![]() |
[webcam] Op zoek naar een leuke webcam.
Ik ben op zoek naar een leuke webcam met een prijs van 40-50 euro. Maar ik zie zo veel webcam's, dat ik niet weet wat te kiezen.
Het gebruik is meer voor MSN en gewoon om een beetje foto's te maken. |
Logitech...............
|
GEEEEEEEEEEN trust. Daar heb ik echt slechte ervaringen mee.
|
Citaat:
Maareh logitech? Welke dan? Zo heb ik dus ook niks aan! |
Citaat:
|
|
Logitch Quickcam Pro 4000 is zwaar goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.tweakers.net/pricewatch/35856 Bij de goedkoopste winkel is ie idd 77 euro. |
Citaat:
Mijn zusje heeft er een logitech webcam die ze bij haar pc kreeg, maar ik zie weinig vershil tussen haar webcam en die van mij. De logitech is iets scherper van beeld. En problemen met software? ik heb er geen last van, misschien ligt het probleem bij jezelf... |
Ik heb ook even naar een wabcam zitten kijken en vond de Logitch Quickcam Pro 4000 er niet gek uitzien. Alleen kost ie iets van 114 euro. Er is ook een Logitch Quickcam Zoom voor ongeveer 80 euro. Ik wil een webcam gebruiken voor MSN en snel een fotootje maken. Wat is een goede webcam voor een redelijke prijs. Of moet ik niet in eerste instantie naar de prijs kijken???Wel graag een Logitech met een microfoon en gebruik als camera.
|
Citaat:
maar idd geen 99 euro ;) |
Dus een Logitch Quickcam Pro 4000 is de winnaar???Of is de Logitch Quickcam Zoom ook prima voor chatdoeleinden en eenvoudige foto's????
|
Quickcam Express. Onder de 40 euro, mijn broer heeft er een en hij doet het goed.
|
ik heb de pc cam 600 van creative zit een digitale camera bij in 1.3 megapixel.. zowal cam als fototoestel zijn haarscherp nog geen 50 euro.. echt een top ding
|
ik heb de logitech pro besteld morgen heb ik hem, een vriend van me heeft hem, cool designn (y) , tis ook grappig als je je hoofd beweegt begint dat spel in te zoomen :D.
kwaliteit: (y) |
Ik heb hier een oud philips beestje staan, was ooit in de aanbieding bij de appie heijn. Werkt nog altijd perfect, vrij scherp beeld, 640*480 en toen al (jaar geleden, 2 misschien zelfs) helemaal niet duur.
Dus kijk eens naar philips? |
Ik heb ook een philips, werkt prima.
|
ik heb ook een Philips alleen hij doet me kleuren niet egt goed als hij op auto staat, das het enigste nadeel, en de lichtinstellingen zijn ook niet helemaal 100%
|
Ik heb nu deze. Hij is wel iets duurder dan 30 á 40 euro. Maar ik ben er erg tevreden mee. Het is een webcam en digitale camera in 1. Met flits, kan 70 seconden film + geluid opnemen, 80 foto's, zeer goede kwaliteit, timer en de foto's kunnen gemakkelijk overgezet worden naar de pc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |