Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 14:09
mrhanky
mrhanky is offline
M'n vader heeft 2 kaartjes voor Hans Liberg voor de schow "tatatata" en nu heeft ie gevraagd of ik zin heb om mee te gaan. Nu wil ik van jullie weten of het de moeite waard is om daarheen te gaan? Iemand die die show kent of hans liberg zelf.

Thnx.
Oud 16-09-2003, 16:08
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Hans Liberg is geweldig! Ik ken de show niet, maar ik heb hem een paar keer op tv gezien. Hij houdt altijd een show aan de hand van muziek; hij speelt heel goed piano. Hij is ook internationaal bekend, hij heeft ook in Engeland gespeeld en Duitsland. Ik zou het wel weten hoor: meegaan!
Oud 16-09-2003, 16:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 16-09-2003 @ 17:08:
Hans Liberg is geweldig! Ik ken de show niet, maar ik heb hem een paar keer op tv gezien. Hij houdt altijd een show aan de hand van muziek; hij speelt heel goed piano. Hij is ook internationaal bekend, hij heeft ook in Engeland gespeeld en Duitsland. Ik zou het wel weten hoor: meegaan!
gaan dus ik ken hem niet, maar je hebt niets te verliezen. goed voor je culturele ontwikkeling
Oud 16-09-2003, 17:44
Verwijderd
k zou maar gaan als ik jou was. die man is briljant op zn pianootje. zn opmerkingen zijn soms niet bar grappig, maar daar gaat het ook niet om bij hem.

gaan dus!
Oud 16-09-2003, 18:20
Balance
Balance is offline
kheb 1 voorstelling van hem op tv gezien.
hij kan echt super goed piano spelen, niet normaal.
ook z'n humor was erg leuk, kheb veel gelachen.

sommige delen zul je misschien niet helemaal geweldig vinden wanneer je echt niet van piano houdt, maar d'r blijft echt zát over waar je wel om zult lachen. gewoon gaan dus
Oud 16-09-2003, 21:44
mrhanky
mrhanky is offline
Okeej, besluit genomen, Ik ga.

K wordt nog vaste klant bij Carre.

8 okt. Hans teeuwen
31 okt. Hans liberg
13 nov. Vliegende panters
Oud 17-09-2003, 09:56
Signy
Signy is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 16-09-2003 @ 22:44:
Okeej, besluit genomen, Ik ga.

K wordt nog vaste klant bij Carre.

8 okt. Hans teeuwen
31 okt. Hans liberg
13 nov. Vliegende panters
*jaloers*

Ik zou ook gaan, Hans Liberg is komisch met z'n piano.
Oud 17-09-2003, 11:24
Verwijderd
Dat is familie van mij .
Verder ken ik zijn humor niet
Oud 21-09-2003, 19:22
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is in 1 woord FANTASTISCH! Oh, altijd als er een show is van hem op televisie kijk ik (ook als ik de show al gezien heb). Het is wel leuk als je een beetje verstand van (klassieke) muziek hebt, dan is het echt nog 10 keer zo leuk!
Oud 23-09-2003, 18:17
Adrenaline
Adrenaline is offline
Nou zooo goed is zijn pianospel nou ook weer niet hoor. Als je goed luistert maakt hij écht te veel fouten.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat zijn shows altijd zeer vermakelijk zijn
Oud 26-09-2003, 16:17
japie
japie is offline
Goeie keus, Hans Liberg is echt geweldig. Wat die man op zijn piano uithaalt is geniaal. Ik heb ook een kaartje voor zijn nieuwe show "tatatata", maar dan op 10 juni in Eindhoven. Ik kijk er nu al naar uit......
Oud 27-09-2003, 10:47
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Off course I know!!!!
Lieberg is goed, mar weinig vernieuwend, er blijkt vaak heel veel hetzelfde te zijn....
over zijn muziek kunsten, die zijn wel degelijk goed, en die 'fouten' zijn vaak zo om een verwarring in het publiek te creeren zodra hij overgaat op een ander nummer
Oud 28-09-2003, 10:29
Bravo
Bravo is offline
Hij was afgelopen vrijdag te zien bij de TV show van Ivo Niehe. Hij deed een stukje uit zijn nieuwe show: grappig.
Ik zou gewoon meegaan, kan je daar ook weer over meepraten
Oud 28-09-2003, 13:26
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Ik heb 1 van z'n shows op TV gezien. Ik heb die avond krom gelegen van het lachen. Eerlijk waar die man is een genie.

Volgens mij kwam ie ook naar Groningen, eens kijken of er nog kaartjes zijn. Gok het denk ik niet meer.
Oud 02-10-2003, 13:00
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 16-09-2003 @ 15:09:
M'n vader heeft 2 kaartjes voor Hans Liberg voor de schow "tatatata" en nu heeft ie gevraagd of ik zin heb om mee te gaan. Nu wil ik van jullie weten of het de moeite waard is om daarheen te gaan? Iemand die die show kent of hans liberg zelf.

Thnx.

GAAN!!! Absoluut, echt gaan, Hans Liberg vind ik echt geweldig. Vorig jaar ben ik er ook met me pa heengeweest (omdat me moeder niet meer mee kon) Maar het was echt zoo gaaf! Als jij niet mee wil dan wil ik wel mee!
Oud 10-10-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef op 23-09-2003 @ 19:17:
Nou zooo goed is zijn pianospel nou ook weer niet hoor. Als je goed luistert maakt hij écht te veel fouten.
duh, dat is juist zijn bedoeling. Als hij serieus zou spelen kan ie het vast heel goed maar hij wil gewoon meer bereiken dan perfect pianospel, humor met muziek dus.
Oud 22-10-2003, 20:56
tinus11
tinus11 is offline
ik vind hem geen topper maar hij is wel goed op z'n piano.

(bij kopspijkers hebben ze hem nagedaan afgelopen zaterdag kijk op de kopspijkerssite voor het stukje terug te zien)
Oud 23-10-2003, 21:57
Tampert
Tampert is offline
fan! Liberg is okee olee olee
Oud 24-10-2003, 10:36
mrhanky
mrhanky is offline
Nog een weekje en dan is het zover
Oud 24-10-2003, 15:46
alpha
alpha is offline
ik zal eens kijken of ie al uitverkocht is, anders ga ik ook maar heen.. Als iedereen er zo enthousiast over is..
Oud 25-10-2003, 18:16
PeTAR19
PeTAR19 is offline
Vandaag was ie ook nog op TV op TV2.... ik heb weer geweldig in een deuk gelegen ook al kende ik de show al. Schitterend gewoon...
Oud 27-10-2003, 13:30
Repeltje
Repeltje is offline
Je moet er zeker heen gaan! Als er iemand goed is in inproviseren is hij het!!! Het zou zonde zijn als je niet zou gaan!
Oud 27-10-2003, 13:53
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 27-10-2003 @ 14:30:
Je moet er zeker heen gaan! Als er iemand goed is in inproviseren is hij het!!! Het zou zonde zijn als je niet zou gaan!
Als je goed gelezen had had je kunnen zien dat ik inderdaad zeker weten ga. Ik heb er heel erg zin in. Heb inmiddels wel veel dingetjes van em gezien en is echt vet hoe hij met muziek kan klooien.
Oud 28-10-2003, 21:04
Verwijderd
Meegaan!!! Hans Liberg is erg goed en leuk om zijn shows te zien. Heb net kaartjes geregeld voor 6 nov.
Oud 30-10-2003, 10:48
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 28-10-2003 @ 22:04:
Meegaan!!! Hans Liberg is erg goed en leuk om zijn shows te zien. Heb net kaartjes geregeld voor 6 nov.
Het is morgen, en zoals je al heb kunnen lezen ga ik ook mee

Heb er echt zin in

6 nov. kan ik niet, dan ben ik jarig
Oud 30-10-2003, 11:58
ShadowX
ShadowX is offline
Was op tv laatst. Wel om kunnen lachen.
Oud 11-11-2003, 19:01
sas
sas is offline
Als cabaretier is erg goed. Er zit veel pianospel in, wat hij overigens goed kan.

Als persoon vind ik hem wat arrogant.
En ja ik ken hem een beetje.
Oud 24-11-2003, 16:16
Woodstock
Woodstock is offline
Hans Liberg is een hilarische kaalkoppige klavierkunstenaar. de muzikale trucjes waarmee hij zijn grappen opleukt zullen je van je stoel doen vallen van het lachen, vooral als je een beetje kennis hebt van klassieke muziek, maar anders ook. veel plezier! ik ben jaloers op je
Oud 26-11-2003, 01:23
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
is dat die gast die werd geïmiteerd (lees: afgezeken) bij kopspijkers paar weken terug?
Oud 27-11-2003, 10:34
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Woodstock schreef op 24-11-2003 @ 17:16:
Hans Liberg is een hilarische kaalkoppige klavierkunstenaar. de muzikale trucjes waarmee hij zijn grappen opleukt zullen je van je stoel doen vallen van het lachen, vooral als je een beetje kennis hebt van klassieke muziek, maar anders ook. veel plezier! ik ben jaloers op je
Ik ben al geweest hoor, kijk maar naar de datum in mijn 2e post in dit topic
Oud 29-11-2003, 17:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ja, een van de weinige cabaretiers die ik écht leuk vind.
Oud 26-12-2003, 08:17
Verwijderd
Hans Liberg is erg leuk . Als je van klassiek houd is ie echt geweldig , maar ook als je daar niet van houd blijft 'ie goed. Ik heb 'em een paar jaar terug live gezien en de hele avond krom gelegen .
Oud 27-12-2003, 02:08
Prime Evil
Prime Evil is offline
Is er dan niemand negatief over die hyperactieve gast? De enige keer dat ik hem vermakelijk heb bevonden was als persiflage in KopSpijkers. Ik zeg niet dat je niet moet gaan, lekker belangrijk wat ik vind, maar ik vind hem strontvervelend. Ze halen hem ook altijd van (kerst?)stal met Kerstmis. Zijn vervelende deuntjes overal op, en bovenal vind ik zijn humor helemaal niet geslaagd. Ach, persoonlijke meningen, maar waarom is iedereen zo lyrisch over 'm :/
Oud 27-12-2003, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Is er dan niemand negatief over die hyperactieve gast? De enige keer dat ik hem vermakelijk heb bevonden was als persiflage in KopSpijkers. Ik zeg niet dat je niet moet gaan, lekker belangrijk wat ik vind, maar ik vind hem strontvervelend. Ze halen hem ook altijd van (kerst?)stal met Kerstmis. Zijn vervelende deuntjes overal op, en bovenal vind ik zijn humor helemaal niet geslaagd. Ach, persoonlijke meningen, maar waarom is iedereen zo lyrisch over 'm :/
Nja ik vind em grappig.. Misschien omdat ik em live gezien heb en de hele avond krom gelegen heb. Als jij er niks aan vind moet jij dat weten, niet iedereen houdt van dezelfde soort humor. Die keer dat ie bij Kopspijkers was vond ik em gewoon ronduit irritant..

Citaat:
Ik ben al geweest hoor, kijk maar naar de datum in mijn 2e post in dit topic
En, mrhanky (beetje laat, weet ik) wat vond je ervan?
Oud 28-12-2003, 23:23
battlestar
battlestar is offline
hans liberg is zo kut, ik heb die man nog nooit iets grappigs horen zeggen.
Advertentie

Regels voor berichten