Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 13:35
Catootjuh
Catootjuh is offline
Ik weet totaal niet of ik hier goed zit, maar ik heb problemen met mijn outlook-express . Sinds gisteren vroeg hij constant om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Maar steeds weigert hij het te doen. Hij geeft telkens het volgende aan:

Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

En omdat ik absoluut niets weet van computerdingetjes, weet ik niet wat ik hiermee aan moet. Vind het harstikke onhandig dat ik nu geen post kan ontvangen.

Zou iemand me kunnen helpen?? Echt, ik zou diegene ontzettend dankbaar zijn!

Alvast bedankt he.

Groetjes, *Catoo*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2003, 13:59
Catootjuh
Catootjuh is offline
Help please

Nu vraagt hij helemaal niet meer om wachtwoord of iets dergelijks, maar geeft gelijk een foutmelding aan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:59
Catootjuh
Catootjuh is offline
Oja ik heb geprobeerd die foutmelding te begrijpen en gaat het niet om dit :

-ERR An authentication mechanism MUST be entered'

En zo ja, wat betekend dit?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:24
DeathKnight
DeathKnight is offline
Dan is je wachtwoord niet meer geldig. Of heel je account bestaat niet meer. Of je provider heeft problemen met de email server.

PS je hebt ook nog zo'n mooi edit knopje

Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:33
Verwijderd
Een topic uppen na ene half uur is nergens voor nodig..
Probeer het morgen oid eens opnieuw,.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:40
Catootjuh
Catootjuh is offline
Sorry hoor
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:57
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Catootjuh schreef op 12-10-2003 @ 14:35:
Ik weet totaal niet of ik hier goed zit, maar ik heb problemen met mijn outlook-express . Sinds gisteren vroeg hij constant om mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Maar steeds weigert hij het te doen. Hij geeft telkens het volgende aan:

Kan niet bij de server aanmelden met verificatie van veilige wachtwoorden. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC18

En omdat ik absoluut niets weet van computerdingetjes, weet ik niet wat ik hiermee aan moet. Vind het harstikke onhandig dat ik nu geen post kan ontvangen.

Zou iemand me kunnen helpen?? Echt, ik zou diegene ontzettend dankbaar zijn!

Alvast bedankt he.

Groetjes, *Catoo*
LOL dat sommige n00bs dit er ook neerzetten nee geintje hoor, ik weet iig wel dat het iets is van Outlook Express. Het zou kunnen zijn dan hun mailserver eruit ligt, het lijkt me sterk als jouw wachtwoord ineens niet meer werkt.

https://webmail.home.nl/

Hier kun je even -tijdelijk- je e-mail checken.

Ik heb 't ook wel eens met mijn internetverbinding hoor, na 5 minuten weer opnieuw proberen werkte het.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:59
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Catootjuh schreef op 12-10-2003 @ 14:59:
Help please

Nu vraagt hij helemaal niet meer om wachtwoord of iets dergelijks, maar geeft gelijk een foutmelding aan.
Lieve schat, doe vooral geen moeite om foutmeldingen van Windows te begrijpen Ik ben systeembeheerder en voor mij heeft dat meestal ook weinig zin, er zijn veel eenvoudigere manieren om dat soort problemen op te lossen te zien wat er aan de hand is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten