![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Beetje zweet wel lekker ja, maar ook niet zo noodzakelijk... Maar als het echt superzweterig wordt... nee, dan hoeft het van mij niet...Dan krijg ik echt niet meer de neiging om nog ff lekker tegen m'n vent aan te gaan liggen, meer om onder de douche te springen omdat ik me dan echt smerig voel...
||
Citaat:
en dan heerlijk schoongewassen in bed kruipen.... hmmmmmm
||
Verwijderd
|
Citaat:
[geluidmode] *tsss* [/geluidmode] ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan plak je zo aan elkaar en dan kleven mijn haren steeds aan ons vast door al het zweet
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het onwijs sexy...maar goed, ik geil ook al op een mooie zwetende man...als hij aan het trainen is (en dan vooral vechtsport) en dus die spieren spant en zweet....
![]() ![]()
|
![]() |
Bloedsex! Dat je door de handdoek heen kleddert, dat het laken en het kussen en de keukenkastjes vol vegen en spetters zitten. Dat je helemaal rood en plakkerig weer gaat douchen en er rood water van je afspoelt.
Ik vind dat ultiem ja..intiem. En je ongesteldheid zet er zo lekker van door, het scheelt in de buikpijn. Wij doen dat vanwege de medicinale doeleinden, zeg maar. (En dan de lakens even in een emmer koud water voor laten weken.)
|
![]() |
zelf zweet ik zo goed als nooit tijdens de seks (behalve bij 35°C in de zomer natuurlijk...) (niet dat ik niet actief deelneem hoor
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik kan me nog goed afgelopen zomer herinneren: ik en mijn vriendje in een tentje in spanje, bij 40 graden eens even lekker sexen. Het tentje ademde niet zo goed. Het resultaat was, dat we allebei dus hartstikke klets en kletsnat waren....maar dan ook écht heel erg. Op zich was het wel heel erg geil en lekker, en daarna zijn we ook even lekker de zee in gedoken, waar we nog wat knuffelden, en daarna zelfs nog onder de douche.
Aan dit soort zweetsex heb ik dus hele goede herinneringen. Maarre, over het algemeen, thuis, als het niet zo heel heet is, vind ik zweet ook niet heel erg hoor. Ik zweet zowieso altijd wat meer dan mijn vriend. Ik vind alleen het slapen daarna een minder groot succes. Je bed word er zo klam van. De zweetsex is ![]() ![]()
|
|