![]() |
Wat vind je je leukste outfit?
De vraag is simpel. Wat vinden jullie jullie leukste outfit. Voor mij is dat mijn jeansrok met streepjes kniekousen en rode beenwarmers. Met daarop mijn roud t-shirt van musti en een zwarte trui met hoge kraag.
|
Dat zijn er meerdere
Mn zwarte korte rokj emet leuk shirtje en netpantys/ streepkousen en dr martins. Wijde broek met overhemd en leuk shirtje. |
Mijn favo broeken:
versleten Diesel zandkleurige pofbroek van Zara Van shirtjes enzo heb ik niet echt favorieten.. |
uit betrouwbare bron vernomen dat mn Zara Motor meets Army jasje wel erg (y) is, maar ik ga toch voor een jeans(graag mn Drykorn of W&Lt) met mn hooded sweater en zwarte motorjack + bijpassende zwartleren handschoentjes & zwarte Girbaud laarsjes
niet overdreven stylisch, maar t zit sowwwww lekker :D |
g-star of levis spijkerbroek
cool bandshirt vans |
spijkerbroek, colbertje, bloes, pumps
|
Bruin ribrokje, zwarte riem met puntjes, rood shirtje met een zwarte ster..
Blauwe wijd uitlopende broek, rode puma's en een polo :) |
overzeas broek, met een pyroshirt ofzo, en paar polsbandjes, en me DC's, maar die zijn mol dus nu maar weer adidas :(
|
zwarte ribbroek met een rood vest erbove en me rode haarband
|
zwart glimmend kort rokje, legging, pixies/docs, bauhaus girlie, en als het kouwig is een half doorschijnend zwart vestje..
en haar getoupeert :) |
versleten diesel broek, me hip strak truitje met van die veter ofzo bij de bovenkant van me borst, spijkerjasje, converse allstars, warrig kapsel
yep.. das mijn favo |
spijkerbroek, strakke bloes, bruine laarzen met een hoge hak
|
Lichtblauwe dickies
Zaccharia ofzo girlie Zwart/witte vest Pyramidsriem Emerica schoentjes hmm. En daar loop ik veel te vaak in geloof ik :bloos: |
boots,spijkerbroek ofzo een shirtje maakt me trouwens ook geen moer uit wat voor een.
|
Een pyjamabroek een een veel te groot fleece-vest. Comfortabel, maar niet erg stylish.
Verder mijn nette zwarte vouw-broek en mijn paarse indie-jurkje. Of mijn wollen trui. En ik denk dat mijn nieuwe wikkelvestje ook wel hoog gaat scoren. |
mijn zwarte broek.
mijn zwart/witte schouderafzak truitje. mijn zwart/wittelakriem met matching zwart/wittelaktasje(een setje (Y) ). En dan mijn zwarte slingbacks. Och en sindskort stiekem ook mijn felgele Jamaica-pyjama :o |
Citaat:
|
wijde broek, onderhemd, all stars... beetje trashy, maar wel stoer:cool:
|
zwarte baggy cargo
zwarte etnies zwarte polo jaja zwart is goed :P |
Zwarte broek
Zwart bandshirt, of helemaal zwart shirt Zwarte leren mantel |
eh te klein t shirt
wat cargo broek nikes!! eventueel mesh cap |
Citaat:
;) |
Een kort rokje met maillot, beenwarmers, kistjes en een trui
of mijn spijkerbroek met een bandshirt en kistjes.. of mijn pyamabroek met een enorm nachthemd, beenwarmers en dikke sokken :D |
mijn zwarte korte rokje met, zwart-wit gestreepte kniekousen en een zwart-wit gestreept truitje.
|
Donkerblauwe baggy
Groen shirtje met V-hals roze sokken en een blauw/zwarte dreadband (Maar eingelijk heb ik geen dreads :p) |
Hmz, vale wijde-pijpen-spijkerbroek, lekker zittend truitje, haar in 2 staartjes met haarband ofzo, en allstar-gympjes.. :)
|
Citaat:
|
hm wat ik nu aanheb vind ik wel leuk:
Indian Rose iets te lange spijkerbroek (niet bij laarsjes...) 3/4 shirtje met boothals van h&m met kleurenbalkjes witte stoffen riem zwarte laarsjes óf Diesel donkere spijkerbroek random shirtje zwart, beetje glimmend vestje lichtbruine all stars |
nieuwe spijkerboek met rood shirtje en een blousje met mijn bruine laarsjes
|
kheb geen lievelings outfit
|
Mn zwarte plooirokje, met mn roze kniekousen, een wit shirt, en een roze vestje. Mn haar dan wel in een kuif :D
Off.. mn lichte spijkerbroek met een wit tshirtje :) |
Heb niet echt meer één bepaalde favo outfit, wel sowieso favo broek >>
Mijn lichte inmiddels wel erg versleten indian rose spijkerbroek verder gewoon leuk tshirtje en dan of mn nike's of mn witte puntschoenen met rood klitteband Denk dat mn nieuwe broek ook wel favo gaat worden :o |
Nou, momenteel is dat mijn gele linnen broek met veel ritsen (Sting ofzo), zwarte studs riem, zwart Das Pop shirt ("Let's do the Human Thing") en (licht)blauwe oldschool Vans.
Ook leuk is mijn roze korte plooirokje (Vero Moda) met wat voor soort hoge sokken, kniekousen, overknees, beenwarmers dan ook en dan een lekker dikke zwarte wollen trui erop met zo'n enorm geile afzakkraag tot ver over de schouders. :cool: Ohjah! En mijn nieuwe Zidane broek is ook zo mooi! Roze met paarse hele fijne vertikale streepjes en een mooi sjiek model ondanks de wijde pijpen! :) |
- Roze pyjamabroek met sterretjes (jaja, die draag ik ik de zomer ook gewoon buiten :bloos: )
- Licht roze met wit gestreept schouder-afzak-truitje - zwarte converse allstars ...als je ziek bent.... |
denk mijn laatst gekochten kleren, hoe standaard.
Dus een zwart/wit kleine puntjes zodat het grijs lijkt rokje van de en een lichtblauw shirtje met grote vierkante hals en 3/4de mouwen, beide van de h&m. maar ik ben ook gek op mijn bruine shirtje met boothals uit spanje, vooral met rode vest erover en als het kan ook nog mijn geruite blauw/bruin/gele rokje en rode schoentjes. :) :bloos: |
Oude divided spijkerbroek
zwarte hoge vans zwarte clipriem zwart vhals truitje zwart iwt gestreept hemdje eronder for the moment |
Casual blue...oftewel, blauwe hoodie, blauwe spijker, blauwe schoenen... :cool:
|
mn gebroken witte ribbroek
wit overhemd van c&a en natuurlijk mn communisten petje wat ik nu aan heb zeg maar dus :) |
zwarte ribrok + beige aansluitende V-hals trui + zwarte puntlaarzen
of lange spijkerrok + rood vestje + rooie schoenen of zwarte pantalon + zwart whirtje |
hm, dat zijn er meerdere
zwart kanten rokje + kanten panty + zwarte beenwarmers + zwart/wite hoge puma's + zwart wit gestreept blousje (verticaal) en een zwart kanten truije eronder. of, lichtroze plooirokje + zwart witte kniekousen + zwart truitje met lange mouwen + wit blousje met 3kwartmouwtjes + zelfde puma schoenen. of, een grijze skate-achtige broek met vans eronder en een simpel blousje of strak shirtje erop. |
Alles van de Witte Uil en Shanti. :o
Of wijde broek met strak t-shirtje. En sandalen. |
Hmm... 's winters; wijde broek + blauw blousje + blauwe trui daarover en zomers; wijde broek + shirtje + sandalen
|
gewoon een spijkerbroek, wel een wijde, met een all-stars retro poloshirtje, pashmina shaal, een helft ervan over de vookant v.d. schouder, ander uiteinde aan achterkant v.d. schouder, chuckies ( all stars) en mijn haar los in krullen, whatever
|
zwart met rode vans, zwarte en wijde overzeas broek, bandshirt en carhartt jack
|
rode en bruine ribbroek
zwart shirt of zwart wit streepjes shirt met wijde hals zwart ribjasje of bruin rib jasje zwart met roze streep vans |
hmm.. lastig
mn wijde attack broek, cremekleur, met gebreid zwart vest met hele hoge kraag en lange mouwen en mn roodblauwgestreepte trui zit geweldig, en mn simpelste zwarte shirtje ook ik heb gewoon teveel, ik kan écht niet kiezen :( |
Citaat:
Hoewel ik wel HELEMAAL verliefd ben op mijn nieuwe grijze wollen pantelon. Heerlijk warmpjes :D En dan met een simpel t-shirtje of longsleeve erboven of een blousje. Jeuh :D |
die die ik morgen ga kopen
|
Vertel
|
mijn only broek (met bleekvlekken en blauwzige streeps)
die nu dus al weer versleten is haha met een simpel t.shirtje ofzow.. is wel goed zo met m'n rooie all stars eronder :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |