Advertentie | |
|
![]() |
|
Gheghe, ik vind het wel leuk als ie dat zegt. Ik word er ook niet snel verlegen van. Mijn vriendje echter wel als ik dat bij hem doe. Hij is nooit verlegen en heeft altijd zijn woordje klaar, maar op zo'n moment weet ie niet meer wat ie moet zeggen. Echt schattig om em daar mee te plagen
![]()
|
Verwijderd
|
meestal zeg ik niet zoveel terug, knuffel dan gewoon effe en zeg iets van : hmmm (op zo'n manier van hmm fijn moment) en laat hem daarmee weten dat ik het fijn vind dat hij zoiets zegt.
Soms zeg ik ook wel iets terug, maar ja, dat verschilt, wat je ook maar voelt dan. Hij zegt zoiets meestal makkelijker dan ik.. |
![]() |
||
Gewoon vertellen wat jij leuk/mooi aan hem vind, ik zou zo 10 dingen kunnen noemen waarom ik hem zo geweldig vind. Ik vind het ook lief als hij dat soort dingen zegt, omdat hij zo openlijk laat blijken wat hij van je denkt, en zeker...
Citaat:
|
het hangt ervan af of je hem leuk vind.
doe je dat niet dan kan je zeggen , als hij zegt dat je een lekkerding bent ja vind ik ook dank je. als je hem wel leuk vind is dank je genoeg. of jij mag er ook wezen. als hij zegt dat je er leuk uitziet kun je hetzelfde doen. en jij ook is ook voldoende hoor, maak je niet onnodig nerveus.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
vreemd bij ontlasten tergemble | 11 | 23-12-2007 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie dit ook en hoe ga je er mee om? mira_love | 45 | 14-03-2007 19:54 | |
Psychologie |
gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?! Fantôme | 16 | 06-01-2004 19:31 | |
Drugs & Alcohol |
Roken kan opwindend zijn... peaceflower | 20 | 23-04-2003 21:07 | |
Liefde & Relatie |
ouders die (onbewust) je plannen in water doen vallen... framboosje | 9 | 13-03-2003 16:16 |