Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 15:41
pessimistje
pessimistje is offline
Waarom zie ik zoveel meisjes lopen met die overdreven stoere jongens.
Ik had altijd begrepen dat meisjes stoer niks vonden en kinderachtig, maar ik zie er anders genoeg die op dit soort jongens vallen en ik snap niet waarom asogedrag aantrekt, nouja ik vind verhalen vertellen over vechtpartijen en over hoeveel bier iemand wel op kan asogedrag.
Wat zien jullie hierin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2003, 15:43
aansteker
aansteker is offline
Die meiden vinden dat soort jongens dus wel leuk.
Who care's
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:52
Gothic
Gothic is offline
Stoere jongen zijn pas echt leuk als ze bij jou lief, gevoelig en helemaal niet zo stoer meer zijn ...

En het valt best mee, ik denk dat je gewoon naar de verkeerd soort meisjes kijkt...
Oud 19-10-2003, 15:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Jongens die veel bier drinken en altijd zeik zoeken vind ik verre van stoer, maar een beetje macho vent is wel aantrekkelijk. Ik moet me wel veilig bij hem voelen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:58
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-10-2003 @ 16:56:
Jongens die veel bier drinken en altijd zeik zoeken vind ik verre van stoer, maar een beetje macho vent is wel aantrekkelijk. Ik moet me wel veilig bij hem voelen.
en dat houd in, ik heb gerookt en ben gestopt, was ik toen ik rookte aantrekkelijker?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:59
Vinzz
Vinzz is offline
veel meisjes willen een iemand met gladde praatjes en die zichzelf "the bomb" vind aldus ene knakker die ik ken .. en het lijkt er idd wel op

ikzelf zeg liever: veel meisjes willen een klootzak
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:00
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 16:52:
Stoere jongen zijn pas echt leuk als ze bij jou lief, gevoelig en helemaal niet zo stoer meer zijn ...

En het valt best mee, ik denk dat je gewoon naar de verkeerd soort meisjes kijkt...
Misschien kijk ik inderdaad wel, ik ben niet zoveel in contact met dames en heb zelf niet hoger als mavo gedaan, waar ik zelf niks aan kan doen.
Bovendien zie ik het tijdens het uitgaan enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:01
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef op 19-10-2003 @ 16:59:
veel meisjes willen een iemand met gladde praatjes en die zichzelf "the bomb" vind aldus ene knakker die ik ken .. en het lijkt er idd wel op

ikzelf zeg liever: veel meisjes willen een klootzak
Ja, ik vind het eigelijk best shit dat veel meiden gewoon een klootzak hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:02
elledc
elledc is offline
Van wat is aso de afkorting als ik vragen mag?

Ik zie ook soms van die meiden met 'stoere' jongens, althans jongens die dénken dat ze stoer zijn. Dat zijn dan niet alleen de verkeerde jongens maar ook de verkeerde meisjes.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 19-10-2003 @ 16:58:
en dat houd in, ik heb gerookt en ben gestopt, was ik toen ik rookte aantrekkelijker?
Neuh, roken vind ik ook niet per se stoer, maar meer een man die me beschermt en van wie dat ook afstraalt. Verder heb ik een zwak voor motorrijders, die zijn vaak ook wel wat stoerder, en een wat ruwere uitstraling zonder agressie. Snap je 't een beetje?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:04
coffee_mug
coffee_mug is offline
voor sommige meisjes misschien wel
ligt toch echt aan het meisje lijkt me zo.
Oud 19-10-2003, 16:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 19-10-2003 @ 17:02:
Van wat is aso de afkorting als ik vragen mag?
Asociaal.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:06
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
coffee_mug schreef op 19-10-2003 @ 17:04:
voor sommige meisjes misschien wel
ligt toch echt aan het meisje lijkt me zo.
wel veel
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:07
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 19-10-2003 @ 17:03:
Neuh, roken vind ik ook niet per se stoer, maar meer een man die me beschermt en van wie dat ook afstraalt. Verder heb ik een zwak voor motorrijders, die zijn vaak ook wel wat stoerder, en een wat ruwere uitstraling zonder agressie. Snap je 't een beetje?
tuurlijk agressie is hartstikke
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:29
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
tsjah dan denk ik dat je naar de verkeerde meisjes kijkt.
er zijn natuurlijk horde's breezahwijfuhnn die zo zijn ja.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:34
Big Brother
Big Brother is offline
ik ken ook van die gasten, die zijn net begonnen aan hun 8e jaar op de middelbare school, van mij mogen ze, en laat ze die jonge sletjes ook maar bij zich houden, daar op de middelbare school
Oud 19-10-2003, 16:36
Verwijderd
Van die patsertjes vind ik ook niks, maar er is een soort stoerheid, zelfverzekerdheid, die waanzinnig aantrekkelijk is. Niet dat hij arrogant moet zijn, of vinden dat hij knap is, maar hij mag best weten dat hij de moeite waard is (als persoon, niet alleen uiterlijk). Gewoon die houding... Tja, beetje lastig uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:00
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-10-2003 @ 17:36:
Van die patsertjes vind ik ook niks, maar er is een soort stoerheid, zelfverzekerdheid, die waanzinnig aantrekkelijk is. Niet dat hij arrogant moet zijn, of vinden dat hij knap is, maar hij mag best weten dat hij de moeite waard is (als persoon, niet alleen uiterlijk). Gewoon die houding... Tja, beetje lastig uit te leggen.
Oud 19-10-2003, 17:38
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-10-2003 @ 17:36:
een mannelijke houding!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:53
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 16:52:
Ik denk dat dit ook een goed punt is haha.
Volgens mij zijn heel veel jongens opeens heel anders als ze alleen met hun vriendin zijn, dat dat eindelijk iemand is waarbij je je niet hoeft te bewijzen.
Ik zelf ben ook wel klein beetje zo, opzich vrij zelfverzekerd, trek me niet zoveel van anderen aan.. maar o zij kan echt een mietje van me maken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Nee, je bent nu 6x zo aantrekkelijk
Oud 19-10-2003, 19:00
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Roken is echt een afknapper ..

Een jongen moet idd gewoon een mannelijke houding hebben, net zoals een meisje een vrouwelijk houding moet hebben. Bovendien hebben die "stoere" jongens misschien wel een vlottere babbel en daarmee kan je dan weer een meisje "versieren" (ik kan zo'n hekel aan dat woord).

Vechten en het overdreven gebruik van alcohol is ook een afknapper. Maar je hebt niet twee uitersten: de overdreven stoere jongens en de jongens die je nog geeneens durft aan te kijken. Een jongen moet er gewoon ertussenin zitten (net zoals een meisje).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:01
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 18:59:
Nee, je bent nu 6x zo aantrekkelijk
yeah roken sucks
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:03
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 19-10-2003 @ 20:00:
Roken is echt een afknapper ..

Een jongen moet idd gewoon een mannelijke houding hebben, net zoals een meisje een vrouwelijk houding moet hebben. Bovendien hebben die "stoere" jongens misschien wel een vlottere babbel en daarmee kan je dan weer een meisje "versieren" (ik kan zo'n hekel aan dat woord).

Vechten en het overdreven gebruik van alcohol is ook een afknapper. Maar je hebt niet twee uitersten: de overdreven stoere jongens en de jongens die je nog geeneens durft aan te kijken. Een jongen moet er gewoon ertussenin zitten (net zoals een meisje).
Ik zit er precies tussenin, ben absoluut (niet meer) verlegen en heb een hekel aan stoer zijn en praten over gevechten etc.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:15
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
het gebeurt ook vaak dat een meisje eerst zeg 'wat een klootzak, ik vind em zo sneu' en dat ze later met em krijgt
Oud 19-10-2003, 19:27
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 19-10-2003 @ 20:15:
het gebeurt ook vaak dat een meisje eerst zeg 'wat een klootzak, ik vind em zo sneu' en dat ze later met em krijgt
Geen idee wat ze bij mij denken maar ik ben geen klootzak, iedergeval niet meer
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:22
Marcade
Marcade is offline
Stoere jongens vallen meer op, met hun gedrag en uiterlijk; daarom denk je dat je ze meer ziet terwijl het niet zo is.

Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:48
lieve
lieve is offline
Mij trekt het in elk geval niet aan.
Zoals dit weekend moest ik gewoon walgen van een groepje mensen die gevechten probeerden uit te lokken op een fuif, alleen al omdat iemand 'per ongeluk' tegen hun stootte.
Jeezes... *walg* *walg*
Of op de bus... dan vertellen ze over hun weekendavontuurtjes dat ze gehad hebben... 'jeezes get a life!!!'
...

Geef mij maar iemand die lief is,schattig,emotioneel en verlegen is...
Oud 20-10-2003, 19:40
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-10-2003 @ 18:22:
Stoere jongens vallen meer op, met hun gedrag en uiterlijk; daarom denk je dat je ze meer ziet terwijl het niet zo is.

Denk ik.
Onder andere, maar ook in mijn woonplaats waar ik uitga, zie ik ongelooflijk veel van die zogenaamde asojongentjes.
Ik weet niet of het ligt waar ik woon, maar het valt me wel op.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 20-10-2003 @ 20:40:
Onder andere, maar ook in mijn woonplaats waar ik uitga, zie ik ongelooflijk veel van die zogenaamde asojongentjes.
Ik weet niet of het ligt waar ik woon, maar het valt me wel op.
Och, wat boeit dat nou... bij die asojongetjes lopen namelijk altijd asomeisjes, en die zijn net zo min interessant.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:22
Soron
Soron is offline
Citaat:
lieve schreef op 20-10-2003 @ 19:48:
Mij trekt het in elk geval niet aan.
Zoals dit weekend moest ik gewoon walgen van een groepje mensen die gevechten probeerden uit te lokken op een fuif, alleen al omdat iemand 'per ongeluk' tegen hun stootte.
Jeezes... *walg* *walg*
Of op de bus... dan vertellen ze over hun weekendavontuurtjes dat ze gehad hebben... 'jeezes get a life!!!'
...

Geef mij maar iemand die lief is,schattig,emotioneel en verlegen is...
Hier is dan nog een vrijwilliger....

Ja... en waarom veel meiden van die stoere klootzakken willen hebben, ik weet het niet. Daar is vast wel een biologische verklaring voor.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 00:47
Verwijderd
Maar het soort stoerheid en zelfverzekerdheid waar de dames het hier over hebben heeft helaas nooit betrekking op superieur intellect. Altijd alleen maar op toch het primaire, mannelijke soort stoerheid waardoor eendagsbaardjes ook geil zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 13:55
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-10-2003 @ 21:47:
Och, wat boeit dat nou... bij die asojongetjes lopen namelijk altijd asomeisjes, en die zijn net zo min interessant.
idd, bij die aso luitjuhs zijn vaak aso meisjes...uit lager milieu enz.. en dat zal wel bij elkaar passen oid
je hebt van die gangster peepz(waarvan een groot aantal ook DENKT dat ze gangster zijn en dat ze stoer zijn maar het helemaal niet zijn verder) die hebben ook een bepaald type meisjes om zich heen, heel herkenbaar, k ken t

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 14:33
Punkygirl
Punkygirl is offline
ik heb echt een fuckin grondige hekel aan stoere jongetjes..

* is heel blij met haar niet stoere vrienjdje ondanks dat ze hem ook wel eens wil schoppen*
Reageren

Regels voor berichten