![]() |
Stoere jongens
Waarom zie ik zoveel meisjes lopen met die overdreven stoere jongens.
Ik had altijd begrepen dat meisjes stoer niks vonden en kinderachtig, maar ik zie er anders genoeg die op dit soort jongens vallen en ik snap niet waarom asogedrag aantrekt, nouja ik vind verhalen vertellen over vechtpartijen en over hoeveel bier iemand wel op kan asogedrag. Wat zien jullie hierin? |
Die meiden vinden dat soort jongens dus wel leuk. :confused:
Who care's :rolleyes: |
Stoere jongen zijn pas echt leuk als ze bij jou lief, gevoelig en helemaal niet zo stoer meer zijn :)...
En het valt best mee, ik denk dat je gewoon naar de verkeerd soort meisjes kijkt... |
Jongens die veel bier drinken en altijd zeik zoeken vind ik verre van stoer, maar een beetje macho vent is wel aantrekkelijk. Ik moet me wel veilig bij hem voelen.
|
Citaat:
|
veel meisjes willen een iemand met gladde praatjes en die zichzelf "the bomb" vind aldus ene knakker die ik ken .. en het lijkt er idd wel op :)
ikzelf zeg liever: veel meisjes willen een klootzak :( :o |
Citaat:
Bovendien zie ik het tijdens het uitgaan enzo. |
Citaat:
|
Van wat is aso de afkorting als ik vragen mag?
Ik zie ook soms van die meiden met 'stoere' jongens, althans jongens die dénken dat ze stoer zijn. Dat zijn dan niet alleen de verkeerde jongens maar ook de verkeerde meisjes. |
Citaat:
|
voor sommige meisjes misschien wel
ligt toch echt aan het meisje lijkt me zo. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsjah dan denk ik dat je naar de verkeerde meisjes kijkt.
er zijn natuurlijk horde's breezahwijfuhnn die zo zijn ja. |
ik ken ook van die gasten, die zijn net begonnen aan hun 8e jaar op de middelbare school, van mij mogen ze, en laat ze die jonge sletjes ook maar bij zich houden, daar op de middelbare school :P
|
Van die patsertjes vind ik ook niks, maar er is een soort stoerheid, zelfverzekerdheid, die waanzinnig aantrekkelijk is. Niet dat hij arrogant moet zijn, of vinden dat hij knap is, maar hij mag best weten dat hij de moeite waard is (als persoon, niet alleen uiterlijk). Gewoon die houding... Tja, beetje lastig uit te leggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij zijn heel veel jongens opeens heel anders als ze alleen met hun vriendin zijn, dat dat eindelijk iemand is waarbij je je niet hoeft te bewijzen. Ik zelf ben ook wel klein beetje zo, opzich vrij zelfverzekerd, trek me niet zoveel van anderen aan.. maar o zij kan echt een mietje van me maken :o |
Citaat:
|
Citaat:
Een jongen moet idd gewoon een mannelijke houding hebben, net zoals een meisje een vrouwelijk houding moet hebben. Bovendien hebben die "stoere" jongens misschien wel een vlottere babbel en daarmee kan je dan weer een meisje "versieren" (ik kan zo'n hekel aan dat woord). Vechten en het overdreven gebruik van alcohol is ook een afknapper. Maar je hebt niet twee uitersten: de overdreven stoere jongens en de jongens die je nog geeneens durft aan te kijken. Een jongen moet er gewoon ertussenin zitten (net zoals een meisje). |
Citaat:
|
Citaat:
|
het gebeurt ook vaak dat een meisje eerst zeg 'wat een klootzak, ik vind em zo sneu' en dat ze later met em krijgt :p
|
Citaat:
|
Stoere jongens vallen meer op, met hun gedrag en uiterlijk; daarom denk je dat je ze meer ziet terwijl het niet zo is.
Denk ik. :o |
Mij trekt het in elk geval niet aan.
Zoals dit weekend moest ik gewoon walgen van een groepje mensen die gevechten probeerden uit te lokken op een fuif, alleen al omdat iemand 'per ongeluk' tegen hun stootte. Jeezes... *walg* *walg* Of op de bus... dan vertellen ze over hun weekendavontuurtjes dat ze gehad hebben... 'jeezes get a life!!!' :nono: :nono: :nono: ... Geef mij maar iemand die lief is,schattig,emotioneel en verlegen is... :bloos: :bloos: |
Citaat:
Ik weet niet of het ligt waar ik woon, maar het valt me wel op. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja... en waarom veel meiden van die stoere klootzakken willen hebben, ik weet het niet. Daar is vast wel een biologische verklaring voor.:) |
Maar het soort stoerheid en zelfverzekerdheid waar de dames het hier over hebben heeft helaas nooit betrekking op superieur intellect. Altijd alleen maar op toch het primaire, mannelijke soort stoerheid waardoor eendagsbaardjes ook geil zijn.
|
Citaat:
je hebt van die gangster peepz(waarvan een groot aantal ook DENKT dat ze gangster zijn en dat ze stoer zijn maar het helemaal niet zijn verder) die hebben ook een bepaald type meisjes om zich heen, heel herkenbaar, k ken t |
ik heb echt een fuckin grondige hekel aan stoere jongetjes..
* is heel blij met haar niet stoere vrienjdje ondanks dat ze hem ook wel eens wil schoppen* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |