![]() |
WiE KaN MiJ HelpEn ???
Ik moet voor informatica een website maken via frontpage, de website zelf heb ik al klaar alleen ik kan niets vinden waar ik mijn website op internet kan zetten het moet gratis zijn en zonder reclame, ook moet ik nog ergens een gratis domein naam registreren maar ook dat kan ik niet vinden ... ik zoek me rot! is er iemand die mij kan helpen ??????????
|
|
Citaat:
|
Moet dit niet naar hardware?
Toetsenbord probleem? |
Citaat:
hehe, lolz ontopic: gratis,snel,korte URL, geen banner, geen reclame... das onmogenlijk |
Het is inderdaad onmogelijk... Je kunt wel (als je een klein beetje Duits kan) een redelijke snelle, gratis host zonder reclame met een domeinnaam in de vorm van home.arcor.de/blaat krijgen bij Arcor (klik!)
|
Voor goedkope domeinnamen moet je bij joker.com en http://www.domaindiscount24.com/main.nl.html zijn. Voor joker heb je een creditcard nodig, bij dd24 kun je ook gewoon via de bank betalen.
Moet je nog wel zelf de hosting regelen, maar dat zou je eventueel ook bij dd24 kunnen doen... Webruimte Grootte Prijs per maand 10 MB 1 (1.16 *) 25 MB 2 (2.32 *) 50 MB 3 (3.48 *) 100 MB 5 (5.8 *) 250 MB 8 (9.28 *) 500 MB 15 (17.4 *) Tussen haakjes is incl. BTW. Met dd24 heb ik zelf hele goede ervaringen. Fijn controlpanel, snelle registratie, gewoon geen gezeur. :) Met hun hosting ben ik verder niet bekend. |
HeB Je WeL eEnS GeDaChT aAn EeN .Tk DoMeIn? Iz GrAtiZ zOlaNg jE wEl rEgElMaTiG BeZoEkErS oP jE sIte KriJgt. DiE eNe BaNnEr MoEt Je DaN mAar VoOr LiEf NemEn. ;)
(BrEeZahVrAag = BrEeZahAnTw0Ord) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
TK. domein is geen hosting, maar je kan het natuurlijk wel voor je domeinnaam gebruiken. Verder moet je nogal een ingewikkelde aanmeldprocedure volgen bij .TK |
Citaat:
|
Jemig..... bijna iedere provider geeft wel webspace aan zijn abonnees ter beschikking! Tenzij je dan een supergoedkoop abo hebt. Maar mensen denken nooit aan de webspace van de provider, altijd maar weer gelijk naar iets anders zoeken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voordeel bij .TK is de makkelijke domeinnaam natuurlijk... |
Citaat:
De andere 2 wel, die verkopen gewoon door :) |
Citaat:
Als dat zo is, is .TK toch beter :). |
EeJzZz TyP nOrMaAL sLeTjUHh
|
Citaat: