![]() |
hebben jullie dit soms ook?
dat als je vriend(in) iets liefs tegen je zegt je gewoon echt niet weet wat je erop terug moet zeggen
als ie zegt van.. jij bent echt keilief, en leuk, en knap, en sexy zit ik maar van euhm :o :D ja jij ook.. maar verder weet ik echt niet wat ik dan moet zeggen :S heel stom of soow jij bent echt een lekkerding van andere heb ik zoiets van *kots* maar bij hem is 't juist lief, maar weet ik ook weer niks te zeggen.. wat antwoorden jullie nou op zoiets? |
Mwa, ik houd zowieso niet zo van zulke slijmerijen, dus ik zeg meestal iets zoals : Ja, hè?
|
meestal zeg dan van echt niet!
of als ie zegt dat ik een lekker ding ben van nee jij bent een lekker ding! |
Moeten ze bij mij niet mee aankomen, word ik serieus chagerijnig van
|
aangezien ik weet dat het voor hem moeilijk is ben ik er meestal wel blij mee, ik donder dat soort dingen er altijd uit.
|
hij deed het ook niet in het begin kan er ook totaal niet ttegen eigenlijk... was pas na een aantal maanden ghehe
|
Wellicht kun je iemand maar beter gewoon vol op de mond pakken na zo een boude bekentenis. Daden laten wat dat betreft meer zien dan woorden, lijkt mij zo.
|
Misschien kun je *met een heel lief stemmetje* ik ook van jou zeggen, is het duidelijk dat jij hem ook wel leuk vindt
|
Citaat:
|
ik zou denken dat het een onwijsse slijmbal is
en ook zeggen trouwens |
Ik vind dat ook moeilijk ja.
Kan sowieso soms moeilijk geloven dat hij het meent, al merk ik wel aan hem dat hij serieus is. Hoe ik moet reageren weet ik op dat moment echt niet. Soms zeg ik niks, maar een andere keer zeg ik iets liefs terug. Moet nog een beetje (erg) wennen aan het idee dat er iemand is die mij helemaal geweldig vindt :p |
Ik vind het moeilijk erop te reageren, meestal zeg ik dat hij ook lief is oid...
|
Citaat:
|
Citaat:
jup dat ken ik wat zal ik zegen gewoon glimlachen of dank je jij ook en dan doorgaan waar je mee bezig bent kheb ook wel eens gehad dat het zon conversatie werd als ik houd van van jouw maar jij nog lang niet zo veel als ik van jouw houd etc.. gewoon glimlach knipoog of zoen terug |
Citaat:
|
ik weet nooit wat ik moet zeggen, ontwijking to the core (Y)
|
Lieve dingen zeggen is het makkelijkste wat er is binnen een relatie.
|
Ja, houd nou maar op of Ja, het zal allemaal wel. Ik weet dus ook nooit iets terug te zeggen :rolleyes:
|
"dat zeggen ze allemaal" :o
|
Gheghe, ik vind het wel leuk als ie dat zegt. Ik word er ook niet snel verlegen van. Mijn vriendje echter wel als ik dat bij hem doe. Hij is nooit verlegen en heeft altijd zijn woordje klaar, maar op zo'n moment weet ie niet meer wat ie moet zeggen. Echt schattig om em daar mee te plagen :)
|
meestal zeg ik niet zoveel terug, knuffel dan gewoon effe en zeg iets van : hmmm (op zo'n manier van hmm fijn moment) en laat hem daarmee weten dat ik het fijn vind dat hij zoiets zegt.
Soms zeg ik ook wel iets terug, maar ja, dat verschilt, wat je ook maar voelt dan. Hij zegt zoiets meestal makkelijker dan ik.. |
Bedanken, met een knuffel of iets dergelijks. Op een ander tijdstip zelf met een compliment komen.
Een compliment terugzeggen alleen maar omdat de ander is begonnen vind ik wat slapjes overkomen... |
'Valt je dat nu pas op? :rolleyes:'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon vertellen wat jij leuk/mooi aan hem vind, ik zou zo 10 dingen kunnen noemen waarom ik hem zo geweldig vind. Ik vind het ook lief als hij dat soort dingen zegt, omdat hij zo openlijk laat blijken wat hij van je denkt, en zeker...
Citaat:
|
Wel als mijn vriend aankomt met dingen als "Weet je dat je heel lief en mooi bent?". Ja, wat moet je daar nou op zeggen? Jahoor, weet ik wel, ik ben toch zo mooi en lief. Nee, dat weet ik niet, vertel me er eens wat over?
|
Heerlijk toch, complimentjes? Als ze echt gemeend zijn, tenminste. Je kunt er nooit genoeg van krijgen, en ook nooit genoeg van geven.
Ik weet donders goed dat mijn vriend me geweldig vindt, maar ik hoor het nog graag zo af en toe. |
het hangt ervan af of je hem leuk vind.
doe je dat niet dan kan je zeggen , als hij zegt dat je een lekkerding bent ja vind ik ook dank je. als je hem wel leuk vind is dank je genoeg. of jij mag er ook wezen. als hij zegt dat je er leuk uitziet kun je hetzelfde doen. en jij ook is ook voldoende hoor, maak je niet onnodig nerveus.http://danny I LOVE YOU |
bij bekenden zeg ik meestal dat ik .... heet en geen lieverd/schat/lekker ding of wat dan ook
(vriend is niet van toepassing) |
Hou je bek joh! je bent zelf mooi!
|
mja. soms vind ik dat wel moeilijk, idd... maar ja...
We hebben nu zo'n "toneelstukje". Dan zeg ik: "Ik hou van je". En dan zegt hij: "Ik ook van jou" en dan zeg ik: "maar ik zei t lekker eerder" :confused: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |