![]() |
bij welke films moest je egt huilen?
de titel verklaart al genoeg denk ik :)
thxx |
Ik huil heel snel bij films :bloos:
Nja, niet echt huilen, maar wel tranen in mn ogen enzo. Dus als ik die films allemaal moet gaan opnoemen.. Maar het hardst gehuild heb ik denk ik bij La vita è bella, en ik moet nog steeds huilen elke keer als ik die film zie :bloos: |
Mag tekenfilm ook? Dan de leeuwenkoning, als de vader dood gaat :(
|
de leeuwenkoning :(
|
Zo'n beetje alle Disney-films, Titanic:o, van die waargebeurde films (vrouw sterft aan kanker, man vindt later brieven die ze vlak voor haar dood aan hem en hun kinderen geschreven heeft *Huil*), True Woman, meer van dat soort kostuumdrama-dingen...
The Patriot toen die stink-Amerikaan m'n Tavington vermoorde:( Zó oneerlijk:( Ik huil heel vaak bij films...:s |
De Leeuwekoning, Titanic, The Green Mile, The Patriot.. Ik huil eigenlijk ook best snel bij films :o :)
|
dancer in the dark :bloos:
|
Armageddon, Braveheart, The Green Mile en nog véél meer.
|
E.T.
:( als je niet moet huilen bij E.T. heb je geen hart. |
the green mile :o
|
Citaat:
|
My Girl
Die is echt zó zielig als dat jongetje dood is! |
Geeneen:)
Bijna alleen maar meiden die reageren:d |
vooral bij die waargebeurde verhalen op rtl4. Maar ook elke keer weer bij moulin rouge.
|
Citaat:
tijdens welk stuk dan? Het einde als ze doodgaat of een ander gedeelte? |
ik huil best snel bij films...
de leeuwenkoning als die papa doodgaat :( en Titanic...toen ik m voor t eerst zag, nu niet meer hoor :p en die vervelende rtl4 films ook, ookal zijn ze heel stom... :s |
Titanic
De Leeuwenkoning Moulin Rouge The Green Mile La Vita e Bella A Walk to Remember My Girl ...elke film waar iemand in dood gaat eigenlijk. |
What makes a family. Die was echt zooo zielig toen de politie dat kind letterlijk afpakten omdat de schoonmoeder van de moeder van het kind (van de trappers van de ketting van de wielen van de fiets :p) de voogdij over het kind wilde hebben :( Daar moest ik echt huilen ja.
Bij aardig wat goede dramafilms heb ik wel tranen in m'n ogen maar echt huilen niet |
Schindler's List, The Green Mile, Seabiscuit
Nou laten we het nooit meer over dit onderwerp hebben. |
Citaat:
ehm verder the Green mile, Philadelphia, Neverending Story [bekende stukje met dat paard :eek: :( ], the lion king, bambi, frank en frey hahaha ja verder weet ik het even niet meer, maar meestal waar mensen op het einde dood gaan ofzo .. :o |
American beauty...
|
the lion king
the green mile titanic |
Ik huil nooit bij films eigenlijk, maar bij de Leeuwenkoning komt er wel een brok in mn keel. (wilde het stuk van de stormloop nooit zien als kind :o)
|
Braveheart :o
Laaste stukje plus dat mooie liedje vond ik wel heel zielig :( |
Leeuwenkoning
At first side |
rocky 5 :(((((((((
|
The colour purple, het einde was echt zo mooi..
En verder bij bijna alle films waarin iemand dood gaat... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
eigenlijk heb ik nog nooit gehuild tijdens een film
wel van die reclames van dierenmishandeling, daar krijg ik wel een beetje tranen van in mn ogen :( |
Ik huil echt heul snel bij films...dus je kan bij mij beter zeggen bij welke film niet :p
Citaat:
|
ik ben egt een jankbal bij films :S
laatste was i am sam |
Bij welke films niet kun je beter vragen,
het hoeft maar een beetje zielig te worden, of weet ik veel wat, en ik krijg al tranen in m'n ogen, en als het dan nog verder gaat,...tja dan word het huilen ja :( :bloos: , Zoals die film van 'Pay it Forward' dat vond ik toch wel zoooo oneerlijk dat dat jochie doodging :( ! Ach en zo kan ik er nog tig opnoemen,... |
De enige film waar ik ooit bij gehuild heb is "Dancer in the Dark".
|
Citaat:
T...T...T... Dinges. Nou, t was toch maar een Amerikaan. Ik kom er heus nog wel op. Thomas! Volgens mij... Heath Ledger was Gabriel. Die was ook wel leuk ja:o Tot hij op Tav schoot:( ontopic: Bij I am Sam ook:( |
Pearl Harbor, De Leeuwenkoning en de meeste dramafilms gebaseerd op waargebeurde verhalen
|
Citaat:
en nog zooooveel meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tekenfilms :(
Gladiator Schindler's List Uhm uhm, die met Williams -> Patch Adams. The Green Mile Etc. Eigenlijk heel veel films. En dan vooral als er iemand dood gaat en al helemaal als er een dier dood gaat, weet niet waarom. |
Tjezus Christus, niet te geloven hoeveel mensen spoilers hebben lopen posten in deze thread.
|
Spoiler
|
Spoiler
|
De eerste keer Robin Hood - Men in Thights.
Huilen van het lachen ;) |
Soms een brok in m'n keel of een traantje in m'n ogen. Niet als ik met vrienden film kijk, dan moet ik een stoere man blijven ;)
The elephant man, whats eating Gilbert Grape, Out of Control, Requiem for a dream, The green Mile...en vast nog wel wat films. |
Green Mile Gladiator, Tarzan (tekenfilm), La vita e bella, Romeo+Juliet, Lion King, Xmen2(bijna tenminste), en nog veeel meer :eek:
|
Als ik aan het PMS'en ben dan kan ik al om een reclamespotje janken. :D
Maar ik weet nog wel de eerste film waarbij ik zat te janken dat was 'Cleopatra' met Elizabeth Taylor. Ik was een jaar of 10 of zo en er rolden opeens dikke tranen over m'n wangen toen ze d'r hand in de mand met de ratelslang stopte om zelfmoord te plegen. :( |
Een klein beetje bij bijna alle films :p
Echt heel erg, in de zin, van snikken en lawaai maken: La vita e Bella :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf The Green Mile, Titanic, Schindlers list.. vast nog wel meer, maar daar weet ik 't ff niet van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |