![]() |
wie kan mij helpen met mijn outlook-express-probleem ?!
Ik weet totaal niet of ik hier goed zit, maar ik heb problemen met mijn outlook-express . Sinds gisteren vroeg hij constant om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Maar steeds weigert hij het te doen. Hij geeft telkens het volgende aan:
Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18 En omdat ik absoluut niets weet van computerdingetjes, weet ik niet wat ik hiermee aan moet. Vind het harstikke onhandig dat ik nu geen post kan ontvangen. Zou iemand me kunnen helpen?? Echt, ik zou diegene ontzettend dankbaar zijn! Alvast bedankt he. Groetjes, *Catoo* |
Help please :bloos:
Nu vraagt hij helemaal niet meer om wachtwoord of iets dergelijks, maar geeft gelijk een foutmelding aan. |
Oja ik heb geprobeerd die foutmelding te begrijpen en gaat het niet om dit :
-ERR An authentication mechanism MUST be entered' En zo ja, wat betekend dit? |
Dan is je wachtwoord niet meer geldig. Of heel je account bestaat niet meer. Of je provider heeft problemen met de email server.
PS je hebt ook nog zo'n mooi edit knopje :nono: |
Een topic uppen na ene half uur is nergens voor nodig..
Probeer het morgen oid eens opnieuw,. |
Sorry hoor :o
|
Citaat:
https://webmail.home.nl/ Hier kun je even -tijdelijk- je e-mail checken. Ik heb 't ook wel eens met mijn internetverbinding hoor, na 5 minuten weer opnieuw proberen werkte het. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |