![]() |
foutje
K had vandaag een afspraakje met een jongen, kom ik erachter in de wc dat ik hele grote zweetplekken onder mn armen heb :( . Was denk toch zenuwachtiger dan ik had verwacht :s .Ik heb de rest van de dag mijn armen maar zo dicht mogelijk tegen me aan gehouden. Maar hij zal het vast daarvoor al wel hebben gezien. Knappen jongens hier heel erg op af?
|
De kans is groot dat hij het nog geeneens gezien heeft.. Zweten is menselijk dus als hij daar op afknapt.. Tis wel een beetje jammer maar goed...
|
Ja, als de dame zweetplekken heeft is het helemaal gedaan hoor.
Zweetplekken zijn zo ontzettend passé, dat past niet meer anno 2003. Zeker omdat er op televisie, ook tussen de uitzendingen van GTST e.d. door, genoeg reclame wordt gemaakt voor verschillende merken deo die dit probleem pretenderen te voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
stel je nou eens voor dat híj zulke zweetplekken had gehad.. zou je daarop zijn afgeknapt?
persoonlijk zou ik nee zeggen. ik ken het gevoel van ontzettend zenuwachtig zijn en begrijp dus best dat iemand dat tijdens het 1ste afspraakje is (ben ik op dat moment zelf ook). alleen wanneer iemand daardoor ontzettend stinkt is het toch wel een afknapper. maar dan nog zou ik 'n 2e afspraakje denk ik wel afwachten om te kijken of het idd eenmalig was. (ik bedoel: dat afspraakje heb je toch omdat je iemand ontzettend leuk vindt!) |
Citaat:
|
kan toch gebeuren.. :rolleyes:
|
lijkt me niet, kan toch gebeuren? zou jij et erg vinden als hij het had gehad?
|
Citaat:
En bovendien weet hij ook dat je dat niet altijd hebt. |
Weet niet. Een deobusje op zak is toch zo'n raar iets niet? Denk overigens niet dat ie er erg veel waarde aan zal hechten..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, sarcasme is aan sommigen niet besteed. :nono:
|
Citaat:
|
Ik zou vragen of ze het warm heeft. Ik ga er vanuit dat ze zich normaal heeft gewassen, dus ik heb geen reden aan te nemen dat ze ook stinkt. Ik zweet zelf ook wel eens als ik keihard heb gefietst om een afspraak te halen, lijkt me vrij normaal...
|
ik zou er igg mee zitten maar kan me voorstellen dat er ook jongens zijn die dat wel als eis stellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |