![]() |
irritante koosnaampjes
oi
'k weet niet of dit hier moet staan of in de kantine ozo, maar nogal wat mensen (...meisjes...) in mijn omgeving hebben echt de meest irritante naampjes voor hun vriendje/vriendinnetje (skatje, drolletje, etc) en ik vroeg me af aan wat voor namen mensen hier zich ergeren... ow, en als je d'r geen kent uit je omgeving ozo, dan verzin maar wat moois ;) |
poekiewoekie
Pompoentje beertje Poepie (daar zou ik toch echt niet blij mee zijn, maar goed) Hummeltje (je zou als stoere kerel toch maar zo worden genoemd :)) ikzelf noem mn lover alleen lieverd, denk dat dat nog wel mag, toch? |
Citaat:
VER-SCHRIK-KEL-IJK! |
Verschrikkelijke namen (ik hou sowieso niet van koosnaampjes):
Beertje droppie poepertje duifje gekkie honnepon knuffeltje troeteltje liefje moppie lieveling poppie snoepje prinsesje scheetje Hij wil mij heel sporadisch nog wel eens poeperd noemen :bloos: |
Helemaal gelijk! Ik walg ervan als je zo'n smsje ofzo krijgt met daaraan op het einde...schatje...BLERK!! :| Eigenlijk vind ik alle koosnaampjes wel erg...het is veel leuker als je er samen een voor elkaar verzint die je echt leuk vind..:)
|
Alles dat refereert aan ontlasting is fout (drollie, poepie, scheetje)... en alle soorten eten ook (snoepje, dropje, taartje)... en alle neerbuigende woorden (wijffie, mokkeltje, ventje) en de meeste andere dingen ook. Verkeerd gespelde dingen mogen ook even expliciet genoemd worden... (skattiej etc)
|
Snoepiekuzzieboefie.. Ze vind het wel lief dat ik t soms tegen dr zeg :o
|
prinses (mijn vriend maakt er prinsuusje van, omdat ik vak suus genoemd wordt) vind ik juist lief en nie irri...
schatje patatje poepie tjoepie (zeg ik tegen hem als hij schatje patatje zegt) Verder zou ik t niet weten. :) |
snoes....
honnepon. honey. duifje. |
Citaat:
Persoonlijk vind ik koosnaampjes gruwelijk. Ik heb niet voor niets een voornaam gekregen, gebruik die dan ook! |
poohbeertje :o...
echt verschrikkelijk!!!!! |
gozer die ik leuk vind noemt me ukkie... die vind ik erg leuk.
het meeste wat hier genoemd is, is idd echt erg. |
schatje
honey honnepon moppie BLÚGH! :| ik noem mn vriendje altijd Matthijs. want dat is z'n voornaam. Ja :) . |
Muffin with butter (Afgeleid van Muffin :confused: )
Dear Scheetje Schatje Huney bun *puke* :rolleyes: |
Citaat:
|
standaard koosnaampjes zijn ook niet leuk. ze zijn pas wél leuk of lief als ze persoonlijk zijn. *dus zelfbedacht voor je lover*
*kan zo eenhele rits geven:D* |
Ik geloof dat dit mijn top 3 is van vreselijke bijnamen (in willekeurige volgorde):
1 moppie 2 honnepon 3 schattebout (sorry hoor maar schatteBOUT!?) Er zijn echt nog wel meer vreselijk bijnamen (poepie of zo) maar goed, ik heb er godzijdank geen last van, want m'n vriend komt uit scandinavie en we spreken engels met elkaar. (darling, sweetheart, dat kan ik wel aan ;)) |
Citaat:
en ik ben vlekkie omdat toen we het echt net hadden, hij echt twee gigantische zuigzoenen in mn nek had gezet vandaar die sign ook :o |
moppie :mad: :mad: :mad:
|
Al dat kleffe gedoe is allemaal even erg. Wat is er mis met elkaar gewoon bij de voornaam noemen ?
|
Citaat:
|
Ik vind het walgelijk. Mocht ik het ooit doen, sla me dan alsjeblieft.
|
Wat dacht je van Engeltje, Zo word ik consequent genoemd... Of prinsesje... :bloos:
|
Popsy-wopsy en popsicle :o... ja, die vind ik echt irritant... :s
Ripper |
Ik kwam ook niet veel verder dan lievie :) Das nog wel acceptabel toch?
|
Lief, liefje, lieverd.. Allemaal acceptabel:)
Net als prinsesje, tijger.. In ieder geval niet poepie! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem hem altijd mn broekie, hij is 1,91m...
vind ie nie heel leuk, maar hij moet er maar aan wennen... ;) |
Ik vind het meestal niet heel storend, vaak zelfs wel lief...
Alleen alles wat mensen tegen een baby roepen (hutsie frutsie achtig gedoe) Alles met verkleinwoorden vind ik irritant. Dingen als lieverd, beauty, schat...(alhoewel ik schat enigzins denegrerend vind klinken tenzij echt heel liev gezegt ...) kunnen volgens mij wel. Je moet toch kunnen varieren af en toe... |
ik word kleintje of stinkie genoemd.. ze vindt D&G By van me heel lekker maar daarom noemt ze me stinkie, en sowieso is stinkerd een woordje van 'r, maar toen vroeg ik om wat lievers..
|
Echt erg al die namen hier :p Ik gebruik bijna nooit 'koosnaampjes' en als ik dat wel doe dan hebben ze een betekenis voor ons 2en.
|
Citaat:
|
hmm ik vind veel namen irritant zoals poepie, scheetje, moppie etc..
Namen die ik wel leuk vind zijn schatje, lieverd en mn vriendje noemt me altijd princesje vind ik ook zo leif :) |
koosnaampjes zijn supertriest!!
mensen die die dingen gebruiken moeten worden opgesloten in een psychiatrische instelling!! FOOIJDONK voor harde maatregelen!! (y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Citaat:
*leest sign* je mag geen onzin posten op andere forums behalve onzin :P |
Citaat:
(y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
Citaat:
|
De meeste koosnaampjes zijn vreselijk... Behalve als je zelf stapelverliefd bent. Tenminste, zo werkt het bij mij. Ik vind het nu meestal wel leuk als ik -op goede momenten dan- een lief koosnaampje krijg.
Ik hou alleen niet zo van 'sweety', hoe mijn vriend me ook nog wel eens wil noemen, de andere koosnaampjes vind ik niet erg. |
schat(je)
en soms lieverd maar dat is zon standaard stopwoord van mij |
Citaat:
|
Spetje
Whaha zo noemt een jongen een vriendin van mij, maar wij maken er altijd sletje van :evil: |
Citaat:
|
helemaal verschrikkelijk:
POPPEKONTJE!!! :eek: *aargh* |
worstje :o of ook wel gijt :o
|
noem haar altijd liefie of lieverd.
vind ze niet erg :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het irritantste koosnaampje dat er is = KOOS!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |