![]() |
[Foto's]Gevangen wereld, Tot de wolken klimmen ETC........[/Foto's]
Een aantal foto's te bezichtigen met titel via de onderstaande link; gewoon op de foto's klikken(msn-groep). Foto's van het uitje Valkenburg 2 jaar geleden(ook 1 foto in Lanaken gemaakt(plaatsje); de boompjes) met Ratsja en zijn digi camera. "En bomen dromen en de Wereld vervaagt" heeft hij gemaakt, de rest ik>met zijn camera;).(de titels heb ik zelf er bij bedacht). Uploaden lukte niet; te grote bestanden(wel jp(e)g).
Kijk en reageer zou ik zeggen. Kom maar met kritiek:). http://groups.msn.com/Dreamerfly/shoebox.msnw Groetje, Mariamne |
wel grappig :) die met het station is vet, koele sfeer.. en bomen dromen is niks, de rest is wel ok..
|
tnx voor je reactie, wat vind je niet mooi aan bomen dromen?
Enneh Dennis(Rastja), verbeter me wanneer ik het "verkeerd heb", wat betreft de foto's! |
ik vind er gewoon niks aan, niet echt een compositie, gewoon een schuine foto van een paar bomen... kweenie :)
|
Mwa, ik vind het niks.
Bij die foto van dat station (ofzo) is er een beetje de verkeerde witbalans gebruikt, waardoor er een mooie blauwzeem overheen zit. Wat ik wel moet opmerken, is dat er tenminste is nagedacht over de titels. Dat vind ik zeer irritant om te doen :P |
vind de were;d vervaagd wel leuk door da kader van bladeren en t station is idd wel leuk qua sfeer, rest niet echt bijzonder en vrij standaard...ik vind die titels alleen heel erg :) vind ik n beetje quasi artistiek overkomen hehe, nix persoonlijks hoor, heb ik altijd, vind het zonder titel beter :)
|
wereld vervaagt
en gevangen wereld heb jij gemaakt. en over de camera instelling, het is een foto optie op in DV cam, daar kan je niet zoveel van verwachten. dit foto met het prikkeldraad vind ik nog de mooiste :D |
Citaat:
Dat mag je erg vinden :D, ik dacht, is misschien wel leuk, een beetje mijn gedachte achter de foto in de titel te verwerken:, jij vindt het niet mooi, dat kan:) bedankt i.g. en de anderen ook, en rats, tnx voor de wijziging;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |