![]() |
Stelling: Iemand die je verraadt met Risk, is ook in het echt niet te vertrouwen!
Het bordspel Risk bedoel ik dan. In dat spel moet je toch wel een beetje samenspelen om te kunnen winnen. Maar sommige mensen manipuleren met dat spelletje iedereen.
Wat denk je, zou je iemand nog kunnen vertrouwen als diegene je met een simpel spelletje glashard zou voorliegen |
Ah godverdomme, je moet die polls niet meer zo idioot maken..
Ik had dus 'ja' ingevuld, omdat die personen in het echt natuurlijk ook niet te vertrouwen zijn.. Blijken er toch kleine lettertjes boven te staan, met de vraagstelling precies andersom. Nou, een ja dus minder, en een nee erbij, omdat je tuig zoals dat echt niet te vertrouwen is :p |
jahoor best te vertrouwen, risk is een spel
ken zat mensen die met risk echt ratten zijn maar in r.l. altijd klaar staan voor me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
terror koe, das pas een beest met risk RRRRRR (y)
|
Ik speel om te winnen en wil best complotten sluiten ed... in het echt ben ik absoluut wel te vertrouwen...
Nee dus... Wat is de vraag nou: kan je iemand nog vertrouwen of: iemand die je verraadt met risk is in het echt ook niet te vertrouwen? |
Ja, natuurlijk. Je spel tijdens Risk is precies een evenbeeld van hoe je in werkelijkheid ook bent. :)
|
Een ja/nee vraag hoef je niet in poll vorm te maken, dat voegt helemaal niets toe.
|
Ligt eraan :)
Er zijn maar weinig mensen die met me willen risken, niemand hier in de buurt speelt het (n) Dus ik speel het alleen met mijn broertje en mijn oom, dus kan ik dat niet goed beoordelen :p Ik heb zin in een potje risk :evil: |
Risk?
|
idioot topic
het spel heeft geen fuck met realiteit te maken. dus als je echtgenote je verraadt met risk kun je beter gaan scheiden?? |
Citaat:
|
Citaat:
:| of haar ophangen |
Ik gebruik altijd alle middelen in Risk om te winnen, ik moet mijn dominantie immers benadrukken. Dat getuigd niet van een hoge onbetrouwbaarheid, maar van veel strategisch inzicht
(Sun Tzu: "Battles are dangerous affairs. Thus, those skilled in war subdue the enemy's army without battle. They capture cities without assaulting them and overthrow his state without protracted operations. They conquer by strategy." en nog belangrijker: "All warfare is based on deception ") |
Ik heb het nog nooit gespeeld, dus ingevuld "wat is risk"
Ik ken het spel wel overigens. |
Onzin, da's juist het leuke van Risk, je kunt lekker gemeen doen, zonder dat het consequenties heeft voor in het echt.
|
Ja, natuurlijk kan dat. Zelfs als diegene valsspeelt. Mijn zus speelt altijd keihard en zeer geraffineerd vals bij alle spelletjes, maar voor de rest is ze wel te vertrouwen hoor.
|
Citaat:
|
uiteraard niet.. je moet helemaal geen deals ofzo sluiten met risk..
tssss, geen wonder da 'k altijd win |
Ik denk niet dat dat zo is.
|
Ik denk dat het mooie is aan een spel dat mensen zich niet aan de regels van het dagelijks leven hoeven te houden. Dus, mensen die anderen met een spel belazeren kunnen best te vertrouwen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
het eerste.. nu ja.. deals maken is niet bepaald fair, ' ik laat jou met rust, doe jij dat dan ook bij mij? ' nutteloze deals.. risk heeft geen enkele vat op het realistische leven, in dat leven bezit in maar één land en bestaat mijn leger uit guerilliaventjes..;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het spelen om de spanning en omdat je niets in de hand hebt. (bijna niets) Als je iets afspreekt zit je aan afspraken vast( wat een logica toch, joh wat kan ik dat toch goed;) ) maar dat is beperkend in jou grenzen. Als je elkaar moet gaan vertrouwen op een of ander risk spelletje.. vertrouw mij dan maar een continent toe..;) |
Risk is een spel, en met spelletjes speel ik vals en wil ik best mensen verraden. Dat betekent echter niet dat ik niet te vertrouwen ben, integendeel. Bij echte, belangrijke dingen ben ik juist kei goed te vertrouwen, dus ik ben het levende bewijs dat deze stelling niet klopt:D
|
Citaat:
|
Citaat:
dus het antwoord op de vraag is nee....ook als mensen wel met risk te vertrouwen zijn, zijn ze in het echt niet te vertrouwen; je kan mensen alleen vertrouwen als je weet dat het nakomen van de afspraak ook in hun voordeel is, anders niet |
Citaat:
Maar over dat vertrouwen irl had ik het al helemaal niet meer. |
Kan, hoeft niet.
|
Het hoeft niet, maar het kan wel.
|
Het is maar een spelletje. :p
|
Wat een zinloos topic.
Dat heeft werkelijk niets met elkaar te maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ligt aan de persoon. :p
|
Ik heb nee gezegd, want ik ben in het echt te vertrouwen, maar met risk niet. Trouwens,
Laten we een Risk meeting houden!!!! |
Citaat:
risicospelletjes met/tegen mij zijn risk en mens-erger-je-niet. |
Citaat:
hmm..... dit geld alleen voor jou, er zijn ook mensen waarop ik kan vertrouwen ook al is het in hun nadeel... |
Risky poll...
|
Wat een ge-wel-di-ge poll :D Heerlijk origineel onderwerp :cool:
Ontopic: ik heb 'ligt eraan' ingevuld. Sommige vrienden van me zijn in het echt niet te vertrouwen, maar verraden me niet met Risk. Maar andersom is het ook zo. Het hangt gewoon van de persoon af :o |
Citaat:
|
Tuurlijk niet :o hoe een persoon speelt in een gezelschapspelletje kan in de echte algemene grote wereld heel anders zijn :o :rolleyes:
|
Zal best.
|
Btje gefrustreerd ofzo???
|
ik win altijd met risk :cool:
|
Citaat:
|
Hmm interessante stelling
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |