Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 23:11
Verwijderd
Welk meisje zoekt er eigenlijk tegenwoordig nog een lieve jongen? Volgens vrienden en x-en ben ik schijnbaar heel lief en aardig, maar wat haalt dat uit? Wie zit daar op te wachten? Het enigste wat ik altijd te horen krijg is van: Je bent wel lief, maar dit is het toch niet voor mij, of iets dergelijks. En als ik dan bij sommige andere kijk, die hebben relaties van 1 a 2 jaar en dan gaan ze ook nog vreemd of sollen met die meiden. Ik doe totaal het tegenovergestelde en ik haal per realtie soms net een maand met geluk 2. Volgens mij klopt de stelling nice guy's finice last behoorlijk.
Advertentie
Oud 02-04-2004, 23:14
Balance
Balance is offline
God, wat een zelfmedelijden.
Sowieso: je hebt exen. Je hebt dus al relaties gehad.
Maar al zou je die niet hebben: dat meisjes op foute jongens vallen is echt een verzinsel van jongens die zichzelf zielig vinden omdat ze geen relatie hebben.

Verder is dit precies hetzelfde als je andere topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=795569
Oud 02-04-2004, 23:42
Last Resort
Last Resort is offline
dat je jezelf zo'n nice guy vind geeft al aan dat je dr naast zit. Je ziet jezelf niet als een potentiele partner voor een meisje. DAt je heel aardig enzo bent is allemaal prima, maar je moet ook aantrekkelijk zijn voor meisjes als in de zin van partner. Je hebt daar volgensmij te weinig zelfvertrouwen voor, en dat straal je uit. En hou alsjeblieft op met dat zelfmedelijden, en maak wat van jezelf.
Oud 03-04-2004, 00:20
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik.
Oud 03-04-2004, 07:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het gaat niet alleen om een lief persoon, maar ook om een persoon met wie je een discussie kunt voeren, die goed naar je kan luisteren, die een goede minaar is, etc.

Maar een jongen die niet lief is? Daar kan ik zeker geen relatie mee opbouwen. Ik vind zo'n eigenschap echt ontzettend belangrijk.
Oud 03-04-2004, 08:06
Maarten
Maarten is offline
Vrij beroemd internet tekstje

NICE GUYS FINISH LAST
By: Garrett Hols

It’s amazing that assholes can get girls. Actually, now that I think of it, it’s not that amazing. They are assholes at heart, but to meet girls they lavish their undying love. IT’S A CHARADE. They act nice, friendly, and they listen… until they get into what they’re after. Their prey thinks they are in love with them, however when they realize what assholes their predators really are, they pretend like the asshole is really nice inside. The girl tries to change the asshole into a nice guy, but assholes will always be assholes. She gets upset and goes to the nice guy to complain about the asshole. But she claims to love the asshole… now this is where the theory begins. She doesn’t want to look like she is easy so she wont dump the asshole right away, instead she will stay with the asshole. Girls are idiots. They don’t realize that the nice guy has been there all along. He never had to pretend to be a good guy to get girls because he is naturally like that. However, girls don’t see it for some reason or another. They look at the nice guy as a friend, a trusted companion to whom they can tell their sad story to about their asshole boyfriend. But the nice guy isn’t THAT naïve. He was trying to score with the girl he listens to all along. The problem is that since he is a nice guy he keeps listening. Since girls get attached to things that pay attention to them, they think of the nice guy as a friend. A FRIEND. They don’t say, “Oh he’s hot” or “I want to have his children” about the nice guy, they just want the emotional support. When they get the emotional support from the nice guy, they don’t need it from the asshole. The nice guy gets the shit end of the stick while the asshole gets all the action. I am starting to wonder if being a nice guy is really the route to take to get action… I have been down this path for all of my post-pubescent life and it has gotten me NOWHERE… at least not in the women department. Perhaps another reason why girls fall for the asshole is because assholes ignore the girl they are with. The women wonder, “Why isn’t he paying attention to me?” so they explore why. They poke and prod and get closer to the asshole. They start to get easier with each attempt to get closer. The asshole finally says, “I’ve let this beauty dangle long enough, time to boat this bass”. It is then he puts on his charade and the girl feels like she has won him… even thought all she has won is an asshole. Once you have gone down the path as a nice guy or a “listener” you can’t turn back. The girl will always go after the assholes because there are always nice guys there to listen. Once you realize that you are a “listener” you cant do anything about it… just pack up and close shop. There is no way you will get into her pants… ever. There is and never will be a situation where the nice guy will get the girl he has a crush on. It just doesn’t work like that. The girl wont “come to her senses” and realize what an asshole her boyfriend is like in the movies… instead she will just go after another asshole, and unless you stop being a nice guy, she will never go after you. Women complain that there are no nice guys in the world. Right. They are obviously not looking hard enough because there are nice guys EVERYWHERE!!!! Girls aren’t looking for nice guys… they say they are but they’re not. They are looking for the perfect asshole, but there is NO SUCH THING as the perfect asshole. All in all, the nice guy gets the shaft. To all the girls out there with boyfriends that don’t treat you with respect, that don’t listen to you, and that don’t care about you I say this; look next to you. The guy that has been standing next to you the whole time is the guy you have been looking for. He is what you want your asshole to be like. He knows more about you than you know about yourself… because he has listened to it all.
Oud 03-04-2004, 08:20
pure_evil
pure_evil is offline
mijn vriend is definately een nice guy
Oud 03-04-2004, 08:30
Verwijderd
mijn huisgenoot had een andere: de lelijkste mannen hebben als eerste de mooiste vrouwen
Oud 03-04-2004, 08:36
Maarten
Maarten is offline
Ik denk eerder als laatste
Oud 03-04-2004, 08:49
Verwijderd
Citaat:
DiGiTracker schreef op 03-04-2004 @ 09:36 :
Ik denk eerder als laatste
Nee, dit zei hij toen hij mijn vriendin ontmoette
Oud 03-04-2004, 08:54
Maarten
Maarten is offline
Dat verandert niet wat ik denk

Maja, mooi compliment voor je toch?
Oud 03-04-2004, 09:12
Verwijderd
Dat stuk tekst van Nice guys van Garett Hols dat klinkt heel bekent, recent zelfs meegemaakt. Maar hoe word je iets wat je niet bent?
Oud 03-04-2004, 09:16
Ragnar
Ragnar is offline
Naja ik kan me een beetje in het idee van de topicstarter vinden
Ik denk soms dat ik last van het 'grote broer'-syndroom heb, ik kan geloof ik vrij goed luisteren, dus ben ik vaak degene bij wie ze hun verhaal kwijt kunnen als ze weer eens stress hebben met hun vriendje, soms enigszins frustrerend als je zelf meestal vrijgezel bent. Het is zeker niet zo dat lieve jongens geen vriendin kunnen krijgen, maar soms verbaas je je er wel eens over wat voor knurften/eikels/randmongolen wel een leuke vriendin hebben

En tja, mijn laatste vriendin maakte het uit omdat ze op haar beste vriend verliefd werd, maar het uiteraard niet aan mij lag zei ze en ze wilde dat ze verliefd op me kon blijven omdat ik zo'n lieve jongen was etc maar dat niet kon blablabla... boeiend
Oud 03-04-2004, 09:59
Verwijderd
Dat grote broer ding ken ik wel, ja. Bij de mijn laatste X was het na iets meer als een maand uit, omdat ze nog op haar vorige verliefd was. Terwijl hij het had uitgemaakt en haar ook nog een aantal keer had laten staan en gewoon niet opdagen dat soort shit. Dat met die vorige duurde dus 3 dagen en was toen weer voorbij. Kwam ze bij mij uithuilen, omdat ze dat bij niemand anders kon. De term van bij jou kan ik alles vertellen ook al gehoord. Ik hoopte (en dat had ik dus niet moeten doen) dat het weer goed zou komen, maar dat deed het dus niet, ze zag me voortaan als beste vriend. Nou bleek dus dat ze eigenlijk iets met mij gedaan had vanwege het gemis van warmte en dergelijke. Ook leuk, Not
Oud 03-04-2004, 10:07
farrar-misty
farrar-misty is offline
op ieder potje past een deksel
Oud 03-04-2004, 10:14
HoopStront
HoopStront is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-04-2004 @ 09:30 :
mijn huisgenoot had een andere: de lelijkste mannen hebben als eerste de mooiste vrouwen
Dat klopt niet, anders zat ik nu niet alleen op mn kamer

En dat nice guys finish last klopt ook niet, ik ben totaal niet aardig, dus dan zou ik vrouwen aan moeten trekken als vliegen op een hoopstront..... maar neuh.....
Oud 03-04-2004, 11:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
droppus schreef op 03-04-2004 @ 10:59 :
Dat grote broer ding ken ik wel, ja. Bij de mijn laatste X was het na iets meer als een maand uit, omdat ze nog op haar vorige verliefd was. Terwijl hij het had uitgemaakt en haar ook nog een aantal keer had laten staan en gewoon niet opdagen dat soort shit. Dat met die vorige duurde dus 3 dagen en was toen weer voorbij. Kwam ze bij mij uithuilen, omdat ze dat bij niemand anders kon. De term van bij jou kan ik alles vertellen ook al gehoord. Ik hoopte (en dat had ik dus niet moeten doen) dat het weer goed zou komen, maar dat deed het dus niet, ze zag me voortaan als beste vriend. Nou bleek dus dat ze eigenlijk iets met mij gedaan had vanwege het gemis van warmte en dergelijke. Ook leuk, Not
Als ik dat zo lees denk ik idd dat je stelling klopt. Ik (en ik denk, 'wij vrouwen') willen namelijk niet alleen een lief iemand, maar ook iemand met ruggegraat. Als jij je gebruikt voelt voor troost en warmte, maar het in feite maar toelaat en achteraf begint over hoe vervelend het wel niet is dan zou ik idd geen relatie met je willen beginnen. Je moet je grenzen aan kunnen geven en niet alles pikken van mensen: ook niet van je vrienden.
Als jij je ergens niet goed bij voelt moet je dat direct zeggen. Eerlijkheid is de basis van een relatie en als dat voor een relatie al niet aanwezig is, dan vraag ik me af hoe je dat dan tijdens een relatie wil doen.
Oud 03-04-2004, 12:24
Verwijderd
Overheen laten lopen is veel gezegd, ik dacht dat het nog goed zou komen, maar dat was dus niet. Tegen haar ben ik altijd eerlijk geweest over hoe ik me voel, ben ook niet echt een persoon die mijn gevoelens verbergt. Dat meisje waar ik het over had ken ik dus van school, dezelfde opleiding zelfs, ze had voor mij dus nog een andere jongen op die school ook dezelfde opleiding en hij maakte het uit en kwam niet meer op dagen en na 3 maanden kwam hij in een keer weer aanzeilen. Zij was er helemaal beduusd van, maar ze had afgesproken voor een dagje Amsterdam met hem en vertelde dat ook tegen mij dat ze dat wou doen. Toen ook meteen gezegd dat ik dat niet fijn vond.

En bij mijn eerste vriendin heb ik het uitgemaakt omdat ze dacht dat ze me kon domineren. Echt niet dus!. Ik ben wel goed, maar niet gek.

Dus daar lag het niet aan en ook niet aan geen discussie's of geen overeenkomsten, dat zat allemaal goed. Anders zou ik ook totaal geen vrienden hebben en die heb ik genoeg.

Mischien hebben jullie gelijk, ik zeur teveel. Maar ik zou het gewoon een keer prettig vinden om een wat langere relatie te hebben.
Oud 04-04-2004, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
"Ik vind je echt een heel erg lieve jongen..... mááááár..."

Ik ben ook zo'n Grote Broer, Beste Vriend (jezelf een Nice Guy noemen, komt dat niet een beetje arrogant over?) of hoe je het ook wilt noemen. Veel goede vriendinnen, maar verder dan dat gaat het nooit.

Quote:
Richie: "Nice guys always finish last."
Fonzie: "Not necessarily... But you have to try really hard to get into the top 3."
Oud 04-04-2004, 19:55
Mindfields
Mindfields is offline
Klopt, nice guys finish last. Vrouwen vallen op klootzakken en de nice guys zijn dan om bij uit te huilen.
Oud 04-04-2004, 20:24
Drez
Drez is offline
mijn vriend is best wel een nice guy
dus
hoeft niet per se
Oud 04-04-2004, 21:26
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-04-2004 @ 00:14 :
Maar al zou je die niet hebben: dat meisjes op foute jongens vallen is echt een verzinsel van jongens die zichzelf zielig vinden omdat ze geen relatie hebben.
T is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om de dames de schuld te geven dan om jezelf de schuld te geven
Oud 04-04-2004, 21:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 04-04-2004 @ 22:26 :
T is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om de dames de schuld te geven dan om jezelf de schuld te geven
Oud 04-04-2004, 21:45
sientjuh
sientjuh is offline
Ik heb ook een beetje zoiets bij mijn vriend; hij is lief, zorgzaam. de perfecte schoonzoon, de perfecte echtgenoot.
Alleen voorlopig wil ik helemaal niet trouwen, het is fijn om een vaste factor in je leven te hebben waarop je altijd terug kan vallen, maar het is ook zo saai, ik heb het gevoel dat er nog zoveel meer op de wereld is, dat er nog zoveel meer te ontdekken is, ik zou willen dat ik mijn vriendje 10 jaar later tegen zou zijn gekomen. Een asshole als vriendje biedt meer uitdaging. Het klinkt vast cliche, maar later staan ze voor je in de rij
Oud 04-04-2004, 21:53
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Veel nice guys finishen niet eens.

Maar ik denk ook dat het met het uiterlijk van de persoon te maken heeft. Iemand die van nature een lekker ding is wordt automatisch een klootzak omdat ze veel aandacht van vrouwen krijgen. De arrogantie ontstaat namelijk vanzelf.

Niet aantrekkelijke jongens daarentegen krijgen geen aandacht en worden dus automatisch "aardig". Zou bijvoorbeeld zo'n jongen als lekker ding geboren zijn, dan zou hij een klootzak geweest zijn.

Geldt ook voor vrouwen hoor: Knappe, mooie vrouwen die veel aandacht krijgen zijn arroganter en bitcheriger dan minder mooie vrouwen. Minder mooie vrouwen zijn vaak veel aardiger en liever.

Conclusie: Nice guys zijn nice guys omdat ze niet aantrekkelijk zijn en klootzakken zijn klootzakken omdat ze wel aantrekkelijk zijn.

De minder aantrekkelijke jongen kan het niet maken een klootzak te zijn; sterker nog, hij krijgt de kans niet eens.

Vanwege het feit dat ze aardig (en dus als vriendin gezien worden) én niet aantrekkelijk zijn is de kans heel groot dat ze nóóit aan de vrouw komen.

Het is écht waar, ik kan talloze voorbeelden noemen.

Laatst gewijzigd op 04-04-2004 om 21:59.
Advertentie
Oud 04-04-2004, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 04-04-2004 @ 20:55 :
Klopt, nice guys finish last. Vrouwen vallen op klootzakken en de nice guys zijn dan om bij uit te huilen.
That about sums it up
Oud 04-04-2004, 22:24
Arox
Arox is offline
Citaat:
Parallel schreef op 04-04-2004 @ 20:55 :
Mee eens
Oud 04-04-2004, 22:54
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Conclusie, wordt een asshole, helpt echt!
Oud 04-04-2004, 23:03
Tom
Tom is offline
Je kunt dus twee dingen doen:
- jezelf anders gaan voordoen dan je bent; scoor je misschien meer meiden mee, maar of jij nou echt gelukkig wordt als je leeft met zo'n toneelstukje.......
- gewoon blijven zoals je bent en lekker genieten van het leven, je komt echt wel iemand tegen.

Niet over nadenken dit soort zooi, schiet je geen fuck mee op. Lekker doorleven zoals je deed en alles komt goed... als jij er gewoon OK uitziet en aardig bent, dan kom je vanzelf een meid tegen die iets in jou ziet.
Oud 04-04-2004, 23:46
Verwijderd
Jezelf anders voordoen dan je bent wordt vrij moeilijk lijkt me, tenminste wel als je gedurende een hele relatie jezelf anders wilt voordoen dan je bent. Is denk ik niet vol te houden.
Oud 05-04-2004, 06:58
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 04-04-2004 @ 22:53 :
Veel nice guys finishen niet eens.

Maar ik denk ook dat het met het uiterlijk van de persoon te maken heeft. Iemand die van nature een lekker ding is wordt automatisch een klootzak omdat ze veel aandacht van vrouwen krijgen. De arrogantie ontstaat namelijk vanzelf.

Niet aantrekkelijke jongens daarentegen krijgen geen aandacht en worden dus automatisch "aardig". Zou bijvoorbeeld zo'n jongen als lekker ding geboren zijn, dan zou hij een klootzak geweest zijn.

Geldt ook voor vrouwen hoor: Knappe, mooie vrouwen die veel aandacht krijgen zijn arroganter en bitcheriger dan minder mooie vrouwen. Minder mooie vrouwen zijn vaak veel aardiger en liever.

Conclusie: Nice guys zijn nice guys omdat ze niet aantrekkelijk zijn en klootzakken zijn klootzakken omdat ze wel aantrekkelijk zijn.

De minder aantrekkelijke jongen kan het niet maken een klootzak te zijn; sterker nog, hij krijgt de kans niet eens.

Vanwege het feit dat ze aardig (en dus als vriendin gezien worden) én niet aantrekkelijk zijn is de kans heel groot dat ze nóóit aan de vrouw komen.

Het is écht waar, ik kan talloze voorbeelden noemen.
Je hebt gelijk als het om verhoogde kansen gaat om, maar het is niet zo zwart wit als jij zegt. Er zijn ook lelijke mensen die arrogant zijn over hun uiterlijk en zo zijn er ook knappe mensen die niet arrogant zijn.
Oud 05-04-2004, 09:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 04-04-2004 @ 22:26 :
Ka-ta-tjsss
Oud 05-04-2004, 10:50
damaetas
damaetas is offline
nice guys finish last, but they last 'till the finish
Oud 05-04-2004, 10:52
alguien
alguien is offline
Is misschien wel zo.
Ik persoonlijk wil bijvoorbeeld geen vriend waar mijn moeder helemaal mee wegloopt. Nou is mijn moeder niet zo'n type, maar je hebt ze er bij zitten...

Aan de ene kant is een lief vriendje een must, maar ik denk dat het gewoon niet spannend is ofzo. Meiden voelen zich altijd aangetrokken tot een 'gevaarlijk' type.

Maar is het vaak bij jongens ook niet zo? Als in; een girl next door is leuk, maar het liefst zou ik een topmodel willen.. ?

Ik denk dat het gewoon is dat men wilt wat men niet kan krijgen..
Oud 05-04-2004, 10:53
Sade
Sade is offline
Citaat:
pure_evil schreef op 03-04-2004 @ 09:20 :
mijn vriend is definately een nice guy
Oud 05-04-2004, 12:16
Verwijderd
Ik hou niet van stoere jongens, ik hou van lieve jongens

Maar ik heb dan ook al 4 jaar en 3 maanden (precies ) een lieve vriend, dusse...
Oud 05-04-2004, 13:36
PardonMe
PardonMe is offline
hmz ik heb toch altijd wel zitten wachten op een lieve jongen ja..

Natuurlijk zijn knappe jongens altijd heel leuk om naar te kijken enzo. maar echt verliefd werd ik daar nooit op..
Wel op de 'schattige' en 'lieve' jongens.. Meestal jongens waar ik beter mee bevriend was en niet de 'onbereikbare en knappe of stoere' jongens..

Mjah that's just me..

PS. Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat knappe jongens niet lief kunnen zijn of dat lieve jongens niet knap kunnen zijn... Mjah moest het even generaliseren om t wat duidelijker te maken.. ik kan hier wel een heel warrig verhaal schrijven over knappe, lieve jongens en knappe, stoere, onbereikbare jongens.. maar dan volgt niemand het...
Oud 05-04-2004, 15:47
92.7
92.7 is offline
Je kunt ook te lief zijn. Doe mij maar een stoer vriendje die het voor me opneemt. Die deur hou ik zelf wel open en nice guys finish last vind ik een beetje melodramatisch.
Oud 05-04-2004, 15:49
Silvie
Silvie is offline
Ik zoek tegenwoordig nog steeds een lieve jongen!
Oud 05-04-2004, 16:04
Verwijderd
Owkee, mischien heb ik me wat aangesteld, maar toen ik deze topic starte was het voorbij met m'n x nu dus. Moest gewoon wat stoom afblazen en dat hier gedaan, mischien ook niet helemaal, m'n bedoeling geweest om het zo te doen, maar ach. Op deze manier wel weer nieuw dingen bijgleerd door meningen van andere te lezen.
Oud 05-04-2004, 17:32
Verwijderd
lieve schat,
er zijn genoeg meisjes die op lieve jongens vallen, zoals ik, maar een jongen moet wel wat meer capaciteiten bezitten dan alleen maar lief zijn: je moet goed met hem kunnen praten, hij moet over dingen net zo denken als jij, en ja er moet ook lichamelijke aantrekkingskracht zijn! Ik bijvoorbeeld hoef totaal geen stoere jongen, maar ik hoef ook geen jongen die zo lief is dat hij alles van mij acccepteert, alles altijd goed vindt en mij alles laat kiezen! Nee ik wil een jongen die mij met beide benen op de grond laat staan, eentje die mij accepteert maar mij wel voorzichtig mijn minpuntjes meedeelt zodat ik die zo min mogelijk kan laten zien en dat hij mij daarmee helpt! het is een combinatie van dingen die ik in een jongen zoek en ik kan je zeggen dat ik hem al gevonden heb! en ja, zoals farrar-misty zegt: op elk potje past een dekseltje. dus jou droomvrouw die in jou haar droommnan ziet, komt vanzelf!!!
kuss
Oud 05-04-2004, 18:05
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 04-04-2004 @ 22:53 :
De arrogantie ontstaat namelijk vanzelf.

Niet helemaal mee eens, het is namelijk ook zo dat sommige personen relatief laat in de gaten krijgen dat ze goed in de markt liggen. Dit kan zijn o.a. als gevolg van een verandering in stijl van kleding/leven of gewoon je lichamelijke ontwikkeling. Als gevolg hiervan hebben ze een deel van de 'arrogantieontwikkeling' gemist (even verondersteld dat uiterlijk de enige determinant van arrogantieontwikkeling is, dit is vast niet het geval) en zijn het eigenlijk hele gewone (leuke) mensen. Na het besef van dat je goed in de markt ligt kunnen er twee dingen gebeuren: de arrogantie kan zich gaan ontwikkelen of je blijft gewoon zoals je altijd was. En je hoopt natuurlijk voor iedereen dat laatste. Belangrijk zal zijn wanneer je tot de het besef komt dat je een leuk koppie hebt. Het maakt uit of dat aan het begin of aan het einde van de puberteit is. In het laatste geval is je karakter al voor een groot deel ontwikkeld en daardoor veel minder gevoelig voor plotselinge arrogantieontwikkelingen denk ik.

Conclusie: het is niet altijd zo dat knappe mooie vrouwen arroganter en bitcheriger zijn dan minder mooie vrouwen

Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 18:09.
Oud 05-04-2004, 18:18
Verwijderd
Ach tis wel zo. Ik heb er zelf ook last van.... moet je eens voor de grap (desnoods in een stad waar je anders nooit komt) eens een beetje de player uithangen.... dat werkt serieus 10x beter

Het gaat erom dat ze assertiever zijn en dus daardoor meer voor elkaar krijgen. Meisjes stappen bijna niet op jongens af, dus kan je wel aan de kant zitten dromen... maar dat heeft geen effect.

Ik heb hier zelf een tijdje geleden ook een topic over geopend, moet je maar zoeken op 'goede vriend' ofzo
Oud 05-04-2004, 18:31
The0
The0 is offline
FF tussendoor: het is 'nice guys finish last' & ook als je last finished finish je nog, wat is dus het probleem?

