![]() |
Is ons onderwijs beter dan in Belgie en Duitsland?
Kwam er net achter dat het nationale eindexamen op tv komt na de reclame (ned 1). Je kunt zelf ook meedoen :cool:
:) Denk dat de Belgen weer t slimste uit de bus komen. Net zoals met het grote dictee. |
Ik denk ook dat Belgie het beste onderwijs heeft (ik ga niet voor niets in Belgie studeren :p ) Het lijkt me overigens wel lastig vergelijken met Duitsland of testen ze Nederlands niet als vak?
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens is het wel begrijpelijk dat die Belgen zo fanatiek zijn in het Nederlands, ze willen zo graag ook een eigen taal waar ze goed in zijn :evil: |
Blije vragen, overigens ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag me af wat t antwoord is op vraag 24, eigenlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
De bevruchting zelf (an sich) is 1 zaadcel voldoende; maar om het hele traject door te komen zijn toch wel echt meer dan 1 zaadcel nodig :o Je hebt afvallers nodig, namelijk ;) |
Citaat:
|
Citaat:
(heb toch 1 geantwoord) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral het gedeelte exacte vakken/hoofdrekenen liep bij mij nogal in de soep. :o |
Citaat:
|
Wat hebben Lycos en Google eigenlijk met maatschappijleer te maken? :confused:
|
Citaat:
haha |
Ik had ook gemiddeld een 8,3!!!!!!!!!!!!!
nog ff cijfertjes: aardrijkskunde: 6 taal: 8 maatschappijleer: 10 biologie: 10 geschiedenis: 10 exact: 6 |
Citaat:
Ik zal m'n cijfertjes er ook even bij zetten. :o Aardrijkskunde: 9 Taal: 10 Maatschappijleer: 8 Biologie: 8 Geschiedenis: 9 Exacte vakken: 6 Totaal: 8,3 |
Aardrijkskunde: 7
Taal: 10 M'leer: 8 Bio: 5 :o Geschiedenis: 6 Exacte vakken: 9 Totaal: 7,5 |
ik had niet meegedaan :o
|
Aardrijkskunde: 6
Taal: 10 Maatschappijleer: 9 Biologie: 7 Geschiedenis: 9 Exacte vakken: 10 Gemiddelde: 8,5. |
Shame on me :bloos:
Met mijn profiel 1 had ik een 4 voor geschiedenis, maar dan wel weer een 9 voor de exacte vakken? Vaag. |
7.0
Ik zat ondertussen wel te forummen en te msn-en. Msn-en en hoofdrekenen gaan niet samen, geloof ik. :o Wat een idiote vragen trouwens. :D Oh ja: bij Aardrijkskunde, die lijn van die zonsverduistering kwam niet over München... Wel over Wien, maar echt niet over München. Ik heb toch maar (net als iedereen?) München gekozen... ;) |
op aandringen van Dminor toch maar ff gedaan :)
aardrijkskunde: 7 Taal: 9 Maatschappijleer: 8 Biologie: 6 Geschiedenis: 5 :o exacte vakken: 10 :) |
Ik zei het (y):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een 5.7
|
k had een 8 :)
aardrijkskunde 7 taal 7 maatschappij 8 biologie 7 geschiedenis 10 exacte vakken 9 :o |
Een 8,3, niet slecht. Maar het waren dan ook redelijk simpele vragen.
|
Citaat:
|
Duitsland een 4,7! :eek:
Ik had iets van een 7,7: Aardrijkskunde 10 Taal 9 Maatschappijleer 6 Biologie 9 Geschiedenis 6 Exacte vakken 6 Ik vond dat de punten echt heel raar waren verdeeld. Ik had bij de vakken waar ik een 6 voor heb steeds de vraag waar je 3 punten voor kon halen fout. Terwijl die vraag niet echt veel moeilijker/makkelijker/belangrijker was in vergelijking tot de andere vragen. Nou ja, wat boeit het. |
*heeft daar iets over gedaan voor school vorig jaar* belgie heeft t beste onderwijs van de hele EU, volgens meerdere onderzoekers
|
8,6. Vanzelfsprekend. :cool:
|
Die onderzoeken zijn zo lek als een mandje :rolleyes:
In duitsland worden veel meer extra vakken aangeboden en dergelijke, ook krijg je cijfers voor de deelname aan de les, je inbreng vermogen en dergelijke. Vergelijken op een evenredig niveau is gewoon niet goed te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
k denk dat belgie beter is dan nederland, en nederland beter dan duitsland
|
Wij Nederlanders nemen gewoon de moeite niet voor zo'n onbenullig eindexamentje.
|
Gemiddelde : 7.7
Aardijkskunde : 6 Taal : 6 Maatschappijleer : 8 Biologie : 6 Geschiedenis : 10 Exacte vakken / Hoofdrekenen : 10 :) |
Denk dat het in Belgie iig beter is dan in Nederland... zal wel eens op die link kijken...
|
wat een slechte test
voor de vakken waar ik goed in ben had ik lage cijfers (exact, biologie) de vakken waar ik slecht in ben (de rest)had ik hoge cijfers ik vond het trouwens meer een algemene kennisquiz als een eindexamen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |