![]() |
Help Ons!!!
Wie wil ons helpen met ons project??? Het enige wat je hoeft te doen is een paar vraagjes beantwoorden. Over Den Helder.
Alvast bedankt, xxx Roos en Sara Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja / Nee Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Vlootdagen - Texelse boot - Falga – centrum - Allochtonen - Winkelen - Uitgaan - Cape Holland - Criminaliteit - Havenstad - Anders nl. ….. Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Gezellig - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Mooi - Anders nl. ….. |
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Nee
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Texelse boot - Havenstad Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. Ik ben er nog nooit geweest dus daar kan ik geen oordeel over geven.. |
Havenstad, marine, boot naar texel
Afgelegen en kil |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Cape Holland - Criminaliteit Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Anders nl. ….. Geen mening, ken het neit goed. |
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Criminaliteit - Geen idee Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Afgelegen - Kil |
Ik ben er 5x geweest. Paar keer de vlootdagen, verder andere dingen bij de marine. Altijd voor de marine dus.
- Marine - Wind - Vlootdagen - Criminaliteit - Havenstad - KIM (marine dus) - Leuk - Afgelegen - Kil - Mooi - Oud stadje |
Ja
Marine Vlootdagen Havenstad Afgelegen Kil |
Ik kies liever voor míjn stad: Rotterdam, alhoewel Rotterdam-Zuid ook niet echt een leuke buurt is, is de rest van Rotterdam echt wel tof en net als Den Helder hebben wij ook bootjes maar geen marine schepen... met wereldhavendagen liggen er wel een paar marineschepen en soms een onderzeeër. Er zijn altijd leuke feesten hier en wij hebben ook een strand in deelgemeente hoek van holland, en wat ze ook zeggen, Rotterdam is gewoon onze economie ennuh over Den Helder ugh ugh ben er volgens mij ooit een keer geweest.
- Marine - Wind en iets kouder dan het zuiden - Criminaliteit -dunno |
Citaat:
Om even op de vraag terug te komen..: Wie wil ons helpen met ons project??? Het enige wat je hoeft te doen is een paar vraagjes beantwoorden. Over Den Helder. Alvast bedankt, xxx Roos en Sara Ben je wel eens in Den Helder geweest? Nee Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Texelse boot - Havenstad Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - geen mening, nooit geweest |
Citaat:
|
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja (zelfs gewoond)
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Strand - Anders nl. …Nieuwediep (de school) Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Onveilig (door de buitenlanders) - Klein |
Waar den Helder me aan doet denken
- Marine - Wind - Allochtonen Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Anders nl. ….. Lelijke stad, past wel bij de rest van NL |
Criminalteit
Afgelegen Klein Saai Winderig |
Citaat:
Maar goed, het klopt wel... |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Vlootdagen - Havenstad Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Afgelegen |
Wind
Criminaliteit Marine Afgelegen Kil Ik ben wel eens in Den Helder geweest. |
Nog nooit in Den Helder geweest, maar:
- Wind - Criminaliteit - Havenstad - Saai - Afgelegen |
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Vlootdagen - Texelse boot Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Afgelegen - Kil (Ik heb alleen het treinstation, de bus naar de boot en de boot naar Texel gezien, maar goed.) |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. -Marine -Vlootdagen -Havenstad Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. De Vlootdagen zijn altijd erg gezellig, beetje boten kijken enzo. Maar het is er ook wel kil, gure wind. |
Citaat:
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Texelse boot Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Afgelegen - Kil ik ben er een keer geweest, en ik heb er een achtertante inclusief familie (:D) wonen |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Wind - Havenstad - Anders nl. mn ex. Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Kil |
Ik woon in Den Helder...
Ben je wel eens in Den Helder geweest? ja Waar doet de stad Den Helder je aan denken? - Wind, maar meeste zonuren van Nederland - laatste treinstation, lekker makkelijk dus - Criminaliteit (wordt errug veel lastig gevallen enzow) maar dat houdt het ook wel spannend Jaja, zie altijd het positieve er van in :) Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Gevaarlijk - Lekker lange dijk om te wandelen En we krijgen lekker megabioscoop! :p |
yep al heel vaak
texelse boot havenstad beetje aan vlootdagen den helder is best leuk maar wel beetje afgelegen |
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja, in de zomervakantie
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Vlootdagen - Texelse boot - Falga – centrum - Allochtonen - Winkelen <-- ben er met mn vriendinnen gaan winkelen - Uitgaan - Cape Holland - Criminaliteit <-- er werd net toen wij in de Expo waren, een kehl aangehouden.. wij naar buiten en toen kreeg ik van die spray in mn ook (geen pepperspray, maar andere, ben de naam vergeten) - Havenstad - Anders nl. ….. Skaten <-- veel skaters daar en wij hadden boards meegenomen :) Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Gezellig - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Mooi - Anders nl. ….. |
hoi, nou ik help wel ff hoor :D ;)
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja / Nee ja, ik woon er :p Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine (check...maar ook omdat mn vader daar werkt(e) - Wind (ja, wat wil je... tegewind met fietsen) - Vlootdagen - Texelse boot - Falga – centrum - Allochtonen - Winkelen - Uitgaan - Cape Holland (ook wel, want een vriendin van me gaat daar werken, lekker korting op de bios!!) - Criminaliteit - Havenstad - Anders nl. ….. Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Leuk - Gezellig - Saai - Onveilig - Afgelegen - Kil - Mooi - Anders nl. omdat het de stad is waar ik woon vind ik het wel leuk, vanwege mn vrienden die er wonen. ik zou niet kunnen zeggen dat ik het mooi vind. Afgelegen... agh, met de auto of trein ben je zo ergens. het word de laatste tijd wel steeds onveiliger hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kom er eigenlijk alleen voor de marine, en de vlootdagen vind het opzich wel een leuke stad gewoon voor een keertje.
|
-Ben je wel eens in Den Helder geweest?
Ja -Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Texelse boot - Havenstad -Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Kil |
Citaat:
als ze op het molenplein op school zit ken ik haar zeker weten van gezicht... want er is daar geen gezicht die ik niet zou herkennen. |
Ben je wel eens in Den Helder geweest? Ja / Nee
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Texelse boot - Anders nl. Water Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Afgelegen maargoed of het echt saai is weet ik dus niet, ben er nooit geweest :p |
Den Helder zuigt wel gruwelijk hard. Ik kan me best voorstellen dat mensen daar depressief worden.
|
Citaat:
ik vind het niet zo'n ramp om er te wonen overigens. ik bedoel, ik kan ook zo met de trein / auto (van mn vriend of ouders) naar andere plaatsen. ik woon ook net iets buiten den helder overigens... maar zit er wel op school en ben er dagelijks. meer dan hier in Jdorp. |
Ik ga al sinds m'n prille jeugd ( ;)) op vakantie naar Julianadorp met het hele gezin (woei :P), dus ik heb er een aardige mening over ;).
Den Helder doet me denken aan de kust, de marine, en de mooie, gezellige stad :). Ik kan niet ontkennen dat er helaas wél veel criminaliteit is, maar zolang je ervoor zorgt dat je na 23.00 buiten het centrum blijft is er niets aan de hand ;) :D. Geografisch gezien is het afgelegen, maar de treinverbinding met Amsterdam is érg goed :). |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Havenstad - Anders nl. ….. geboorteplek Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Mooi - Anders nl. ….. geen idee eigelijk, kan me er niet meer veel van herinneren. |
Citaat:
|
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Marine - Wind - Anders nl. Pibbo :p Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Anders nl. kut |
Ik ben er wel eens geweest, nou ja bij de marine dan.
Daar doet het me dus aan denken en ook aan wind verder niks eigenlijk. Ik vind het er wel mooi, bij het water en de marine iig. Verder ben ik niet echt gekomen. |
Ben je wel eens in Den Helder geweest?
JEP Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. Sorry ik neem dr 4 :P - Texelse boot (ik woon op texel vandaar texelse boot) - Allochtonen ( die zitten daar HEEL veel) - Winkelen ( hier ga ik altijd ff winkelen als ik zin heb) - Criminaliteit ( VEEL criminaliteit, word vaak lastig gevallen) Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Saai - Kil (geen sfeer! ) |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Allochtonen - Criminaliteit - Marine Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Kil - ongezellig... |
Waar doet de stad Den Helder je aan denken? 3 dingen. - Texelse boot - Winkelen - Criminaliteit Wat vind je van Den Helder? 2 dingen. - Kil - ongezellig (ik woon zelf trouwens op Texel) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |