Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een kort rokje met maillot, beenwarmers, kistjes en een trui
of mijn spijkerbroek met een bandshirt en kistjes.. of mijn pyamabroek met een enorm nachthemd, beenwarmers en dikke sokken ![]()
|
hm wat ik nu aanheb vind ik wel leuk:
Indian Rose iets te lange spijkerbroek (niet bij laarsjes...) 3/4 shirtje met boothals van h&m met kleurenbalkjes witte stoffen riem zwarte laarsjes óf Diesel donkere spijkerbroek random shirtje zwart, beetje glimmend vestje lichtbruine all stars |
![]() |
|
Nou, momenteel is dat mijn gele linnen broek met veel ritsen (Sting ofzo), zwarte studs riem, zwart Das Pop shirt ("Let's do the Human Thing") en (licht)blauwe oldschool Vans.
Ook leuk is mijn roze korte plooirokje (Vero Moda) met wat voor soort hoge sokken, kniekousen, overknees, beenwarmers dan ook en dan een lekker dikke zwarte wollen trui erop met zo'n enorm geile afzakkraag tot ver over de schouders. ![]() Ohjah! En mijn nieuwe Zidane broek is ook zo mooi! Roze met paarse hele fijne vertikale streepjes en een mooi sjiek model ondanks de wijde pijpen! ![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 17:21. |
![]() |
|
denk mijn laatst gekochten kleren, hoe standaard.
Dus een zwart/wit kleine puntjes zodat het grijs lijkt rokje van de en een lichtblauw shirtje met grote vierkante hals en 3/4de mouwen, beide van de h&m. maar ik ben ook gek op mijn bruine shirtje met boothals uit spanje, vooral met rode vest erover en als het kan ook nog mijn geruite blauw/bruin/gele rokje en rode schoentjes. ![]() ![]()
|
hm, dat zijn er meerdere
zwart kanten rokje + kanten panty + zwarte beenwarmers + zwart/wite hoge puma's + zwart wit gestreept blousje (verticaal) en een zwart kanten truije eronder. of, lichtroze plooirokje + zwart witte kniekousen + zwart truitje met lange mouwen + wit blousje met 3kwartmouwtjes + zelfde puma schoenen. of, een grijze skate-achtige broek met vans eronder en een simpel blousje of strak shirtje erop. |
![]() |
|
gewoon een spijkerbroek, wel een wijde, met een all-stars retro poloshirtje, pashmina shaal, een helft ervan over de vookant v.d. schouder, ander uiteinde aan achterkant v.d. schouder, chuckies ( all stars) en mijn haar los in krullen, whatever
||
Citaat:
Hoewel ik wel HELEMAAL verliefd ben op mijn nieuwe grijze wollen pantelon. Heerlijk warmpjes ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
madonna Verwijderd | 51 | 24-02-2005 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog maar wat columns Shitonya | 3 | 27-03-2004 11:18 | |
Verhalen & Gedichten |