![]() |
Waarom heb jij geen fotoboek?
Als je er geen een hebt dan he? :p
Is dit omdat je geen foto's op je pc hebt, of wil je liever een beetje anoniem blijven of heeft het nog een andere reden? Tell me... |
Originaliteit on top. :|
Ik heb een fotoboek. |
omdat ik gewoon....
ooh ik heb er wel 1 :'( |
Vind ik nergens voor nodig, heb geen goede foto's, ben te lui om te uploaden.
|
Anders zou iedereen verliefd worden. :o
:) |
tsja, dit topic is niet echt voor mij weggelegd ;p
:p |
Citaat:
Pff... ik ben te lui om er eentje te maken :) |
Ik heb helaasch geen foto online staan wegens gebrek aan een werkende scanner.
Maar het komt eraan http://www.smilies.nl/beerchug.gif |
Citaat:
|
Citaat:
euh , ik ben lui :p |
Citaat:
|
Ik HAD er geen een omdat ik geen scanner heb. Maarja toen bleken er foto's van mij op een website te staan. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen fotoboek omdat ik te lui ben om er één aan te maken, omdat ik ook een beetje anoniem wil blijven, en ik heb geen zin in commentaar :)
|
omdat ik geen foto's van mezelf op de computer heb
|
Citaat:
|
Omdat ik in de anonimiteit blijf. :cool:
|
Ik wil anoniem blijven ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom? Omdat ik mensen de verschrikkelijke aanblik van mijn gelaat wil besparen, da's wel zo sociaal! :D :P
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen foto's op m'n pc en ik wil graag anoniem blijven.
|
Omdat ik lelijk ben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat ik niet op straat in elkaar wil worden gemept om mijn soms wat onpasselijke opmerkingen jegens de medeforummers :D
|
omdat al mijn fotos te groot zijn ofzo...
echt suuper irritant, want ik wil dus Wel een foto! :mad: iemand tips, want het zijn allemaal webcampics, en die zijn dus te groot :mad: again |
*heeft er wel 1*
Mensen bleven aan me hoofd zeuren dat ik er 1 moest nemen.. Mja en van het een komt het ander.. Dan heb je ineens een fotoboek.. |
Waarom wel?
Kheb zoiets geloof ik al een keertje aangevraagd, maar kreeg geen reactie ofzo. Ik kijk zelf ook nooit naar fotoboeken van andere leden. |
Waarom wel :P Om mensen te irriteren met mijn hoofd natuurlijk!
|
lui, geen id hoe dat allemaal werkt, lui :o
|
Ik heb er 3 :bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb er wel 1.
Nuttige reactie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
olé, wat orgineel toch weer
ontopic: omdat ik er wel een heb :) |
Citaat:
|
het lukt dus ook niet via picserver.nl, dus weet iemand nog een andere oplsooing?
PLZZ ik wordt echt gek heb echt alles al geprobeerd, of ik heb een stomme computer of ik ben gewoon stom! HELP! |
Ik heb geen fatsoenlijke digicam, de foto's die het ding maakt zijn nog waziger dan dat je ze met een Nokia 7250 zou maken, en de gewone fotocamera van ons was ook al brak en ligt nu in de prullenbak :D (dat rijmt)
Heb wel foto's van mezelf maar die vind ik niet je-van-het. Ze zijn ook verouderd, dus ja.. |
Ofwelmir:
N00b! Ik heb nog 20mb vrije ruimte op foto's op te zetten :D Kost € 500 per vierkante kilobyte.. :P Wees dus niet zo n00b om je ploatjes als BMP te uploaden want dat gaat je heeeel veel geld kosten :P |
1. ik wil anoniem blijven
2. ik ben lelijk 3. Citaat:
|
Een beetje anonimiteit kan nooit kwaad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen zin in.... te veel werk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |