Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2003, 17:04
shiningstars
shiningstars is offline
K had vandaag een afspraakje met een jongen, kom ik erachter in de wc dat ik hele grote zweetplekken onder mn armen heb . Was denk toch zenuwachtiger dan ik had verwacht .Ik heb de rest van de dag mijn armen maar zo dicht mogelijk tegen me aan gehouden. Maar hij zal het vast daarvoor al wel hebben gezien. Knappen jongens hier heel erg op af?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2003, 17:07
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
De kans is groot dat hij het nog geeneens gezien heeft.. Zweten is menselijk dus als hij daar op afknapt.. Tis wel een beetje jammer maar goed...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:08
Unexplained
Unexplained is offline
Ja, als de dame zweetplekken heeft is het helemaal gedaan hoor.
Zweetplekken zijn zo ontzettend passé, dat past niet meer anno 2003. Zeker omdat er op televisie, ook tussen de uitzendingen van GTST e.d. door, genoeg reclame wordt gemaakt voor verschillende merken deo die dit probleem pretenderen te voorkomen.
Oud 03-10-2003, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 03-10-2003 @ 18:08:
Ik herinner me nog iets over handen die vol water stonden..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:23
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 03-10-2003 @ 19:08:
Zweetplekken zijn zo ontzettend passé, dat past niet meer anno 2003. Zeker omdat er op televisie, ook tussen de uitzendingen van GTST e.d. door, genoeg reclame wordt gemaakt voor verschillende merken deo die dit probleem pretenderen te voorkomen.
en bij een man is dat zeker niet erg...?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 17:43
Balance
Balance is offline
stel je nou eens voor dat híj zulke zweetplekken had gehad.. zou je daarop zijn afgeknapt?

persoonlijk zou ik nee zeggen. ik ken het gevoel van ontzettend zenuwachtig zijn en begrijp dus best dat iemand dat tijdens het 1ste afspraakje is (ben ik op dat moment zelf ook).
alleen wanneer iemand daardoor ontzettend stinkt is het toch wel een afknapper. maar dan nog zou ik 'n 2e afspraakje denk ik wel afwachten om te kijken of het idd eenmalig was. (ik bedoel: dat afspraakje heb je toch omdat je iemand ontzettend leuk vindt!)
Oud 03-10-2003, 17:57
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
linda85 schreef op 03-10-2003 @ 18:43:
stel je nou eens voor dat híj zulke zweetplekken had gehad.. zou je daarop zijn afgeknapt?

persoonlijk zou ik nee zeggen. ik ken het gevoel van ontzettend zenuwachtig zijn en begrijp dus best dat iemand dat tijdens het 1ste afspraakje is (ben ik op dat moment zelf ook).
alleen wanneer iemand daardoor ontzettend stinkt is het toch wel een afknapper. maar dan nog zou ik 'n 2e afspraakje denk ik wel afwachten om te kijken of het idd eenmalig was. (ik bedoel: dat afspraakje heb je toch omdat je iemand ontzettend leuk vindt!)
Het was niet ons eerste afspraakje, maar ons derde. De andere keren dat hij me heeft gezien had ik geen last van zweetplekken op mijn kleren.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:13
je zuster
je zuster is offline
kan toch gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 18:21
barbara.inc
barbara.inc is offline
lijkt me niet, kan toch gebeuren? zou jij et erg vinden als hij het had gehad?
Oud 03-10-2003, 18:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 03-10-2003 @ 18:57:
Het was niet ons eerste afspraakje, maar ons derde. De andere keren dat hij me heeft gezien had ik geen last van zweetplekken op mijn kleren.
dan lijkt 't me helemaal geen probleem. Hij wilde je niet voor niets zien na die vorige twee keren; hij kent je al en zal je vast niet om zoiets opeens niet leuk meer gaan vinden.
En bovendien weet hij ook dat je dat niet altijd hebt.
Oud 03-10-2003, 18:50
The0
The0 is offline
Weet niet. Een deobusje op zak is toch zo'n raar iets niet? Denk overigens niet dat ie er erg veel waarde aan zal hechten..
Oud 03-10-2003, 19:03
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
The0 schreef op 03-10-2003 @ 19:50:
Weet niet. Een deobusje op zak is toch zo'n raar iets niet? Denk overigens niet dat ie er erg veel waarde aan zal hechten..
Deo (in ieder geval de meeste deo's) helpt niet tegen natte plekken. Het zorgt er alleen voor dat je niet stinkt. En ik stonk niet
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 03-10-2003 @ 18:57:
Ach joh, hij vond het, als hij het al gezien heeft, waarschijnlijk gewoon schattig.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:19
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 03-10-2003 @ 18:23:
en bij een man is dat zeker niet erg...?
Bij een man hoort het. Zweetplekken zijn het toonbeeld van mannelijkheid.

Citaat:
shiningstars schreef op 03-10-2003 @ 20:03:
Deo (in ieder geval de meeste deo's) helpt niet tegen natte plekken. Het zorgt er alleen voor dat je niet stinkt. En ik stonk niet
Dat ruik je natuurlijk zelf niet zo goed als je al die hele dag in de putlucht zit waardoor je reukorganen zijn aangetast. Voor hetzelfde geld stink je een uur uit de wind. Daarom ging hij natuurlijk aan de andere kant van het tafeltje zitten.
Oud 03-10-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 03-10-2003 @ 20:19:
Jammer genoeg niet bepaald het geur'beeld'.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:29
shiningstars
shiningstars is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 03-10-2003 @ 20:19:

Dat ruik je natuurlijk zelf niet zo goed als je al die hele dag in de putlucht zit waardoor je reukorganen zijn aangetast. Voor hetzelfde geld stink je een uur uit de wind. Daarom ging hij natuurlijk aan de andere kant van het tafeltje zitten.
Volgens mij mis ik hier iets . Aan de andere kant van het tafeltje zitten? No way! En ik stonk niet.

Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 19:33.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 19:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 03-10-2003 @ 20:29:
Volgens mij mis ik hier iets . Aan de andere kant van het tafeltje zitten? No way! En ik stonk niet.
Niet serieus nemen...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:44
Unexplained
Unexplained is offline
Inderdaad, sarcasme is aan sommigen niet besteed.
Oud 03-10-2003, 20:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 03-10-2003 @ 21:44:
Inderdaad, sarcasme is aan sommigen niet besteed.
Vooral de laatste zin was gewoon ronduit cynisch, en dus ook niet bijster grappig.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 20:56
Verwijderd
Ik zou vragen of ze het warm heeft. Ik ga er vanuit dat ze zich normaal heeft gewassen, dus ik heb geen reden aan te nemen dat ze ook stinkt. Ik zweet zelf ook wel eens als ik keihard heb gefietst om een afspraak te halen, lijkt me vrij normaal...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 21:30
BBEM
BBEM is offline
ik zou er igg mee zitten maar kan me voorstellen dat er ook jongens zijn die dat wel als eis stellen.
Reageren

Regels voor berichten