![]() |
||
Citaat:
heeft een studiegenootje van mij ook gedaan.. ga je in een soort zonnebank.. nee niet liggen ( helaas ![]() maar schijnt goed te helpen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben een keer bij iemand geweest die zeg maar met mijn lichaam praatte op een bepaalde manier... enn die zei ook dat ik omdat ik gevoelige en onrustige darmen heb, juist geen bruin brood mag... duss... k weet niet zo goed.. of het nou juist goed is of niet... zelf gebruik ik ook een hormoonzalf die ook goed help als het echt heel erg wordt, om het rustig te maken zeg maar. bedankt voor je uitleg over darmen en huis... k wist niet dat die zo veel met elkaar te maken had. Ik heb iid ook nooit wat aan ziekenhuizen enz gehad... elke keer verzinnen ze wel wat leuks, en de andere keer heb ik niks en stel ik me aan... met hun heb ik het helemaal gehad. maar vanaf dat moment ga ik naar natuurartsen. maar nog eigenlijk niet veel aan gehad. ik heb het er metm'n ouders over gehad... en k ga al deze tips bespreken! hopelijk komt er wat uit!! bedankt iig allemaal!! en als jullie nog eens wat weten... zijn jullie altijd welkom! bedankt! liefs XxX Mariaatje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
huidprobleem speelgoedgitaar | 1 | 25-07-2010 17:54 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 |