Denk dat ik zelf ook best als 'nice guy' bestempeld mag worden. Luister graag en schijn daar ook goed in te zijn. Toch hoeft dat niet te betekenen dat je geen vriendin zou kunnen krijgen hoor..
Oud 05-04-2004, 22:52
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Silvie schreef op 05-04-2004 @ 16:49 :
Ik zoek tegenwoordig nog steeds een lieve jongen!

plaats een advertentie als je zo 'zoekt' ...
Oud 06-04-2004, 09:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-04-2004 @ 19:18 :
Het gaat erom dat ze assertiever zijn en dus daardoor meer voor elkaar krijgen. Meisjes stappen bijna niet op jongens af, dus kan je wel aan de kant zitten dromen... maar dat heeft geen effect.
Dat is het voornaamste. Dat bepaalde jongens meer meisjes krijgen dan anderen heeft voor een groot deel te maken met hoe je overkomt. Meiden vallen gewoon niet op onzekere jongens, en dat heeft dus niks met 'player zijn' te maken.

Dat 'nice guys finish last' is een ontzettend cliche, komt daar ook alsjeblieft niet mee aan op een date, dan kun je het verder wel vergeten. Vergeet niet dat 'liefde' is natuurlijks is, en dat daar onbewust natuurlijke selectieprocessen bij komen kijken. Als een meisje moet kiezen tussen twee leuke jongens, waarvan er een het initiatief durft te nemen, dan is de keuze voor haar gewoon erg makkelijk.
Oud 06-04-2004, 10:28
Pixxa
Pixxa is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-04-2004 @ 10:00 :
Dat is het voornaamste. Dat bepaalde jongens meer meisjes krijgen dan anderen heeft voor een groot deel te maken met hoe je overkomt. Meiden vallen gewoon niet op onzekere jongens, en dat heeft dus niks met 'player zijn' te maken.

Dat 'nice guys finish last' is een ontzettend cliche, komt daar ook alsjeblieft niet mee aan op een date, dan kun je het verder wel vergeten. Vergeet niet dat 'liefde' is natuurlijks is, en dat daar onbewust natuurlijke selectieprocessen bij komen kijken. Als een meisje moet kiezen tussen twee leuke jongens, waarvan er een het initiatief durft te nemen, dan is de keuze voor haar gewoon erg makkelijk.

mee eens
Oud 06-04-2004, 11:39
Verwijderd
Ik ben het ook met Chimera eens.

Initiatief tonen is namelijk wel goed. En daar hoef je écht geen player voor te zijn, lijkt me.
Oud 08-04-2004, 22:17
Verwijderd
Vandaag nog getest: zat op een terrasje gezeten en het telefoonnummer van een serveester gevraagd... en gekregen Dit is niets voor mij, maar je moet gewoon een beetje schijt hebben aan alles, je kan zelfs je verlegenheid/stunteligheid perfect gebruiken.

Bah lekker nutteloze post, maar het komt er op neer dat je gewoon initiatief moet tonen... ik deed het ook nooit (en zat ook altijd te zeiken van blabal nice guys finish last) maar als je het nooit doet lukt het zeker niet... probeer je het nog dan maak je ten minste nog een kans (en die kans is nog vrij groot ook )
Oud 09-04-2004, 09:07
Gent
Gent is offline
Citaat:
droppus schreef op 03-04-2004 @ 00:11 :
Welk meisje zoekt er eigenlijk tegenwoordig nog een lieve jongen? Volgens vrienden en x-en ben ik schijnbaar heel lief en aardig, maar wat haalt dat uit? Wie zit daar op te wachten? Het enigste wat ik altijd te horen krijg is van: Je bent wel lief, maar dit is het toch niet voor mij, of iets dergelijks. En als ik dan bij sommige andere kijk, die hebben relaties van 1 a 2 jaar en dan gaan ze ook nog vreemd of sollen met die meiden. Ik doe totaal het tegenovergestelde en ik haal per realtie soms net een maand met geluk 2. Volgens mij klopt de stelling nice guy's finice last behoorlijk.
Ik moet eerlijk zijn dat ik mijzelf daar ook in herken. Ik vond het ook altijd irritant dat de dames mij wel leuk, aardig en lief vonden enzo. Nooooit was er eentje die voor me viel, ik was altijd gewoon een aardige/lieve jongen.

Kan je er wel bij vertellen dat als je eenmaal een echte relatie krijgt je wel direct een goede hebt! Ik heb echt tijden geen relatie gehad, en ik heb inmiddels alweer bijna 1,5 jaar een relatie met een gigantisch lieve meid!

Dus klopt niet helemaal, uiteindelijk komt iedereen er wel

Regels voor berichten