![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hiermee vergeleken is mijn fetish doodnormaal. ![]() Ja ja, meiden, je kan echt niet over straat lopen of er zijn wel mannen die op je geilen. ![]() En ja: dit is een typisch voorbeeld van een fetish. ![]() Maar dan wel een vrij uitzonderlijke. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We moesten terror koe maar niet aan't woord laten nu ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mmz, ik snap wel wat je bedoelt geloof ik. Weet je, volgens mij komt het door de soort foto: deze foto is toch enigzins uitdagend / erotisch getint, maar zo'n horloge is een heel normaal gebruiksvoorwerp, iets uit het dagelijks leven. Daardoor komen fantasie (die erotische vrouw) en de realiteit (dat horloge) dichter bij elkaar >> dat kan heel erotisch zijn.
Misschien ver gezocht, maar zo zie ik het wel.
|
Dit is echt een fantastisch topic! (De meeste in sexualiteit vind ik niet zo boeiend omdat er dan al 101 anderen van zijn) Ik geloof niet dat ik iets met horloges heb maar ik kan het me wel voorstellen
![]() ![]() ![]() Ik vind dat horloge op die foto wel erg lelijk trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
T kan best...ik snap het best...alleen dat horloge van Ellemieke snap ik dan niet, ik zou het eerder van zo'n stijlvol horloge hebben...niet dat ik je fetisj deel maar ik kan het me wel indenken, heb het ook wel eens dat ik iemand er geiler uit vind zien met horloge om....vroeger had ik juist een soort 'aversie' tegen horloges en ringen enzo...slaat ook al helemaal nergens op...vind het nu nog steeds niet fijn om horloges of ringen van iemand anders te moeten dragen. Maarja offtopic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Prison break Verwijderd | 500 | 05-06-2006 02:27 | |
Lifestyle |
Von Who? Hydraul!C FunK | 7 | 28-06-2004 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |