Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad onmogelijk... Je kunt wel (als je een klein beetje Duits kan) een redelijke snelle, gratis host zonder reclame met een domeinnaam in de vorm van home.arcor.de/blaat krijgen bij Arcor (klik!)
|
![]() |
|
Voor goedkope domeinnamen moet je bij joker.com en http://www.domaindiscount24.com/main.nl.html zijn. Voor joker heb je een creditcard nodig, bij dd24 kun je ook gewoon via de bank betalen.
Moet je nog wel zelf de hosting regelen, maar dat zou je eventueel ook bij dd24 kunnen doen... Webruimte Grootte Prijs per maand 10 MB 1 € (1.16 *) 25 MB 2 € (2.32 *) 50 MB 3 € (3.48 *) 100 MB 5 € (5.8 *) 250 MB 8 € (9.28 *) 500 MB 15 € (17.4 *) Tussen haakjes is incl. BTW. Met dd24 heb ik zelf hele goede ervaringen. Fijn controlpanel, snelle registratie, gewoon geen gezeur. ![]() Met hun hosting ben ik verder niet bekend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
TK. domein is geen hosting, maar je kan het natuurlijk wel voor je domeinnaam gebruiken. Verder moet je nogal een ingewikkelde aanmeldprocedure volgen bij .TK |
![]() |
|
![]() |
Jemig..... bijna iedere provider geeft wel webspace aan zijn abonnees ter beschikking! Tenzij je dan een supergoedkoop abo hebt. Maar mensen denken nooit aan de webspace van de provider, altijd maar weer gelijk naar iets anders zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordeel bij .TK is de makkelijke domeinnaam natuurlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De andere 2 wel, die verkopen gewoon door ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen films downloaden en die overzetten naar mobiel? eetjelove | 5 | 11-05-2011 09:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan mij helpen met Duits svenis | 1 | 24-04-2005 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
last van allergie?!?! wie kan mij helpen? mariaatje | 25 | 07-03-2005 21:35 | |
Liefde & Relatie |
Wie kan mij helpen?? Vissie | 5 | 27-02-2004 20:30 | |
Algemene schoolzaken |
Wie kan mij helpen? Pucca | 3 | 24-09-2003 17:41 | |
Software & Hardware |
wie kan mij helpen.... met illusion solidheart | 14 | 29-06-2002 00:46 |