![]() |
Alleen de duivel draagt Prada?
Laats zag ik bij de boekhandel het boek alleen de duivel draagt Prada , ik ben toen even in m'n omgeving gaan rondkijken en ik kwam tot de conclusie dat veel mensen die Prada dragen ook daadwerkelijk niet zo kosher zijn wat geld betreft.
Ik heb me voorgenomen om nooit meer Prada te kopen omdat ik niet wil dat mensen van mij denken dat ik iets met zwart geld te maken heb. Zijn jullie het daarmee eens? |
Citaat:
|
goede argumentatie dus ook ik zal nix meer van prada kopen
|
Citaat:
|
http://www.chicklit.nl/afbeeldingen/afb_duivelprada.jpg
Ik weet niet waarom je het boek bij deze stelling betrekt... Maar dat is fictie, geschreven door de voormalige assistente van Anna Wintour. Het boek gaat ook over een assistente van de hoofdredactrice van een tijdschrift. Aangezien ze echt een ongelooflijk kreng is, maar voorzien van designerkleding, lijkt me dat de titel daar betrekking op heeft en verder niets met zwart geld etc. |
Citaat:
|
Sommige vrienden van mij hebben gewoon 2 paar prada's en nog een paar gucci's ofzo, of 3 paar prada's zelfs.
Hoe die mensen aan het geld komen is mij nogsteeds een raadsel :confused: Maar ik acht de kans dat ze van zwart geld gekocht zijn ook niet erg groot, wat is er trouwens mis met wat zwart geld? :nono: |
Citaat:
|
ongeveer al mn prada /gucci dragende vriendjes halen ze tijdens de sale :o
|
Who cares wie ermee rondlopen,
koop het gewoon omdat je het leuk vind, niet omdat het ene bepaalde status heeft.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees gewoon het boek en zeik niet..
|
misschien had je beter eerst het boek kunnen lezen...
maar overigens heb je wel gelijk... prada is wel een merk voor de penose (n) |
Yes, ik ga prada dragen dan ben ik een penose boy :cool:
|
Citaat:
|
weinig prada schoenen voor mannen die ik echt mooi vind :o ..zou ik nog eerder voor botticelli gaan en die zijn ook al gehyped & erg populair bij de penose (y)
|
penose :cool:
|
Citaat:
|
someone's trying to be intellectual .. :rolleyes:
|
Citaat:
|
:rolleyes: mn moeder draagt prada
En conculsies trekken uit het merk kledingstuk dat iemand draagt lijkt me op z'n zachtst gezegt slecht onderbouwd. Slotje? |
Citaat:
Prada kan best mooie dingen hebben, alleen wat ik van prada mooi vind is niet te betalen.. |
Citaat:
jaja ben scherp vandaag :| |
Citaat:
|
Dit gaat.. niet echt meer de goeie kant op :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |