![]() |
irritant en (lang) liedje Fietslied
|
Leuk.
|
Dit doet me ontzettend aan afgelopen carnaval denken. :D
|
onwijs oud
|
schrok me rot :eek: :D
|
Ken ik al, maar hij is wel leuk
|
hij is inderdaad wel grappig, maar ik heb em al zoo vaak gehoord
|
Heel erg irritant
|
éééééééééééén de trappers van de ketting van de assen de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd
*ligt compleet in deuk hier * |
Ja, dat was dus de hit van de zomervakantie. :D
|
geinig (y)
|
ik heb weer de eer niets te zien/ horen ofzoiets
leuk :( maar als het de fiets van piet zn pa is!! dat is de nummer 1 van de vks top 5!! dacht ik zo :D |
oud en irritant :o
|
Citaat:
|
ik vind m op zn tijd wel :cool:
|
|
omg omg omg
kendenum al |
Ik kende het liedje ook al, en ik vind het nog steeds supermelig!!
:D :D (y) |
Super :)
|
Ik hoor nix :(.
|
Citaat:
|
Die ken ik al. En voor je verdere topics gaat openen: 'Wie o wie heeft de slager gezien' en 'Er zit een gat in m'n emmer' ken ik ook al. :p
|
Wel 2 hele akkoorden trouwens. :cool:
|
:)
|
lol :D
|
Citaat:
|
dit gaat de hitlijsten veroveren :rolleyes:
|
Maar ik snap het stukje 'de fiets van Piet van pa' niet echt... :confused: :bloos:
|
Een vriendin moest een tekst zingen voor een bruiloft, gebaseerd op dit nummer. Die zat te balen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meest briljante songtekst die ik ken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afgelopen zomer op het strand kwamen er 2 meisjes naast ons zitten met een discman. En dit liedje.
Vervolgens wilden ze het liedje uit hun hoofd gaan leren.. En ze konden niet zo goed uit hun hoofd leren.. Kortom: krijg spontaan weer kippenvel als ik dit hoor. Vréselijk! |
geweldig lied :D
|
Ik kende em al, maar vind het nog altijd geweldig (y)
|
tis me leven :D
|
dit liedje wordt irritant als je het een heel weekend van allerlei kanten moet horen (cd, zingende mannen, zingende vrouwen, iedereen die het zingt) (n)
maar ik vind m wel leuk bedacht :) |
krijg heimwee naar het vks :(
|
Citaat:
Hmm, ik hou het er maar op dat er geen zak van klopt en dat het stom is :) |
Nee het is niet zijn achternaam. Op de site stond een heel lulverhaal waarom Henkie het nummer geschreven heeft. Het kwam er op neer dat er in Elst ene Piet was die een fiets van zijn vader had gekregen en daarop het dorp rond reed. De fiets was al oud en begon steeds meer onderdelen te verliezen. En omdat Henkie zittend op een bankje in het rustieke Elst deze fiets altijd langs zag komen besloot hij er een lied over te schrijven.
|
Citaat:
|
Ik luister liever naar de muziek die al opstaat.
|
Blijft leuk. :)
|
Hier hoort zeker geluid bij? Hmz, dan moet ik het thuis maar eens bekijken, hier op school staat het geluid uit en ga het echt niet aanzetten heur! :D:p
|
Tijdens de Cantus op de studentenvereniging zingen we dit. Dan klikt het echt vet. :cool:
|
uit de mond van 1600 mensen is ook zeer (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |