![]() |
Girls with watches
Ik heb iets vaags ... mischien meer mensen die dit hebben ...
... kijk als een meisje of vrouw ... meestal meisje best mooi is en een horloge draagt vind ik dat heel geil ... kweeniet waarom ... meestal denk ik dan aan pijpen en haar hand met horloge dan aan mijn dingdong ofzo ... ikweetet niet ik vindet iig heel erg opwindend ... mensen die dit kennen plz react andere ook maar geen rare berigjes plz ik meen het crieus voorbeeld:http://www.dutchwomen.nl/pictures/img3e60d034eca8f.jpg dit is dus ellemieke vermolen met een baby g ... ellemieke vinnik best wel lekker maar met dat horloge wordt ik echt compleet geil ... dis dus een voorbeeld |
Toen ik de topictitel las dacht ik dat het misschien ging over meisjes die met seks binnen een bepaalde tijd 'klaar' willen zijn en geen zin hebben in al die poespas.
Maar ik had het dus mis. :p |
Dit is echt een goed voorbeeld van een fetisch, jij wordt er heel erg opgewonden van, terwijl een horloge echt niks met seks heeft te maken.
Ik vind een foto van een meisje met een opvallende horloge aan echt helemaal fout. Ok, een meisje kan een horloge aanhebben, want ze wil ook weten hoe laat het is, maar zo'n groot sporthorloge vind ik echt heel erg fout. Maar goed zoals ik al zij, iedereen heeft zijn/haar fetisch en daar is niks mis mee. |
Citaat:
|
cool, ik heb dat horloge in blauw :D
|
Denk je dat je alles heb megemaakt.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Hiermee vergeleken is mijn fetish doodnormaal. :D Ja ja, meiden, je kan echt niet over straat lopen of er zijn wel mannen die op je geilen. :p En ja: dit is een typisch voorbeeld van een fetish. :D Maar dan wel een vrij uitzonderlijke. :D |
thnx teddy! (y)
|
Citaat:
|
wat boeit het ... ieder dus zijn 'fetish'
|
Citaat:
Zo extreem ben ik echt niet! |
Als die vrouw nou een mooi en elegant Patek Philippe horloge aanhad dan was ze helemaal volmaakt
|
dit vinnik ook al behoorlijk boters ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Go you :D
|
Hoe laat is het?
|
Citaat:
|
Citaat:
We moesten terror koe maar niet aan't woord laten nu ;) |
Best grappig hoe ik mezelf altijd vast l*l. :D
Mja dat was toen, dit is nu. :o Ik ben iets volwassener, zeg maar. Heel iets dan. :o |
Citaat:
|
LOL mensen die horloges opwindend vinden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(jaja, even jennen) |
Citaat:
|
Dames en heren, is de term ONTOPIC bekend bij u?
|
Mmz, ik snap wel wat je bedoelt geloof ik. Weet je, volgens mij komt het door de soort foto: deze foto is toch enigzins uitdagend / erotisch getint, maar zo'n horloge is een heel normaal gebruiksvoorwerp, iets uit het dagelijks leven. Daardoor komen fantasie (die erotische vrouw) en de realiteit (dat horloge) dichter bij elkaar >> dat kan heel erotisch zijn.
Misschien ver gezocht, maar zo zie ik het wel. |
Dit is echt een fantastisch topic! (De meeste in sexualiteit vind ik niet zo boeiend omdat er dan al 101 anderen van zijn) Ik geloof niet dat ik iets met horloges heb maar ik kan het me wel voorstellen :o :rolleyes: Ik ga weliswaar voor de mannen maar horloges hebben inderdaad wel wat. :D
Ik vind dat horloge op die foto wel erg lelijk trouwens :s |
Ik heb dat horloge :D
|
Mijn vriend vind het ook behoorlijk geil als ik hem trek, en ik heb een eenvoudig ringetje om of een armbandje en als me handen dan ook nog eens lekker bruin zijn ..... ;)
|
In de kroeg:
"Heb je een horloge?" "Ja." "Neuken?" |
Alles aan die foto is geil.
Behalve het horloge. |
Dingdong. :D
Sorry, vreemde fetish. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
:s tjah nog nooit eerder gehoord maar ieder zn fetisch he :)
|
Goh, daar heb ik nog nooit van gehoord :). Maargoed, nee, ik heb dat zelf niet, dat ik geil op horloges.
Wel bedankt dat je me eraan herinnerd hebt dat ik morgen nog langs de juwelier moet om te vragen of ze mijn horloge kunnen repareren |
Ik heb mijn eerste kinder opwindhorloge nog. Dat is zeker meer iets voor pedorlogistofielen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
horloges zijn niet echt geil, naar mijn mening. Maja, iedereen wat anders...
:) |
Het staat bij Ellemieke wel heel erg mooi, maar dat wil ik niet meteen geil noemen.. Maar goed, ieder zijn ding, ik heb ook rare turn-ons..;)
|
Ik vind het een monsterlijk horloge.
|
Een tattoo boven een bil, is dat ook een soort fetish?!
Maar wat de topicopener verteld, is best apart...:) Dus als zij tijdens de sex haar horloge NIET afdoet, is dat alleen maar goed! ;) |
tja...ieder zn eigen ding, ikzelf wordt er niet koud of warm van
|
T kan best...ik snap het best...alleen dat horloge van Ellemieke snap ik dan niet, ik zou het eerder van zo'n stijlvol horloge hebben...niet dat ik je fetisj deel maar ik kan het me wel indenken, heb het ook wel eens dat ik iemand er geiler uit vind zien met horloge om....vroeger had ik juist een soort 'aversie' tegen horloges en ringen enzo...slaat ook al helemaal nergens op...vind het nu nog steeds niet fijn om horloges of ringen van iemand anders te moeten dragen. Maarja offtopic.
|
Ik vind het een lelijk horloge :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |