Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
weet je wat t is... op zich heeft ExO wel een beetje gelijk qua ka-ching, maar is t dan zo dat omdat je bij een major zit je helemaal niks meer kan doen?
ik bedoel, RATM zat ook bij sony... was dat dan ook allemaal marketing?
|
Verwijderd
|
vind het erg doop, ook doop dat publiekslievelingetjes al good charlotte en sum er aan mee doen, denk dat veel mainstream bands toch niet echt hun visie durven te geven omdat dat wel eens de verkoop negatief kan beinvloeden, dus doop dat ze dit doen, en naja, zo krijgt het wel aandacht onder jongeren,dus ik moedig het aan....en ik denk niet dat het uitkomt bij sony, en ook niet dat het om de winst gaat..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bush is dan ook een incompetente baviaan. Dan is het toch logisch dat hij veel tegenkanting krijgt? Dat heeft niets met trend te maken. Ok bij een groep mensen wel waarschijnlijk, maar daarvoor hoef je het toch niet te laten? Dat is van dezelfde redenering als zeggen: "Goh het is wel een trend dat veel mensen tegen milieuvervuiling zijn dus moeten we ons niet mee laten slepen door die trend". Dus er niets tegen doen, gewoon omdat het zogezegd een trend is. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat het poepige bands zijn en dito platenmaatschappijen. Oh nee dat zei je niet...euhm welja dan maar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 't geen poepige bands sorry. Behalve als je daarmee bedoeld dat je het liefste op hun zou poepen als je de kans zou hebben?
(then again, ik zou op de meeste lui wel poepen... als ik maar die verdomde kans had!) Urm Anyway, wat ik dus bedoelde, is dat 'n hoop van die mensen die dat standpunt aanhangen, het grootste gedeelte daarvan luisterend naar de bovengenoemde bands, dat niet met weloverwogen argumenten doen, maar slechts uit meeloperij en groepsdruk. Hoewel dat eigenlijk meer van toepassing is op zij die zicht tegen 'Amerika' als geheel afzetten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach poepig vind ik meer iets wat je oma zou zeggen.
Overigens. Wat wil je in vredesnaam met zo'n cd? Laten zien aan al je ihatebush vriendjes? Heel hard aanzetten, in de hoop dat bush het hoord? Alle teksten uit je hoofd leren zodat je op school in de pauze 'fuck bush fuck bush' kunt zingen? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk niet dat dit een groot verschil gaat maken, als je dat soms bedoeld
||
Citaat:
tgaat erom dat er awareness geraised word ![]()
||
Citaat:
En dat jij idealisme zonder - in jouw ogen - realisme ziet als romantiseren vind ik wat kort door de bocht. En de vraag is nog maar of het zo onrealistisch is. Nee, bush zal niet aftreden door het draaien van zo'n cd. Maar het beïnvloed wel een deel van de publieke opinie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik het dom door awareness te raisen door sum41 te luisteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mahja dat denk ik dan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
11 september fraude Isa | 62 | 26-09-2003 13:25 |