éééééééééééén de trappers van de ketting van de assen de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd
Afgelopen zomer op het strand kwamen er 2 meisjes naast ons zitten met een discman. En dit liedje.
Vervolgens wilden ze het liedje uit hun hoofd gaan leren.. En ze konden niet zo goed uit hun hoofd leren..
Kortom: krijg spontaan weer kippenvel als ik dit hoor. Vréselijk!
dit liedje wordt irritant als je het een heel weekend van allerlei kanten moet horen (cd, zingende mannen, zingende vrouwen, iedereen die het zingt)
maar ik vind m wel leuk bedacht
Nee het is niet zijn achternaam. Op de site stond een heel lulverhaal waarom Henkie het nummer geschreven heeft. Het kwam er op neer dat er in Elst ene Piet was die een fiets van zijn vader had gekregen en daarop het dorp rond reed. De fiets was al oud en begon steeds meer onderdelen te verliezen. En omdat Henkie zittend op een bankje in het rustieke Elst deze fiets altijd langs zag komen besloot hij er een lied over te schrijven.
Sultan_of_Swing schreef op 14-10-2003 @ 20:56: Nee het is niet zijn achternaam. Op de site stond een heel lulverhaal waarom Henkie het nummer geschreven heeft. Het kwam er op neer dat er in Elst ene Piet was die een fiets van zijn vader had gekregen en daarop het dorp rond reed. De fiets was al oud en begon steeds meer onderdelen te verliezen. En omdat Henkie zittend op een bankje in het rustieke Elst deze fiets altijd langs zag komen besloot hij er een lied over te schrijven.
'de fiets van Piet die hij van z'n pa had gekregen is zojuist gepasseerd' ?
Andijvie schreef op 14-10-2003 @ 20:19: Maar er staat toch duidelijk Piet van pa (kleine letter dus)
Hmm, ik hou het er maar op dat er geen zak van klopt en dat het stom is
Zou Piet niet gewoon de zoon van pa zijn? "Piet van pa"