Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 13:20
Verwijderd
nou, ik zit dus met een probleem en ik word er helemaal gek van

Gisteravond had ik mijn vriend aan de telefoon en hij deed een beetje vreemd. Ik raakte daardoor geïrriteerd en toen zei hij: "ja, sorry schat, maar mijn hoofd zit vol wazige shit"

Dus ik vraag aan hem wat dat dan is (ik wil het graag weten als er iets is) en dan zegt ie dat ie daar eerst, voor mijn eigen bestwil, met een goede vriend van hem (/ons beiden) moet praten.
Nou ja, daar werd ik dus boos om, omdat ik dan gewoon het gevoel krijg dat hij me niet vertrouwt etc.
Het is toch niet zo vreemd dat ik het wil weten als er iets aan de hand is?!?!?!
Maar nee, hij moest en zou eerst met die vriend praten en daarna 'zou ik er wel vanzelf achterkomen'
PARDON?!

Nou sprak ik vanochtend die vriend van hem en nee, hij wilde niets vertellen.
Hij zei alleen maar: "wacht de situatie maar af"
Omdat ik toch wilde weten wat er aan de hand is, heb ik mijn vriend (eigenlijk tegen mijn principes in) gebeld. En nou blijkt ook nog eens dat ie niet thuis is!
Ik ben echt helemaal overstuur en zeker omdat die vriend zo afstandelijk deed en mij bijvoorbeeld niet even geruststelde over dat ik me niet zo druk moest maken ofzo.

Maar nou vraag ik me dus af, of mijn reactie nou zo raar is. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ben echt helemaal overstuur.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2003, 17:14
snoopy
snoopy is offline
vreemd...
ik zou m nog een keer bellen, net zo lang tot je m aan de lijn krijgt, en toch wel om uitleg vragen. Ik bedoel: ik vind dat je daar wel recht op hebt, hoor...
Oud 19-10-2003, 17:20
Poesket
Poesket is offline
vreemd inderdaad.

Maar wacht maar gewoon af, of je je zorgen maakt of niet h't moment zeg maar komt toch wel. Het kan natuurlijk ook iets leuks zijn of iets heel vervelends maar wat weet je pas als hij het heeft verteled, voor die tijd is niets zeker.

En bel em gewoon, op zn mobiel, thuis, stuur hem een mail. je hebt er recht op, jullie hebben een relatie en die is gebaseerd op vertrouwen!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:20
fractuur
fractuur is offline
Op zich is het niet vreemd dat je overstuur bent, maar je schiet er zo weinig mee op. En als ik jou was zou ik er alles aan doen om erachter te komen wat er is. (tenzij jij een vermoeden hebt dat het voor jou nog wel es positief zou kunnen zijn)
Oud 19-10-2003, 17:52
Verwijderd
mijn zorgen waren dus juist:
hij vindt een ander meisje leuk

al zo'n 4 à 5 dagen, terwijl we vrijdag zeg maar voor de eerste keer met elkaar naar bed zijn geweest. ('t lukte alleen niet helemaal, maar daar gaat 't niet om)

Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 18:03
Lonn-E
Lonn-E is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 19-10-2003 @ 18:52:

al zo'n 4 à 5 dagen, terwijl we vrijdag zeg maar voor de eerste keer met elkaar naar bed zijn geweest. ('t lukte alleen niet helemaal, maar daar gaat 't niet om)

wow!

sterkte meid
Oud 19-10-2003, 18:17
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Citaat:

Wat een l*l

en nu?? heeft hij het uitgemaakt, of...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:48
Tiño
Tiño is offline
misschien issie bang dat ie n soa heeft ofzxoiets, als ie je niet meer moet zou die echt niet n paar dagen daarvoor voor t eerst met je naar bed gaan...
Oud 19-10-2003, 21:13
leon-v
leon-v is offline
lekker matig!
Oud 19-10-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 19-10-2003 @ 20:48:
misschien issie bang dat ie n soa heeft ofzxoiets, als ie je niet meer moet zou die echt niet n paar dagen daarvoor voor t eerst met je naar bed gaan...
Nee.. like I said; hij vindt iemand anders leuk
Niet leuker dan dat ie mij vindt, maar hij kon niet garanderen dat er op vakantie niets zou gebeuren.
(hij gaat deze week met school naar Turkije en dan gaat zij ook mee, dus ja)

Maar ja.. hij was net hier en we hebben toch nog gezoend enzo...
Ik ben alleen niet gek genoeg om maar af te gaan lopen wachten of er wel iets tussen hen gebeurt of niet en zo niet, 'm gewoon weer terug te nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:43
Verwijderd
Wat een naaier, dumpen die hap Hij is van plan dat meisje te krijgen, en mocht het niet lukken, dan wil hij jou nog gewoon achter de hand hebben. Wat moet je daar nou mee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 01:23
ne0
ne0 is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 20-10-2003 @ 00:43:
Wat een naaier, dumpen die hap Hij is van plan dat meisje te krijgen, en mocht het niet lukken, dan wil hij jou nog gewoon achter de hand hebben. Wat moet je daar nou mee
je haalt me de woorden uit me mond...
Oud 20-10-2003, 01:42
Verwijderd
Misschien moet je voortaan iets kieskeuriger zijn en niet zomaar met een plaatselijke rodeo-held in bed duiken.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 01:59.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 03:12
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 20-10-2003 @ 02:42:
Misschien moet je voortaan iets kieskeuriger zijn en niet zomaar met een plaatselijke rodeo-held in bed duiken.
Misschien moet jij je bek houden als je helemaal niet weet hoe het was.
Hij had nog nooit een echte vriendin gehad (was dan ook af en toe wat onhandig) en we hadden 4 maanden iets, dus...

(en nee, ik kan inderdaad niet slapen... )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 07:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 19-10-2003 @ 23:08:
Niet leuker dan dat ie mij vindt, maar hij kon niet garanderen dat er op vakantie niets zou gebeuren.

Maar ja.. hij was net hier en we hebben toch nog gezoend enzo...
Ik ben alleen niet gek genoeg om maar af te gaan lopen wachten of er wel iets tussen hen gebeurt of niet en zo niet, 'm gewoon weer terug te nemen.
Waaaah! Wat een lul
sorry hoor, maar dat gelul van "ik kan niet garanderen dat ik je trouw blijf" daar kan ik echt goed pissig van worden. Dumpen dus.
Oud 20-10-2003, 09:22
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
hij is cool

heb vriendin, en kan zijn vriendin niet garanderen dat er niets gebeurd

dus eigenlijk stiekem heb hij er twee!!

jij bent flink gena*id zeg!!
Oud 20-10-2003, 14:34
Tiño
Tiño is offline
maar met jou heeft ie 4 maanden een leuke tijd gehad , met haar niet , zeg em maar dat ie zich dat eventjes bedenkt voordat ie iets doms doet...
Oud 20-10-2003, 18:38
lieve
lieve is offline
Hm,idd... hij zou wel eens een grote fout kunnen maken.
Ik vind het wel laf van hem dat hij wel met je naar bed is geweest,terwijl hij iemand anders ook leuk vind.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:44
Faery
Faery is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 19-10-2003 @ 23:08:
Omfg, heerlijk. Kun je alsjeblieft citeren wat hij precies zei?
Oud 20-10-2003, 18:46
AtHell
AtHell is offline
Onze professionele mening is dat ze 'het' met elkaar gedaan hebben en dat ze je willen vragen voor een trio.

Let vooral op die subtiele ' tekens bij het, ik vind 'm goed.
Oud 20-10-2003, 18:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 20-10-2003 @ 19:44:
Omfg, heerlijk. Kun je alsjeblieft citeren wat hij precies zei?
Kanker je bent me voor!

Gelukkig zijn dit de paralimpics niet .
Oud 20-10-2003, 18:48
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 20-10-2003 @ 00:43:
inderdaad!
niet kunnen garanderen amehoela!! als hij genoeg om jou zou geven zou hij dat WEL kunnen garanderen. Ik wil - met moeite - best geloven dat je per ongeluk verliefd wordt op iemand anders, maar het niet kunnen garanderen dat er niets gebeurt? Sorry hoor, maar de kans dat hij door haar verkracht wordt is erg klein, dus hij kan als hij wil gewoon nee zeggen.
Oud 20-10-2003, 20:24
freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:

fuck ...wat een lul!!!!!!!!
Oud 20-10-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 20-10-2003 @ 04:12:
Misschien moet jij je bek houden als je helemaal niet weet hoe het was.
Hij had nog nooit een echte vriendin gehad (was dan ook af en toe wat onhandig) en we hadden 4 maanden iets, dus...
... duik je met hem het bed in, jaja... Ik maak hieruit op dat jij al meer ervaring had?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 23:46
Xellent
Xellent is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 20-10-2003 @ 10:22:
jij bent flink gena*id zeg!!
*begin flauwmode*
letterlijk en figuurlijk
*end flauwmode*
Mja tis wel kut wat ie met je doet, dumpe die gozer voor hij jouw dumpt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 09:40
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 20-10-2003 @ 22:23:
... duik je met hem het bed in, jaja... Ik maak hieruit op dat jij al meer ervaring had?
met "was af en toe wat onhandig" doelde ik niet op seksueel gebied, maar in het algemeen.
En nee, ik had niet meer ervaring.
En ben maar trots op jezelf dat je zo stoer durft te lopen praten. Petje af, hoor
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:01
Verwijderd
ik zou een korte 'pauze' houden in de tijd dat hij op vakantie is... kan hij achter zn ware gevoelens voor jullie beiden komen...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:12
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
maria schreef op 21-10-2003 @ 11:01:
ik zou een korte 'pauze' houden in de tijd dat hij op vakantie is... kan hij achter zn ware gevoelens voor jullie beiden komen...
Maar ze zei toch juist dat ze niet zo gek was dat ze op hem ging zitten wachten om te zien of er wel of niet wat met dat andere meisje zou gebeuren?

En dat zou ik dan ook maar niet doen. Hoe gek je verder ook op 'm mag zijn, een jongen die jou niet kan garanderen dat 'ie je trouw blijft op vakantie moet je meteen dumpen!!
Bovendien ben je nog hartstikke jong, je kunt echt wel iets beters krijgen!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 10:14
Verwijderd
sorry, mijn hoofd stond er niet echt naar het hele topic te lezen

en idd, je bent nog jong...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten