Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zie ik het tijdens het uitgaan enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van die patsertjes vind ik ook niks, maar er is een soort stoerheid, zelfverzekerdheid, die waanzinnig aantrekkelijk is. Niet dat hij arrogant moet zijn, of vinden dat hij knap is, maar hij mag best weten dat hij de moeite waard is (als persoon, niet alleen uiterlijk). Gewoon die houding... Tja, beetje lastig uit te leggen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij zijn heel veel jongens opeens heel anders als ze alleen met hun vriendin zijn, dat dat eindelijk iemand is waarbij je je niet hoeft te bewijzen. Ik zelf ben ook wel klein beetje zo, opzich vrij zelfverzekerd, trek me niet zoveel van anderen aan.. maar o zij kan echt een mietje van me maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Een jongen moet idd gewoon een mannelijke houding hebben, net zoals een meisje een vrouwelijk houding moet hebben. Bovendien hebben die "stoere" jongens misschien wel een vlottere babbel en daarmee kan je dan weer een meisje "versieren" (ik kan zo'n hekel aan dat woord). Vechten en het overdreven gebruik van alcohol is ook een afknapper. Maar je hebt niet twee uitersten: de overdreven stoere jongens en de jongens die je nog geeneens durft aan te kijken. Een jongen moet er gewoon ertussenin zitten (net zoals een meisje). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mij trekt het in elk geval niet aan.
Zoals dit weekend moest ik gewoon walgen van een groepje mensen die gevechten probeerden uit te lokken op een fuif, alleen al omdat iemand 'per ongeluk' tegen hun stootte. Jeezes... *walg* *walg* Of op de bus... dan vertellen ze over hun weekendavontuurtjes dat ze gehad hebben... 'jeezes get a life!!!' ![]() ![]() ![]() Geef mij maar iemand die lief is,schattig,emotioneel en verlegen is... ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet of het ligt waar ik woon, maar het valt me wel op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja... en waarom veel meiden van die stoere klootzakken willen hebben, ik weet het niet. Daar is vast wel een biologische verklaring voor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt van die gangster peepz(waarvan een groot aantal ook DENKT dat ze gangster zijn en dat ze stoer zijn maar het helemaal niet zijn verder) die hebben ook een bepaald type meisjes om zich heen, heel herkenbaar, k ken t
Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 14:04. |
![]() |
|
ik heb echt een fuckin grondige hekel aan stoere jongetjes..
* is heel blij met haar niet stoere vrienjdje ondanks dat ze hem ook wel eens wil schoppen*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nice guy's finish last Verwijderd | 59 | 09-11-2005 08:39 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Liefde & Relatie |
wie van jullie vindt stoere jongens leuk??(voor de meiden dan) Verwijderd | 66 | 05-06-2004 21:35 | |
Seksualiteit |
naar de hoeren! king112 | 87 | 07-08-2003 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik onaantrekkelijk lelijkerd | 193 | 01-07-2003 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 |