![]() |
Stelling: zweterige seks is het lekkerst
(lekkerst is misschien een beetje een vreemd gekozenwoord..)
Ik ga voor ja. :) Seks is niet altijd zweterig, wel altijd warm, maar ik moet zeggen dat ik het heel... moeilijk om te zeggen... sensueel, 'bindend', vind als mijn partner en ik echt plakkerig/nat zijn tijdens de seks. Wat vind jij? |
soms, dit zeg ik omdat ik een keer echt te verschrikkelijk letterlijk aan het druipen was niet dat het stonk oid maar me bed was echt van allerlei sappen tot het matras toe doorweekt, koom daar maar eens mee bij je moeder aan de was mand :D:o
|
oeh
idd heerlijk |
Ik heb wel eens met een meisje in bed gelegen dat op een gegeven moment het zo warm had en zo zweette dat ze echt even een pauze wilde inlassen om deo te gebruiken. Het maakte mij niet écht veel uit, maar als je me de keuze geeft heb ik toch liever dat het niet al te erg een klieder- en plakboel wordt. Ik ben een keurig mens.
|
Citaat:
Maar ik seks kan ook heel lekker vinden zonder zweet. Dus het is voor mij niet per definitie lekkerder. Of zo. :p |
Citaat:
|
Mja... als je geil genoeg bent vind ik die zweetgeur ook nog wel opwindend eigenlijk:o
Tjokvol feromonen als je het mij vraagt :P |
Beetje zweet wel lekker ja, maar ook niet zo noodzakelijk... Maar als het echt superzweterig wordt... nee, dan hoeft het van mij niet...Dan krijg ik echt niet meer de neiging om nog ff lekker tegen m'n vent aan te gaan liggen, meer om onder de douche te springen omdat ik me dan echt smerig voel...
|
Citaat:
en dan heerlijk schoongewassen in bed kruipen.... hmmmmmm |
Citaat:
|
Ik vind zweet niet echt fijn tijdens de sex, maar goed dat het weer winter wordt :)
|
Echt in die bloedhitte vind ik het minder, dan is het *te* zweterig. Maar een beetje, sure. zolang het maar geen kleffe glibberpartij word..
|
*Glibberdeglibber*
neh zolang het niet te wordt vind ik het wel oke :) |
sexzweet is geil
|
Citaat:
[geluidmode] *tsss* [/geluidmode] :p Maar ffies ontopic: samen zweten is wel lekker :o |
Dan plak je zo aan elkaar en dan kleven mijn haren steeds aan ons vast door al het zweet :). Nee, ik vind het enerzijds een geil idee dat we elkaar zo laten zweten, en anderzijds maar een vervelend plakkerig gedoe, dus ik vind het niet lekkerder of minder lekker dan niet-zweterige seks (nouja, een béétje zweterig verwacht ik wel, maar ik bedoel echt dat de straaltjes over m'n rug lopen).
|
Citaat:
|
Dat valt bij mij nogal mee.
Ik vind het lekkerder om eerst samen te douchen, om vervolgens aan de slag te gaan. Zo'n heel schoon lichaam heeft ook wel wat. |
Neeh veel te klef...
|
t is hendig geil als je elkaar flink kunt laten zweten ;)
en ik vind haar zweet opzich ook wel opwindend hoor :) |
Als je onder de douche vandaan komt en je dan niet afdroogd, dat is wel lekker :)
En als je lekker zweet betekend dat je goed bezig bent, dus.. ja das ook wel lekker :P |
Ik vind het niet perse lekkeder ofzow als het zweterig is.. wil gewoon zeggen dat je lekker bezig bent :D
|
Citaat:
|
Een keertje flink zweten is wel lekker op z'n tijd. Maar dan ook écht compleet met straaltjes langs rug en voorhoofd. En dat zijn borst dan zo nat is dat je echt kleeft... Mmmm :o
Maar dat hoeft van mij niet elke seksbeurt. :p |
hmm heerlijk ;)
ja zou ik toch wel vaker willen dan dat ik nu heb, en dan na afloop lekker samen douchen ;) |
mm ja :)
maar niet als ik net gedoched heb, dan wil ik nl het frisse-net-gedouched effect nog wat bewaren :) |
bloederige seks, dá's pas geil
|
Snuff is geil
|
Ik vind het onwijs sexy...maar goed, ik geil ook al op een mooie zwetende man...als hij aan het trainen is (en dan vooral vechtsport) en dus die spieren spant en zweet.... :bloos: (y)
|
liever zonder zweet.
maar het moet ook niet heel erg koud zijn dat ik bevries ofzo haha |
Het sexzweet vind ik wel wat opwindends hebben...! dus ik ga met de topicopener mee! ;)
|
zweetsex is (y)
|
Zweetsex is (n).
|
Nee, ben daar niet zo een fan van.
|
eens :)
|
soms is t wel geil maar niet voor elke dag hoor :)
(moet t bed elke dag verschoond worden :p is ook zon gedoe he) |
Dat boeit me niet zoveel. Liever niet eigenlijk, maar het heeft aan de andere kant ook wel wat natuurlijk.
|
Ja zeker :D
|
Bloedsex! Dat je door de handdoek heen kleddert, dat het laken en het kussen en de keukenkastjes vol vegen en spetters zitten. Dat je helemaal rood en plakkerig weer gaat douchen en er rood water van je afspoelt.
Ik vind dat ultiem ja..intiem. En je ongesteldheid zet er zo lekker van door, het scheelt in de buikpijn. Wij doen dat vanwege de medicinale doeleinden, zeg maar. (En dan de lakens even in een emmer koud water voor laten weken.) |
^ Bloody brilliant. :D
|
tsjah... het lekkerst wil nou ook weer niet zeggen, maar idd... het heeft wel wat. alleen voel ik me daarna altijd zo goor, dus gaan we het altijd afsluiten met een lekker douche :D
|
Citaat:
|
Ach, zonder overdreven zweetpartijen is het ook wel lekker. En een beetje zweet komt altijd wel vrij toch?
:) |
zelf zweet ik zo goed als nooit tijdens de seks (behalve bij 35°C in de zomer natuurlijk...) (niet dat ik niet actief deelneem hoor ;)), maar mijn partner is altijd erg bezweet tijdens/achteraf (vooral achteraf), en nu wil het toeval dat ik bezwete mannen erg sexy vind... :D dus ik vind bezwete seks wel lekker ja... :cool:
|
Ik kan me nog goed afgelopen zomer herinneren: ik en mijn vriendje in een tentje in spanje, bij 40 graden eens even lekker sexen. Het tentje ademde niet zo goed. Het resultaat was, dat we allebei dus hartstikke klets en kletsnat waren....maar dan ook écht heel erg. Op zich was het wel heel erg geil en lekker, en daarna zijn we ook even lekker de zee in gedoken, waar we nog wat knuffelden, en daarna zelfs nog onder de douche.
Aan dit soort zweetsex heb ik dus hele goede herinneringen. Maarre, over het algemeen, thuis, als het niet zo heel heet is, vind ik zweet ook niet heel erg hoor. Ik zweet zowieso altijd wat meer dan mijn vriend. Ik vind alleen het slapen daarna een minder groot succes. Je bed word er zo klam van. De zweetsex is (y) , het slapen daarna is (n) |
stap dan daarna even onder de douche, dat helpt bij mij prima (y) ...
|
mja, vind ik ook wel :)
|
neeeee bah geen zweet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |