|
|
Bekijk resultaten poll: Kan je zo iemand vertrouwen | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 27.27% |
nee |
23 | 29.87% |
ligt eraan |
20 | 25.97% |
Wat is Risk?? |
13 | 16.88% |
Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik speel om te winnen en wil best complotten sluiten ed... in het echt ben ik absoluut wel te vertrouwen...
Nee dus... Wat is de vraag nou: kan je iemand nog vertrouwen of: iemand die je verraadt met risk is in het echt ook niet te vertrouwen?
|
Ligt eraan
![]() Er zijn maar weinig mensen die met me willen risken, niemand hier in de buurt speelt het ![]() ![]() Ik heb zin in een potje risk ![]()
|
Verwijderd
|
Ik gebruik altijd alle middelen in Risk om te winnen, ik moet mijn dominantie immers benadrukken. Dat getuigd niet van een hoge onbetrouwbaarheid, maar van veel strategisch inzicht
(Sun Tzu: "Battles are dangerous affairs. Thus, those skilled in war subdue the enemy's army without battle. They capture cities without assaulting them and overthrow his state without protracted operations. They conquer by strategy." en nog belangrijker: "All warfare is based on deception ") |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
het eerste.. nu ja.. deals maken is niet bepaald fair, ' ik laat jou met rust, doe jij dat dan ook bij mij? ' nutteloze deals.. risk heeft geen enkele vat op het realistische leven, in dat leven bezit in maar één land en bestaat mijn leger uit guerilliaventjes.. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou het spelen om de spanning en omdat je niets in de hand hebt. (bijna niets) Als je iets afspreekt zit je aan afspraken vast( wat een logica toch, joh wat kan ik dat toch goed ![]() Als je elkaar moet gaan vertrouwen op een of ander risk spelletje.. vertrouw mij dan maar een continent toe.. ![]()
|
Risk is een spel, en met spelletjes speel ik vals en wil ik best mensen verraden. Dat betekent echter niet dat ik niet te vertrouwen ben, integendeel. Bij echte, belangrijke dingen ben ik juist kei goed te vertrouwen, dus ik ben het levende bewijs dat deze stelling niet klopt
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus het antwoord op de vraag is nee....ook als mensen wel met risk te vertrouwen zijn, zijn ze in het echt niet te vertrouwen; je kan mensen alleen vertrouwen als je weet dat het nakomen van de afspraak ook in hun voordeel is, anders niet
||
Citaat:
Maar over dat vertrouwen irl had ik het al helemaal niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
risicospelletjes met/tegen mij zijn risk en mens-erger-je-niet. |
![]() |
||
Citaat:
hmm..... dit geld alleen voor jou, er zijn ook mensen waarop ik kan vertrouwen ook al is het in hun nadeel...
|
|