Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 15:52
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Een aantal foto's te bezichtigen met titel via de onderstaande link; gewoon op de foto's klikken(msn-groep). Foto's van het uitje Valkenburg 2 jaar geleden(ook 1 foto in Lanaken gemaakt(plaatsje); de boompjes) met Ratsja en zijn digi camera. "En bomen dromen en de Wereld vervaagt" heeft hij gemaakt, de rest ik>met zijn camera.(de titels heb ik zelf er bij bedacht). Uploaden lukte niet; te grote bestanden(wel jp(e)g).

Kijk en reageer zou ik zeggen. Kom maar met kritiek.

http://groups.msn.com/Dreamerfly/shoebox.msnw

Groetje,
Mariamne

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 15:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 16:08
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
wel grappig die met het station is vet, koele sfeer.. en bomen dromen is niks, de rest is wel ok..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:39
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
tnx voor je reactie, wat vind je niet mooi aan bomen dromen?

Enneh Dennis(Rastja), verbeter me wanneer ik het "verkeerd heb", wat betreft de foto's!
Oud 14-09-2003, 19:17
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind er gewoon niks aan, niet echt een compositie, gewoon een schuine foto van een paar bomen... kweenie
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:52
Onlyme
Onlyme is offline
Mwa, ik vind het niks.
Bij die foto van dat station (ofzo) is er een beetje de verkeerde witbalans gebruikt, waardoor er een mooie blauwzeem overheen zit.

Wat ik wel moet opmerken, is dat er tenminste is nagedacht over de titels. Dat vind ik zeer irritant om te doen
Oud 14-09-2003, 21:21
Verwijderd
vind de were;d vervaagd wel leuk door da kader van bladeren en t station is idd wel leuk qua sfeer, rest niet echt bijzonder en vrij standaard...ik vind die titels alleen heel erg vind ik n beetje quasi artistiek overkomen hehe, nix persoonlijks hoor, heb ik altijd, vind het zonder titel beter
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:21
ratsja
ratsja is offline
wereld vervaagt
en gevangen wereld heb jij gemaakt.

en over de camera instelling, het is een foto optie op in DV cam, daar kan je niet zoveel van verwachten.

dit foto met het prikkeldraad vind ik nog de mooiste
Oud 15-09-2003, 08:15
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 14-09-2003 @ 22:21:
vind de were;d vervaagd wel leuk door da kader van bladeren en t station is idd wel leuk qua sfeer, rest niet echt bijzonder en vrij standaard...ik vind die titels alleen heel erg vind ik n beetje quasi artistiek overkomen hehe, nix persoonlijks hoor, heb ik altijd, vind het zonder titel beter

Dat mag je erg vinden , ik dacht, is misschien wel leuk, een beetje mijn gedachte achter de foto in de titel te verwerken:, jij vindt het niet mooi, dat kan

bedankt i.g. en de anderen ook, en rats, tnx voor de wijziging
Reageren

Regels voor berichten