Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en nu?? heeft hij het uitgemaakt, of... |
![]() |
|
misschien issie bang dat ie n soa heeft ofzxoiets, als ie je niet meer moet zou die echt niet n paar dagen daarvoor voor t eerst met je naar bed gaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet leuker dan dat ie mij vindt, maar hij kon niet garanderen dat er op vakantie niets zou gebeuren. (hij gaat deze week met school naar Turkije en dan gaat zij ook mee, dus ja) Maar ja.. hij was net hier en we hebben toch nog gezoend enzo... Ik ben alleen niet gek genoeg om maar af te gaan lopen wachten of er wel iets tussen hen gebeurt of niet en zo niet, 'm gewoon weer terug te nemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had nog nooit een echte vriendin gehad (was dan ook af en toe wat onhandig) en we hadden 4 maanden iets, dus... (en nee, ik kan inderdaad niet slapen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry hoor, maar dat gelul van "ik kan niet garanderen dat ik je trouw blijf" daar kan ik echt goed pissig van worden. Dumpen dus.
|
maar met jou heeft ie 4 maanden een leuke tijd gehad , met haar niet , zeg em maar dat ie zich dat eventjes bedenkt voordat ie iets doms doet...
|
![]() |
Hm,idd... hij zou wel eens een grote fout kunnen maken.
Ik vind het wel laf van hem dat hij wel met je naar bed is geweest,terwijl hij iemand anders ook leuk vind.
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 18:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
niet kunnen garanderen amehoela!! als hij genoeg om jou zou geven zou hij dat WEL kunnen garanderen. Ik wil - met moeite - best geloven dat je per ongeluk verliefd wordt op iemand anders, maar het niet kunnen garanderen dat er niets gebeurt? Sorry hoor, maar de kans dat hij door haar verkracht wordt is erg klein, dus hij kan als hij wil gewoon nee zeggen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik had niet meer ervaring. En ben maar trots op jezelf dat je zo stoer durft te lopen praten. Petje af, hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat zou ik dan ook maar niet doen. Hoe gek je verder ook op 'm mag zijn, een jongen die jou niet kan garanderen dat 'ie je trouw blijft op vakantie moet je meteen dumpen!! Bovendien ben je nog hartstikke jong, je kunt echt wel iets beters krijgen!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |