![]() |
Iemand die Hans Liberg kent?
M'n vader heeft 2 kaartjes voor Hans Liberg voor de schow "tatatata" en nu heeft ie gevraagd of ik zin heb om mee te gaan. Nu wil ik van jullie weten of het de moeite waard is om daarheen te gaan? Iemand die die show kent of hans liberg zelf.
Thnx. |
Hans Liberg is geweldig! Ik ken de show niet, maar ik heb hem een paar keer op tv gezien. Hij houdt altijd een show aan de hand van muziek; hij speelt heel goed piano. Hij is ook internationaal bekend, hij heeft ook in Engeland gespeeld en Duitsland. Ik zou het wel weten hoor: meegaan!
|
Citaat:
|
k zou maar gaan als ik jou was. die man is briljant op zn pianootje. zn opmerkingen zijn soms niet bar grappig, maar daar gaat het ook niet om bij hem.
gaan dus! |
kheb 1 voorstelling van hem op tv gezien.
hij kan echt super goed piano spelen, niet normaal. ook z'n humor was erg leuk, kheb veel gelachen. sommige delen zul je misschien niet helemaal geweldig vinden wanneer je echt niet van piano houdt, maar d'r blijft echt zát over waar je wel om zult lachen. gewoon gaan dus (y) |
Okeej, besluit genomen, Ik ga.
K wordt nog vaste klant bij Carre. 8 okt. Hans teeuwen 31 okt. Hans liberg 13 nov. Vliegende panters :D |
Citaat:
Ik zou ook gaan, Hans Liberg is komisch met z'n piano. :D |
Dat is familie van mij . :eek:
Verder ken ik zijn humor niet :p |
Hij is in 1 woord FANTASTISCH! Oh, altijd als er een show is van hem op televisie kijk ik (ook als ik de show al gezien heb). Het is wel leuk als je een beetje verstand van (klassieke) muziek hebt, dan is het echt nog 10 keer zo leuk!
|
Nou zooo goed is zijn pianospel nou ook weer niet hoor. Als je goed luistert maakt hij écht te veel fouten.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat zijn shows altijd zeer vermakelijk zijn:) |
Goeie keus, Hans Liberg is echt geweldig. Wat die man op zijn piano uithaalt is geniaal. Ik heb ook een kaartje voor zijn nieuwe show "tatatata", maar dan op 10 juni in Eindhoven. Ik kijk er nu al naar uit......:D
|
Off course I know!!!!
Lieberg is goed, mar weinig vernieuwend, er blijkt vaak heel veel hetzelfde te zijn.... over zijn muziek kunsten, die zijn wel degelijk goed, en die 'fouten' zijn vaak zo om een verwarring in het publiek te creeren zodra hij overgaat op een ander nummer |
Hij was afgelopen vrijdag te zien bij de TV show van Ivo Niehe. Hij deed een stukje uit zijn nieuwe show: grappig.
Ik zou gewoon meegaan, kan je daar ook weer over meepraten :D |
Ik heb 1 van z'n shows op TV gezien. Ik heb die avond krom gelegen van het lachen. Eerlijk waar die man is een genie.
Volgens mij kwam ie ook naar Groningen, eens kijken of er nog kaartjes zijn. Gok het denk ik niet meer. |
Citaat:
GAAN!!! (y) Absoluut, echt gaan, Hans Liberg vind ik echt geweldig. Vorig jaar ben ik er ook met me pa heengeweest (omdat me moeder niet meer mee kon) Maar het was echt zoo gaaf! Als jij niet mee wil dan wil ik wel mee! :D |
Citaat:
|
ik vind hem geen topper maar hij is wel goed op z'n piano.
(bij kopspijkers hebben ze hem nagedaan afgelopen zaterdag kijk op de kopspijkerssite voor het stukje terug te zien) |
fan! Liberg is okee olee olee :)
|
Nog een weekje en dan is het zover (y) :D
|
ik zal eens kijken of ie al uitverkocht is, anders ga ik ook maar heen.. Als iedereen er zo enthousiast over is..
|
Vandaag was ie ook nog op TV op TV2.... ik heb weer geweldig in een deuk gelegen ook al kende ik de show al. Schitterend gewoon...
|
Je moet er zeker heen gaan! Als er iemand goed is in inproviseren is hij het!!! Het zou zonde zijn als je niet zou gaan!
|
Citaat:
|
Meegaan!!! Hans Liberg is erg goed en leuk om zijn shows te zien. Heb net kaartjes geregeld voor 6 nov.
|
Citaat:
Heb er echt zin in (y) 6 nov. kan ik niet, dan ben ik jarig |
Was op tv laatst. Wel om kunnen lachen.
|
Als cabaretier is erg goed. Er zit veel pianospel in, wat hij overigens goed kan.
Als persoon vind ik hem wat arrogant. En ja ik ken hem een beetje. |
Hans Liberg is een hilarische kaalkoppige klavierkunstenaar. de muzikale trucjes waarmee hij zijn grappen opleukt zullen je van je stoel doen vallen van het lachen, vooral als je een beetje kennis hebt van klassieke muziek, maar anders ook. veel plezier! ik ben jaloers op je ;)
|
is dat die gast die werd geïmiteerd (lees: afgezeken) bij kopspijkers paar weken terug?
|
Citaat:
|
Ja, een van de weinige cabaretiers die ik écht leuk vind. (y)
|
Hans Liberg is erg leuk :). Als je van klassiek houd is ie echt geweldig :D, maar ook als je daar niet van houd blijft 'ie goed. Ik heb 'em een paar jaar terug live gezien en de hele avond krom gelegen :D.
|
Is er dan niemand negatief over die hyperactieve gast? De enige keer dat ik hem vermakelijk heb bevonden was als persiflage in KopSpijkers. Ik zeg niet dat je niet moet gaan, lekker belangrijk wat ik vind, maar ik vind hem strontvervelend. Ze halen hem ook altijd van (kerst?)stal met Kerstmis. Zijn vervelende deuntjes overal op, en bovenal vind ik zijn humor helemaal niet geslaagd. Ach, persoonlijke meningen, maar waarom is iedereen zo lyrisch over 'm :/
|
Citaat:
Citaat:
|
hans liberg is zo kut, ik heb die man nog nooit iets grappigs horen zeggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |