![]() |
Anti Bush Offensief
Ik heb net gelezen dat vele 'grootse' punkbandjes zoals nofx, pennywise, good charlotte, sum 41 ea een soort offensief gaan beginnen tegen het beleid van Bush jr. Ze gaan oa een cd uitbrengen met allemaal nummers tegen hem. Wat vinden jullie ervan?
Ik weet het niet echt, ik ben niet echt positief over Bush' beleid maar toch houdt het een zuur smaakje in mijn mond :| |
Haha
Grappig |
Dit is eigenlijk wel vrij geniaal vind ik (y)
|
Gelukkig heb ik wel een leven.
|
Citaat:
|
tja elk initiatief tegen bush is natuurlijk mooi meegenomen...
|
Citaat:
|
Spijtig dat het zulke volstrekt idiote bands zijn.
Maar goed, ik kan dit initiatief alleen maar toejuichen. |
haha lijkt me geinig om te horen :D
en de reactie van bush erop natuurlijk :evil: (dadelijk word bush boos en stuurd er zijn legertje op af :evil:) |
Ik vind 't brilliant, geweldig inspelen op de laatste anti-bush trends die heersen onder de jonkie alto / punkjes. Ka-ching kassa voor Sony & co (y)
Dit is marketing jongens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat schieten we daar nou weer mee op
|
Citaat:
Vind NoFx maar flinke sellouts.. Vooral nu met dat anti-bush gebeuren.. Bedoel bands als Anti-Flag hielden zich er al langer mee bezig.. En dan komt NoFx ook maar eens met een anti-bush shirtje etc.. Bah.. Bedoel bandjes die zich altijd al politiek bewogen zijn geweest en dit ook duidelijk lieten merken, daar wel respect voor.. Maar het is oooh zoo makkelijk om het publiek voor je te winnen vanwege die anti-bush leuzen.. Zelfs Anti-Flag vind ik af en toe niet zo sterk over komen (vooral als je in een opssoming 2x achter elkaar hetzelfde zegt).. Kijk van mij mag die Bush maar al te graag weg.. Maar vind het te makkelijk om er mee te scoren.. |
Ach... Kvind de bandjes wel leuke muziek maken... Jammer dat ze van die linkse apies zijn...
|
Haha, straks gaan die major labels nog samen een actie tegen Bush houden.
Van mij gaan ze hun gang, idd $$$. Bush gaat ook z'n gang maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat t is... op zich heeft ExO wel een beetje gelijk qua ka-ching, maar is t dan zo dat omdat je bij een major zit je helemaal niks meer kan doen?
ik bedoel, RATM zat ook bij sony... was dat dan ook allemaal marketing? |
Citaat:
|
vind het erg doop, ook doop dat publiekslievelingetjes al good charlotte en sum er aan mee doen, denk dat veel mainstream bands toch niet echt hun visie durven te geven omdat dat wel eens de verkoop negatief kan beinvloeden, dus doop dat ze dit doen, en naja, zo krijgt het wel aandacht onder jongeren,dus ik moedig het aan....en ik denk niet dat het uitkomt bij sony, en ook niet dat het om de winst gaat..
|
Hmm..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit echt zo over nagedacht heb. Maar het viel me gewoon op, en ik geloof niet echt dat communisme zo'n trend was in die tijd. Bush-bashen (hehe nieuw woord) is dat wel, zodoende. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze maken er nu wel extreem veel gebruik van... En dat vind ik maar een beetje gaar.. |
Zielig initiatief, ga dan zelf de politiek in als je het er niet mee eens bent.
|
Citaat:
|
Citaat:
bush is dan ook een incompetente baviaan. Dan is het toch logisch dat hij veel tegenkanting krijgt? Dat heeft niets met trend te maken. Ok bij een groep mensen wel waarschijnlijk, maar daarvoor hoef je het toch niet te laten? Dat is van dezelfde redenering als zeggen: "Goh het is wel een trend dat veel mensen tegen milieuvervuiling zijn dus moeten we ons niet mee laten slepen door die trend". Dus er niets tegen doen, gewoon omdat het zogezegd een trend is. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat het poepige bands zijn en dito platenmaatschappijen. Oh nee dat zei je niet...euhm welja dan maar. |
exactly wat eXo zegt, dit is gewoon puur inspelen op de micheal moore alto doelgroep, ik vind dat hele anti-amerika een beetje cheesy, daarbij zeg ik niet dat ik pro-amerika ben
|
Ik vind 't geen poepige bands sorry. Behalve als je daarmee bedoeld dat je het liefste op hun zou poepen als je de kans zou hebben?
(then again, ik zou op de meeste lui wel poepen... als ik maar die verdomde kans had!) Urm Anyway, wat ik dus bedoelde, is dat 'n hoop van die mensen die dat standpunt aanhangen, het grootste gedeelte daarvan luisterend naar de bovengenoemde bands, dat niet met weloverwogen argumenten doen, maar slechts uit meeloperij en groepsdruk. Hoewel dat eigenlijk meer van toepassing is op zij die zicht tegen 'Amerika' als geheel afzetten :rolleyes: |
jezis, wat kunnen sommige mensen zeiken zeg, het is ook echt nooit goed, stop een fakkin komkommer in je reet en geniet van het leven
|
Citaat:
|
Citaat:
dat IS toch de betekenis van poepig oink? |
Citaat:
Want ik heb helemaaaal geen leven |
Ach poepig vind ik meer iets wat je oma zou zeggen.
Overigens. Wat wil je in vredesnaam met zo'n cd? Laten zien aan al je ihatebush vriendjes? Heel hard aanzetten, in de hoop dat bush het hoord? Alle teksten uit je hoofd leren zodat je op school in de pauze 'fuck bush fuck bush' kunt zingen? |
Citaat:
|
Ik vind het een leuk idee....het komt wel weer neer op pure marketing, dat is dan wel weer jammer. Ik denk ook niet dat het nog nodig is...las ergens vanmorgen(geloof ik) dat minder dan 50% van het amerikaanse volk nog vertrouwen heeft in Bush.... (y)
|
Citaat:
Idealisme zonder realisme is zo ongeveer het domste wat er bestaat. |
Citaat:
ik denk niet dat dit een groot verschil gaat maken, als je dat soms bedoeld |
Citaat:
Alsof bush gaat aftreden als jij zo'n cd gaat draaien. |
Citaat:
tgaat erom dat er awareness geraised word :P |
Citaat:
En dat jij idealisme zonder - in jouw ogen - realisme ziet als romantiseren vind ik wat kort door de bocht. En de vraag is nog maar of het zo onrealistisch is. Nee, bush zal niet aftreden door het draaien van zo'n cd. Maar het beïnvloed wel een deel van de publieke opinie. |
Citaat:
http://ufke.time2host.de/ufke/mosh.jpg Verder vind ik het dom door awareness te raisen door sum41 te luisteren. |
Citaat:
|
Zou het echt aan de voornaam liggen, eXo en nare man?
|
Citaat:
|
Citaat:
mahja dat denk ik dan |
Citaat:
|
zullen wij een anti anti bush cd maken?
|
Sgoed ik doe de tapdans secties.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |