Advertentie | |
|
![]() |
||
Ninja's of Turtles
![]() Schots ![]() Prinsen en Prinsessen Of verkleed gaan als je eigen idool! Citaat:
![]()
|
![]() |
Heb er ook al 4 jaar een ontzettende hekel aan. GZD beperken ze zich bij ons tot bloem en water, das wel strak dan.
Maar thema's: (die bij ons langs zijn geweest) -Moulin Rouge -Oudheid -Cowboy's -Flower power misschien nog: -Zomers ![]() -middeleeuwen (allemaal monniken ![]() -prehistorie
|
- Komkommer-stijl
![]() - Romeinse/Griekse goden stijl - Iedereen neemt een leraar en zorgt dat'ie hetzelfde erui ziet: kleren, haar, houding, makeup enz. - Filmsterren-stijl: iedereen kleed zich als een ster uit een film (niet dezelfde!!!) : bijv. Austin Powers. - brugger-stijl: Rugtassen super hoog enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw; bij de leraren las ik eerst heel vluchtig; iedereen kleedt zich hetzelfde.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dan zou ik meer back to the 80's doen. kijken of al die mensen enig idee hebben waar die foute mode vandaan komt die nu weer zo trendy is... en of ze uberhaupt ooit iets van bijv. duran duran hebben gehoord. *zingt* The reflex is a lonely child...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Thema laatste 100-dagen Senne97 | 7 | 23-11-2014 12:56 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Algemene schoolzaken |
Ik zoek maar weer eens een andere opleiding (poging 80) AJMouse | 52 | 16-10-2004 17:59 | |
Lifestyle |
Mafia bij | 34 | 12-06-2004 07:20 | |
Algemene schoolzaken |
laatste 100 dagen **Flurkie** | 17 | 11-01-2004 11:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |