan ben ik trots op mezelf! Maar de laatste tijd keert hij steeds vaker terug. En ik zou zo graag eens met hem willen praten of vrienden worden. Dat heb ik gewoon nodig om hem te kunnen vergeten/ die periode af te kunnen sluiten.....

Maar het gaat gewoon niet....ik loop tegen de muren aan, en hoe vreemd het ook is....ik kan geen contact met hem krijgen. Het enige wat ik kan doen is aan zijn beste vriend zijn e-mail vragen. En dat is nou het enige wat ik niet WIL/ Kan! Kwil niet wanhopig overkomen.......omdat ik al behoorlijk lang vrijgezel ben...en ja ik wil niet anders overkomen dan ik ben en ja......

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.....en zeg alsjeblieft niet: vraag zn msn aan zn beste vriend!

das zo'n btje onmogelijk voor me...aangezien ik hem nooit aanspreek op msn.....en als ik het dan doe....tjsah kwenie.....

ik weet ook niet hoe die jongen op mij zal reageren. Ik merk gewoon dat ik vast zit en dat ik een oplossing nodig heb....

hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik het uit me hoofd dat ik hem in mijn leven moet hebben???

help me
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2003, 21:44
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 06-07-2003 @ 22:41:


hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik het uit me hoofd dat ik hem in mijn leven moet hebben???

help me
veel diepvriespizza's eten
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
Heey,

Dat soort dingen zijn altijd lastig, maar ik denk dat je inderdaad een soort droombeeld in je hoofd gecreeerd hebt..
Probeer dus ff objectief te denken en maak dan een lijstje met punten ofzo waaraan de perfecte jongen aan zou moeten voldoen.

Probeer dan die bepaalde jongen te 'pakken' op punten waaraan hij niet voldoet.. en zoek naar iets beters!

Maar als je echt nog geobsedeerd bent door die jongen, is de kans groot dat je lijstje met punten gewoon een beschrijving is van die jongen zelf.

In dat geval is het vrij hopeloos..

Mischien moet je dan wel gewoon contact met hem zoeken, hoe moeilijk dat ook is, en dan zul je zien dat hij anders is dan je dacht en kun je dit hoofdstuk wellicht afsluiten.

Maar dit alles is toch vooral iets wat je zelf moet oplossen..
Sorry als bovenstaande complete onzin is..dit is 's avonds geschreven en dan is alles anders..

ImeZ
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 06-07-2003 @ 23:00:
Maar als je echt nog geobsedeerd bent door die jongen, is de kans groot dat je lijstje met punten gewoon een beschrijving is van die jongen zelf.
Nou, 'geobsedeerd' vind ik toch wel een heel groot woord... zeker in deze situatie... Van iemand die geobsedeerd is van iemand, stel ik me het volgende voor: die persoon legt een altaartje aan van zijn obsessie, gaat heel ver voor bepaalde dingen, is psychologisch toch een beetje gestoord, etc. Dus 'geobsedeerd' vind ik hier echt niet van toepassing.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:57
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-07-2003 @ 21:50:
Nou, 'geobsedeerd' vind ik toch wel een heel groot woord... zeker in deze situatie... Van iemand die geobsedeerd is van iemand, stel ik me het volgende voor: die persoon legt een altaartje aan van zijn obsessie, gaat heel ver voor bepaalde dingen, is psychologisch toch een beetje gestoord, etc. Dus 'geobsedeerd' vind ik hier echt niet van toepassing.

Ripper
geblokkeerd?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:58
Verwijderd
Volg je hart En vraag gewoon die msn aan die beste vriend.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 21:59
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
OK, ik denk dat het misschien handig is om wat meer contact te zoeken met de beste vriend. Hij is de enige die kan helpen om in contact gekomen met die jongen. Misschien kan je wat meer met hem gaan praten? Dan lijkt dat het minder vreemd als je opeens zijn e-mail adres vraagt
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:20
@pie
@pie is offline
ik ken het... kheb alles geprobeerd (eerst om in contact te blijven/komen, daarna om haar te vergeten), maar het enige wat leek te werken is tijd.. het verwatert gelukkig... heeft bij mij n jaartje of 4 geduurd, mede doordat ik zo druk bezig was/ben met andere vrienden/vriendinnen en ik zoveel andere leuke dingen heb gedaan... ook omdat ik hoorde dat ze n vriend had, en omdat ik r een keer tegenkwam en zij (misschien ik wel) erg veranderd overkwam.. maar ik denk nog steeds regelmatig aan haar terug hoor.. dat raak je dus nooit kwijt denk ik.. hoop ik ook wel.. good ol' times.. snif
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 22:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.