![]() |
thema 100-dagen
bij ons op school is het de gewoonte om ongeveer 100 dagen voor we afstuderen een dag ons allemaal te verkleden en iedereen van de andere jaren en soms zelfs leerkrachten onder de bloem, eieren, water, ketchup, scheerschuim en confetti enzo te steken..
ieder jaar is er een ander thema waar iedereen van de zesdes zich een beetje naar kleedt ... dit jaar zit ik in de raad die dit organiseert en we zoeken nog originele ideeën voor thema's help us :D |
60's :P
Nee, origineel... Ik ben echt een ramp met originele dingen... Misschien iets met begin 19e eeuw, iedereen in die kledingstijl enzo... En water alleen als het redelijk warm is, ik heb er nu 4 jaar een schurfthekel aan. Hoewel ik nog nooit nat geworden ben:P Maar eieren en ketchup:| Dat lijkt me echt niet leuk:s |
Ridders en maagden. :cool:
|
Citaat:
Nee, idd, Middeleeuwen enzo. Of prehistorie:P Iedereen in bont. |
Kinky style, gala. Zoiets? :)
|
has allready been done before....
more are welcome. echt iets origineel, tmag iets moeilijker zijn om je ernaar te kleden... het moet niet met een bepaalde kledingsstijl te maken hebben ofzo. keem 'em coming |
Barbie-stijl
Iets met koekjes Smurfen-stijl Helemaal Brits Ik heb geen idee... |
Hawai thema?
|
Zwembad/zomer. :)
|
Ninja's of Turtles :cool:
Schots :o Prinsen en Prinsessen Of verkleed gaan als je eigen idool! Citaat:
|
pirates of the caribean
prehistorie is wel cool :cool: |
Chique. (oftewel: met duur eten en drinken gooien)
of anders euhh juist heel armoedig. Als zwervers. :) |
Mafia/30's stijl
|
Romeinen. :cool:
|
Heb er ook al 4 jaar een ontzettende hekel aan. GZD beperken ze zich bij ons tot bloem en water, das wel strak dan.
Maar thema's: (die bij ons langs zijn geweest) -Moulin Rouge -Oudheid -Cowboy's -Flower power misschien nog: -Zomers :cool: -middeleeuwen (allemaal monniken :)) -prehistorie |
Moulin rouge! (y) Dies goed bedacht
|
Western, Sprookjes, Halloween
|
- Komkommer-stijl :|
- Romeinse/Griekse goden stijl - Iedereen neemt een leraar en zorgt dat'ie hetzelfde erui ziet: kleren, haar, houding, makeup enz. - Filmsterren-stijl: iedereen kleed zich als een ster uit een film (niet dezelfde!!!) : bijv. Austin Powers. - brugger-stijl: Rugtassen super hoog enz. |
Citaat:
Btw; bij de leraren las ik eerst heel vluchtig; iedereen kleedt zich hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
proud to be fout!!! Dat hebben wij gedaan, nou dat leverde de mooiste resultaten op!!(y)
|
Citaat:
|
Bij ons is militairen en boeren gedaan..
|
Proud 2 be fout, Nerdy style en moulin rouge klinken wel kinky :cool:
|
- Caribean
- zwart / wit - circus - Halloween |
nerdy style viel in de smaak, nog voorstellen in die richting???
|
-als hooligans en dan dehele school trashen :evil:
-als stakers en gewoon niet komen. -elven en kabouters. -matrix iedereen met een zonnenbril :cool: -sjonnie's stijl. -alles andersom doen en dragen. -kinderarbeid. alleen maar in een klein hokje voteballen inelkaar zetten. |
Citaat:
|
90's stijl.
Dus alles wat d'r het vorige decenium hip is geweest maar nu onmogelijke fout is. (spice girls schoenen, gabber outfits, etc) |
Dan zou ik meer back to the 80's doen. kijken of al die mensen enig idee hebben waar die foute mode vandaan komt die nu weer zo trendy is... en of ze uberhaupt ooit iets van bijv. duran duran hebben gehoord. *zingt* The reflex is a lonely child...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |