Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik geloof dat dit mijn top 3 is van vreselijke bijnamen (in willekeurige volgorde):
1 moppie 2 honnepon 3 schattebout (sorry hoor maar schatteBOUT!?) Er zijn echt nog wel meer vreselijk bijnamen (poepie of zo) maar goed, ik heb er godzijdank geen last van, want m'n vriend komt uit scandinavie en we spreken engels met elkaar. (darling, sweetheart, dat kan ik wel aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik ben vlekkie omdat toen we het echt net hadden, hij echt twee gigantische zuigzoenen in mn nek had gezet vandaar die sign ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het meestal niet heel storend, vaak zelfs wel lief...
Alleen alles wat mensen tegen een baby roepen (hutsie frutsie achtig gedoe) Alles met verkleinwoorden vind ik irritant. Dingen als lieverd, beauty, schat...(alhoewel ik schat enigzins denegrerend vind klinken tenzij echt heel liev gezegt ...) kunnen volgens mij wel. Je moet toch kunnen varieren af en toe... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ik vind veel namen irritant zoals poepie, scheetje, moppie etc..
Namen die ik wel leuk vind zijn schatje, lieverd en mn vriendje noemt me altijd princesje vind ik ook zo leif ![]()
|
koosnaampjes zijn supertriest!!
mensen die die dingen gebruiken moeten worden opgesloten in een psychiatrische instelling!! FOOIJDONK voor harde maatregelen!! ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
*leest sign* je mag geen onzin posten op andere forums behalve onzin ![]() |
![]() |
|
De meeste koosnaampjes zijn vreselijk... Behalve als je zelf stapelverliefd bent. Tenminste, zo werkt het bij mij. Ik vind het nu meestal wel leuk als ik -op goede momenten dan- een lief koosnaampje krijg.
Ik hou alleen niet zo van 'sweety', hoe mijn vriend me ook nog wel eens wil noemen, de andere koosnaampjes vind ik niet erg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] . . . duivelaartje | 19 | 06-01-2005 10:16 | |
Films, TV & Radio |