![]() |
:( help
nou, ik zit dus met een probleem en ik word er helemaal gek van
Gisteravond had ik mijn vriend aan de telefoon en hij deed een beetje vreemd. Ik raakte daardoor geīrriteerd en toen zei hij: "ja, sorry schat, maar mijn hoofd zit vol wazige shit" Dus ik vraag aan hem wat dat dan is (ik wil het graag weten als er iets is) en dan zegt ie dat ie daar eerst, voor mijn eigen bestwil, met een goede vriend van hem (/ons beiden) moet praten. Nou ja, daar werd ik dus boos om, omdat ik dan gewoon het gevoel krijg dat hij me niet vertrouwt etc. Het is toch niet zo vreemd dat ik het wil weten als er iets aan de hand is?!?!?! Maar nee, hij moest en zou eerst met die vriend praten en daarna 'zou ik er wel vanzelf achterkomen' PARDON?! Nou sprak ik vanochtend die vriend van hem en nee, hij wilde niets vertellen. Hij zei alleen maar: "wacht de situatie maar af" Omdat ik toch wilde weten wat er aan de hand is, heb ik mijn vriend (eigenlijk tegen mijn principes in) gebeld. En nou blijkt ook nog eens dat ie niet thuis is! Ik ben echt helemaal overstuur en zeker omdat die vriend zo afstandelijk deed en mij bijvoorbeeld niet even geruststelde over dat ik me niet zo druk moest maken ofzo. Maar nou vraag ik me dus af, of mijn reactie nou zo raar is. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ben echt helemaal overstuur..... |
vreemd... :s
ik zou m nog een keer bellen, net zo lang tot je m aan de lijn krijgt, en toch wel om uitleg vragen. Ik bedoel: ik vind dat je daar wel recht op hebt, hoor... |
vreemd inderdaad.
Maar wacht maar gewoon af, of je je zorgen maakt of niet h't moment zeg maar komt toch wel. Het kan natuurlijk ook iets leuks zijn of iets heel vervelends maar wat weet je pas als hij het heeft verteled, voor die tijd is niets zeker. En bel em gewoon, op zn mobiel, thuis, stuur hem een mail. je hebt er recht op, jullie hebben een relatie en die is gebaseerd op vertrouwen! |
Op zich is het niet vreemd dat je overstuur bent, maar je schiet er zo weinig mee op. En als ik jou was zou ik er alles aan doen om erachter te komen wat er is. (tenzij jij een vermoeden hebt dat het voor jou nog wel es positief zou kunnen zijn)
|
mijn zorgen waren dus juist:
hij vindt een ander meisje leuk al zo'n 4 ā 5 dagen, terwijl we vrijdag zeg maar voor de eerste keer met elkaar naar bed zijn geweest. ('t lukte alleen niet helemaal, maar daar gaat 't niet om) :( :( :( |
Citaat:
sterkte meid :( |
Citaat:
en nu?? heeft hij het uitgemaakt, of... |
misschien issie bang dat ie n soa heeft ofzxoiets, als ie je niet meer moet zou die echt niet n paar dagen daarvoor voor t eerst met je naar bed gaan...
|
lekker matig!
|
Citaat:
Niet leuker dan dat ie mij vindt, maar hij kon niet garanderen dat er op vakantie niets zou gebeuren. (hij gaat deze week met school naar Turkije en dan gaat zij ook mee, dus ja) Maar ja.. hij was net hier en we hebben toch nog gezoend enzo... Ik ben alleen niet gek genoeg om maar af te gaan lopen wachten of er wel iets tussen hen gebeurt of niet en zo niet, 'm gewoon weer terug te nemen. |
Wat een naaier, dumpen die hap Hij is van plan dat meisje te krijgen, en mocht het niet lukken, dan wil hij jou nog gewoon achter de hand hebben. Wat moet je daar nou mee (n)
|
Citaat:
|
Misschien moet je voortaan iets kieskeuriger zijn en niet zomaar met een plaatselijke rodeo-held in bed duiken.
|
Citaat:
Hij had nog nooit een echte vriendin gehad (was dan ook af en toe wat onhandig) en we hadden 4 maanden iets, dus... (en nee, ik kan inderdaad niet slapen... :( ) |
Citaat:
sorry hoor, maar dat gelul van "ik kan niet garanderen dat ik je trouw blijf" daar kan ik echt goed pissig van worden. Dumpen dus. |
hij is cool
heb vriendin, en kan zijn vriendin niet garanderen dat er niets gebeurd dus eigenlijk stiekem heb hij er twee!! jij bent flink gena*id zeg!! |
maar met jou heeft ie 4 maanden een leuke tijd gehad , met haar niet , zeg em maar dat ie zich dat eventjes bedenkt voordat ie iets doms doet...
|
Hm,idd... hij zou wel eens een grote fout kunnen maken.
Ik vind het wel laf van hem dat hij wel met je naar bed is geweest,terwijl hij iemand anders ook leuk vind. |
Citaat:
|
Onze professionele mening is dat ze 'het' met elkaar gedaan hebben en dat ze je willen vragen voor een trio.
Let vooral op die subtiele ' tekens bij het, ik vind 'm goed. |
Citaat:
Gelukkig zijn dit de paralimpics niet (y). |
Citaat:
niet kunnen garanderen amehoela!! als hij genoeg om jou zou geven zou hij dat WEL kunnen garanderen. Ik wil - met moeite - best geloven dat je per ongeluk verliefd wordt op iemand anders, maar het niet kunnen garanderen dat er niets gebeurt? Sorry hoor, maar de kans dat hij door haar verkracht wordt is erg klein, dus hij kan als hij wil gewoon nee zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D letterlijk en figuurlijk *end flauwmode* Mja tis wel kut wat ie met je doet, dumpe die gozer voor hij jouw dumpt (y) |
Citaat:
En nee, ik had niet meer ervaring. En ben maar trots op jezelf dat je zo stoer durft te lopen praten. Petje af, hoor (y) |
ik zou een korte 'pauze' houden in de tijd dat hij op vakantie is... kan hij achter zn ware gevoelens voor jullie beiden komen...
|
Citaat:
En dat zou ik dan ook maar niet doen. Hoe gek je verder ook op 'm mag zijn, een jongen die jou niet kan garanderen dat 'ie je trouw blijft op vakantie moet je meteen dumpen!! Bovendien ben je nog hartstikke jong, je kunt echt wel iets beters krijgen!! |
sorry, mijn hoofd stond er niet echt naar het hele topic te lezen :)
en idd, je bent nog jong... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |