Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.tweakers.net/pricewatch/35856 Bij de goedkoopste winkel is ie idd 77 euro. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn zusje heeft er een logitech webcam die ze bij haar pc kreeg, maar ik zie weinig vershil tussen haar webcam en die van mij. De logitech is iets scherper van beeld. En problemen met software? ik heb er geen last van, misschien ligt het probleem bij jezelf...
|
Ik heb ook even naar een wabcam zitten kijken en vond de Logitch Quickcam Pro 4000 er niet gek uitzien. Alleen kost ie iets van 114 euro. Er is ook een Logitch Quickcam Zoom voor ongeveer 80 euro. Ik wil een webcam gebruiken voor MSN en snel een fotootje maken. Wat is een goede webcam voor een redelijke prijs. Of moet ik niet in eerste instantie naar de prijs kijken???Wel graag een Logitech met een microfoon en gebruik als camera.
||
Citaat:
maar idd geen 99 euro ![]() |
![]() |
|
ik heb de logitech pro besteld morgen heb ik hem, een vriend van me heeft hem, cool designn
![]() ![]() kwaliteit: ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nu deze. Hij is wel iets duurder dan 30 á 40 euro. Maar ik ben er erg tevreden mee. Het is een webcam en digitale camera in 1. Met flits, kan 70 seconden film + geluid opnemen, 80 foto's, zeer goede kwaliteit, timer en de foto's kunnen gemakkelijk overgezet worden naar de pc.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
probleem ander land Oliveya | 42 | 06-10-2010 14:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 Geel | 500 | 05-09-2010 19:00 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Liefde & Relatie |
Charme-offensief Mickey83 | 9 | 12-02-2004 22:55 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |